0
تومان
0
تومان

ویژگی سخت افزاری و نرم افزاری عینک واقعیت مجازی اپل

عینک واقعیت مجازی اپل

آنچه در این مقاله می‌خوانید

قیمت عینک واقعیت مجازی اپل یا اپل گلس چه قدر خواهد بود؟

قیمت عینک هوشمند اپل با توجه به پیش بینی‌ها ممکن است تا ۳۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.
در سال های اخیر دو شرکت سونی و متا با پیشتازی در زمینه AR و VR سهمی از بازار را به خود اختصاص داده اند، از این رو بسیاری از کارشناسان واکنش شرکت اپل جهت سهم خواهی از بازار دنیای واقعیت مجازی را به عنوان یکی از پیشتازان تکنولوژی های روز پیشبینی می کنند.
اپل قرار است از با کیفیت ترین و فول رزولیشن ترین نمایشگر تاریخ در عینک های واقعیت مجازی خود استفاده کند تا بتواند جایگاه خود در بازار این نوع فناوری یافته و گسترش دهد.

اخباری مبنی بر استفاده اپل از نمایشگر 4000 پیکسل بر اینچ برای عینک واقعیت مجازی اپل منتشر شده که قابلیت درخشندگی تا 5000 نیت را دارد و فناوری به کار رفته در این نوع از نمایشگرها را به احتمال زیاد اپل در نسل جدید نمایشگرهای خود استفاده خواهد نمود.

طراحی ساختار نمایشگر عینک واقعیت مجازی اپل ها بایستی به نحوی صورت پذیرد که علاوه بر داشتن درخشش جذاب و گیرا برای فضا سازی سه بعدی چشم به چشم آسیبی وارد نکند و در صورت استفاده طولانی مدت خستگی برای چشم ایجاد نکند.

از سوی دیگر اخبار و شواهدی در دسترس است که به احتمال زیاد اپل به دنبال رونمایی از یک سیستم عامل جدید برای عینک واقعیت مجازی اپل خود رونمایی خواهد کرد، زیرا عملکرد نرم افزاری این محصول بسیار متفاوت نسبت به محصولات رایج خواهد بود و بایستی با سخت افزار پیچیده و مدرن این نوع از محصولات مدرن حداکثر سازگاری را داشته باشد و در صورت تکامل تدریجی این نوع سیستم عامل می تواند به بالاترین سطح عملکردی در این زمینه تکنولوژیکی در رقابت با سایر شرکت ها دست یابد.

منبع: اخبار دنیای اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی