0
تومان
0
تومان

درآمد ۹۴ درصدی دولت از مالیات

درآمد از مالیات

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی در جمع کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان افزود: مالیاتی که از مردم گرفته می شود برای خدمات رسانی به خود مردم صرف می شود و این موضوع باید در جامعه تبیین شود.

وی در ادامه به نقش شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در بین همه صفات شایسته هیچ صفتی بالاتر از ایثار نیست و ایثار مراتبی دارد و کسی که جان خود را در راه خدا می دهد جایگاه عظیم دارد.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس یک معجزه بود و باید حقانیت آن را برای فرزندان مان تبیین کنیم.

ثقفی گفت: صدا و سیما باید با شگردهای نوین موضوعات دفاع مقدس را به تصویر بکشد و این ایثار گری ها نباید با فراموشی سپرده شود.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: امور مالیاتی در سراسر کشور ۳۲ هزار نفر کارمند دارد که از این تعداد ۱۰ هزار نفر ایثارگر و پنج هزار نفر نیز فرزند شهید هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان هم گفت: ۳۵ نفر از جامعه ایثارگری در امور مالیاتی استان تبدیل وضعیت شدند.

میلاد فرخان افزود: در آزمون استخدامی که امسال توسط سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ نفر اختصاص دادند که هشت سهمیه به فرزندان شهدا و ایثارگر رسید و درحال گزینش و استخدام هستند.

وی بیان کرد: در امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ درصد سهمیه استخدام ها به جامعه ایثارگری اختصاص پیدا کرد.

فرخان ادامه داد: تعداد کارکنان امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۰ نفر است که ۱۰۶ نفر از جامعه ایثارگری و رزمنده هستند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمددر ادامه به برخی موفقیت های این اداره کل اشاره کرد و گفت : ۹۵ درصد درآمد های استان در سال گذشته درآمد های مالیاتی بوده است و این موضوع نقش و جایگاه امور مالیاتی در تامین درآمد های استان را می رساند.

در این نشست مشکلات و مسائل کارکنان امور مالیاتی استان مطرح شد و حجت الاسلام والمسلمین ثقفی به حاضران وعده داد همه مشکلات پیگیری می شود.

همچنین در این جلسه از کارکنان ایثارگر و فرزند شاهد اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی