0
تومان
0
تومان

تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه چیست؟

فراآگاه چیست

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

در این قسمت از مطالب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه صحبت کنیم. اگربه چنین مباحثی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله “۱۵ راه کوچک برای ثروت آفرینی” را مورد مطالعه قرار دهید.

 

تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه

این یک آرزوی بزرگ بوده است که بتوانیم قدرتمان را افزایش دهیم. برخی به دنبال زور و بازو به باشگاه ورزشی رفته‌اند و عده‌ای به دنبال قدرت ذهن به مدیتیشن، یوگا، تمرینات و … پرداخته‌اند. اینکه بتوانیم آنچه می‌خواهیم را به ناخودآگاه بدهیم، روش‌های مختلفی دارد؛ اما استفاده از قدرت بینظیر فراآگاه مغز چطور؟ چگونه می‌توانیم از این نیرو برای ثروت آفرینی استفاده کنیم؟

ثروت آفرینی فراآگاه

سؤال اول این است که فراآگاه چیست؟

متأسفانه، به دلیل عدم تسلط انسان بر همه ابعاد مغز و قلب دانش بشری در مورد آن و عدم امکان سنجش علمی ما در این حوزه، با شبه علم و نظریات متعدد یا گاهی متناقض، طرف هستیم. بنابراین، آنچه در این بخش می­‌خوانید بر اساس تجربیات اینجانب و دانشجویان در طول ۲۷ سال گذشته همگام با مطالعات روز دنیا شکل گرفته است.

حتما، برای شما هم اتفاق افتاده است که به یاد کسی بیفتدید و او به شما زنگ بزن؛ یا در خیابان یکباره او را ببیندید و … .

این اتفاقات تصادفی نیست. بلکه، بخشی در مغز انسان وظیفه ارتباط با یک مبنع ناشناخته در این جهان را دارد که اسامی مختلفی مانند شعور کیهانی، آگاهی برتر و…. دارد.

برای درک بهتر این موضوع که قانون جذب را نیز توضیح می‌دهد، می‌توان از دنیای اینترنت مثال زد. شما از طریق ابزاری به نام کارت شبکه و امثال آن می‌توانید کامپیوتر خود را به اینترنت وصل کنید و از طریق آن به کامپیوتر دیگری وصل شوید و با آن تبادل اطلاعات نمایید. این ابزار در انسان بخش فراآگاه مغز نامیده می‌شود، که می‌تواند مغز انسان را به قدرتی برتر در جهان هستی متصل و از طریق آن به دیگران وصل شود و کارهای زیاد دیگری انجام دهد که از هدف و حوصله این مقاله خارج است.

این بخش فراآگاه همان بخشی است که قانون جذب آن را عامل تبدیل آفرینش ذهنی به آفرینش عینی می‌داند، اما نامی از آن نمی‌برد.روش‌های مختلفی برای فعال نمودن فراآگاه وجود دارد، که هرکدام بازدهی خود را دارد. اما، به خاطر نکته مهم مورد اشاره این ها فقط شبه علم است.(فیلم سینمائی “ظرفیت مغز” را دانلود کنید و ببیند).

یکی از قوانین فعال سازی فراآگاه می‌گوید: فراآگاه، بر اثر تکرار تفکر پرانرژی در ناخودآگاه فعال و شروع به فرآینده تکمیل آفرینش عینی می‌نماید.همانطور، که در دوره ثروت کوانتومی یادگرفتید، شما هم می‌توانید تفکری را ایجاد و آن را مملو از انرژی نمایید. ما در خصوص این انرژی به خصور کامل در مقاله “تکنیک‌های رسیدن به ثروت کوانتومی” صحبت کردیم. اما، روش‌هایی که در جهان برای دسترسی به ناخودآگاه وجود دارد، عبارتند از:

  • مدیتیشن و یوگا
  • تصویر ذهنی
  • بیان عبارت تاکییدی
  • استفاده از موسیقی

موسیقی و فراآگاه

شما هم می‌دانید ذهن انسان را با دو بخش می‌شناسند، ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه. می‌دانید که بخش خودآگاه تنها ۵% از تاثیر ذهن بر رفتار و اتفاقات پیرامون را شامل می‌شود و ۹۵% دیگر که ضمیر ناخودآگاه (ذهن هوشیار)، است، و بیشترین تاثیر را دارد. برای درک بیشتر ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه پیشنهاد می‌شود، درس‌های ثروت کوانتومی را حتما دانلود و استفاده نمایید. این دوره را ثروت آفرینان به رایگان در اختیار شما قرار داده است.

اما، اتفاق بزرگ

مطلب مهمی که باید بدانید اختراع، کشف، پژوهش یا هر عنوان دیگری، به دستاورد بزرگی رسیده است و با استفاده از آن به عملکرد 12 برابری مغز دست پیدا می‌کنید.

این روش مکمل روش‌های فوق است و نتیجه محسوسی را دارد. چرا که، دانشجویان دوره ثروت کوانتومی که از این روش استفاده کرده‌اند گزارش‌های باورنکردنی را در مورد نتایج‌شان مطرح کرده‌اند. حتی کمتر از 28 روز!!

تکنولوژی فراآگاه چگونه کار می کند

تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه چیست و چگونه کار می‌کند؟

قبل از آنکه به سراغ اصل تکنولوژی برویم، برای ساده‌سازی یادگیری آن ابتدا مروری بر سوابق آن داشته باشیم.

مدیتیشن

مدیتیشن، خیلی خلاصه و ساده: تن آرامی همراه با تمرکز است که با بیان مانترا ایجاد یکپارچگی عمیق بین فکر و جسم می‌کند تا ناخودآگاه بتواند به حداکثر توان خود برسد و … .

روش آن بدین صورت است که شما در جایی مناسب، به شکل استاندارد می‌نشینید یا می‌خوابید و با تنفس عمیق و بیان مانترا به یکپارچگی نزدیک م‌ شوند (افراد علاقمند به این تکنیک باید نزد اساتید مجرب که می‌توانند تکنیک بدهند، بروند).

تصویر ذهنی

در علم NLP، به اثرگذاری تصویر ذهنی بر ناخودآگاه بسیار تاکید شده است. بدین­صورت که وقتی چیزی را می‌خواهید انجام دهید، باید آن را ببینید و در ذهن خود تجسم کنید.

در این روش یاد می‌گیرید که تصویر آنچه می‌خواهید را هرچه واضحتر ببینید. ناخودآگاه آن را می‌پذیرد و به عنوان یک تجربه بکار می‌­گیرد.

به طور مثال؛ فرض کنید درهواپیما هستید که در حال حرکت روی باند و تیک آف کردن است. ناگهان هواپیما شروع به لرزیدن می‌کند و وحشت همه را فرا می‌گیرید. همه در مورد احتمال سقوط هواپیما و انفجار موتورهای پرصدای هواپیما صحبت می‌کنند و شما هم مثل همه می‌ترسید.

NLP می‌گوید تصویر نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد را ببینید. تصور کنید، که راحت و خوشحال در حال پیاده شدن هستید و افرادی را که دوست دارید ملاقات کنید، با شوق به استقبالتان آمده‌اند.

اگر در تمرین تصویر ذهنی ماهر شده باشید، حالتان عوض می‌شود و آرامش پیدا می‌کنید.

 

تابلوی اهداف یا آرزوها

برای تحقق هدف، توصیه می‌شود عکس اهداف تحقق یافته را در یک تابلو گردآوری کنید و هر روز آن‌ها را ببینید. شاید، در ابتدای ورود فتوشاپ به بازار این عکس‌ها را می‌دیدید که صورت فردی بر بدن فرد دیگری قرار می‌گرفت. یا عکس فرد در ماشین یا خانه‌ای مونتاژ می‌شد. تابلوی آرزوها ابزاری برای عینی سازی رویاهاست تا مغز آن را بهتر بپذیرد.

تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه

بیان عبارت تاکیدی

همان طور، که در ثروت کوانتومی آموختید کلام شکلی دیگر از تفکر است و چیزی که می‌گویید، خلق می‌شود.

حال برای آن که کلاممان اثرگذارتر باشد، از عبارات تاکیدی استفاده می‌کنیم. عبارات تاکیدی، به طور خلاصه بیان مثبت اول شخص، حال و خواسته‌های آینده ماست.

مثلا وقتی در مثال بالا در هواپیما نشسته‌ایم و می‌خواهیم به سلامت در فرودگاه مقصد به زمین بنشینیم، عباراتی این چنینی را تکرار می‌کنیم:

  • آرام و آسوده‌ام – آرامشم را سپاس.
  • پروازی عالی و آرام را تجربه می‌کنم و از آن لذت می‌برم.
  • هواپیما چقدر خوب در فرودگاه … (مقصد) نشست. چه سفر خوبی داشتم. عالی بود.
  • من به شکلی عالی در حال لذت بردن از این سفر لذت بخش و هیجان انگیزم.

استفاده از موسیقی

موسیقی، زبان بیان احساس است. زمانی که تصویر و کلام با احساس هماهنگ شوند قدرت معجزه ­گر انسان رخ می‌نماید. استفاده از موسیقی‌های هیجانی می‌تواند چنانچه متناسب با هدف باشد، بسیار مؤثر واقع شود.

این نکات سالهاست که در کتاب‌های مختلف و کلاس‌های متفاوت وجود دارد. از “ریچارد بندلر” تا “لوئیس هی” و “شاکتی گویان” و “آنتونی رابینزگ هر کدام این مطالب را با بیان خودشان تکرار کرده‌اند؛ که مطالبی درست و آموزنده بوده است.

اما، حدود سال 90 در یکی از دوره‌های ثروت آفرینان، که در پایان کلاس مراسم، تلقین جمعی داشتیم. به این مشکل برخوردم که اگر بتوان این ترکیب را شخصی سازی و تکرارپذیر کرد، چقدر عالی می‌شود. از این رو، کارهایی انجام شد. تا حدود 5 سال پیش که یک اتفاق جالب افتاد، ادامه داشت.

اتفاق این بود که، با یکی از نرم افزارهای موبایل روی یک موسیقی اثرگذار برای خودم عکس اهداف 5 ساله‌ام را گذاشتم و روی آن، عبارت‌های تاکییدی هدف را نوشتم.

میکس جالبی بود. پس از چند بار استفاده، متوجه اثرگذاری بسیار بالای آن شدم. به بررسی پرداختم و در یکی از دوره‌ها به بچه‌ها تمرین دادم. مشکل اینجا بود که، همه افراد گوشی همراه با قابلیت مورد نظر را نداشتند. اما، کسانی که می‌توانستند از قابلیت گوشی‌هایشان استفاده کنند، از این نوع روش تمرین ذهنی به وجد آمده و بسیار از آن استقبال کردند و آن را به کار گرفتند.

تجربه جدید و متفاوت بود، بسیار هم اثرگذار به چند دلیل:

  • کاملا شخصی بود
  • هماهنگی موسیق، کلام و تصویر را داشت
  • دارای سناریو تحقق بود
  • به سادگی قابل تکرار بود
  • می‌توانسیتم موسیقی را بدون عبارت‌های تاکییدی روی موبایل بگذاریم تا هربار شنیدن صدای زنگ، یک تداعی را ایجاد کند.

نقش فراآگاه در کسب و کار

این روش بسیار مورد اسقبال بود تا موسیقی های سابلیمینال به بازار آمد:

فایل‌های سابلیمینال مسیج در حقیقت پیامهایی در قالب موسیقی است که خودآگاه ما قادر به درک آن نیست و این موسیقی با پیام‌های زیر آستانه‌ای مستقیما روی ضمیر ناخودآگاه اثر می‌گذارد.

این فایل‌ها قیمت بالایی را به خود اختصاص داده بود. چرا که، می­‌گفتند عده زیادی روانشناس و موسیقیدان، با سال‌ها پژوهش به این نُت های اثرگذار رسیده‌اند.

ترکیب فایل اصلی سابلیمنال ثروت، با روشی که در بالا اشاره شد به همراه یک نکته مهم برای سناریونویسی، باعث شد فایلی شخصی، در ارایه سناریوی صوتی و تصویری همراه با یک موسیقی زیرآستانه‌ای، به وجود بیاید با اثرگذاری بسیار حیرت انگیز!!

سناریو نویسی و فرااگاه

نکته مهم برای سناریونویسی

اصل 68 ثانیه می‌گوید، اگر شما با تمام توجه به یک موضوع 68 ثانیه تمرکز کنید، به آن قدرت خلق داده‌اید.

بنابراین، باید در سناریو نویسی به این نکات توجه کرد:

  • دو تا سه هدف مشخص با جزئیات، حداکثر کاری است که می‌توانید انجام دهید.
  • برای هدف باید چند عکس یا فیلم هماهنگ انتخاب کنید.
  • برای هر هدف بین 120 تا 140 کلمه بنا به سرعت کلامتان بنویسید، که یک هدف را با جزئیات در غالب عبارات تاکییدی بیان کند.

حالا، شما همه ابزارها را برای ایجاد یک ابزار ثروت آفرینی فراآگاه را دارید.

همانطور که در ثروت کوانتومی آموختید، اکنون می­‌توانید به هماهنگی بین خودآگاه و ناخودآگاه، به عملکرد بیش از 12 برابری مغز برسید و فراآگاه را فعال کنید.

از تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه به رایگان لذت ببرید و تمام دستارودهای مورد نظرتان در دروه ثروت کوانتومی را ایجاد کنید.

همین الان شروع کنید

آنچه بدست می آورید:

  • جلوی تصمیمات اشتباه مخرب کسب و کار تان را بگیرید و مسیر درست را بسازید.
  • یادگیری و به‌کارگیری روش‌هایی که ایده‌های تان را به سرمایه تبدیل می‌کند.
  • دستیابی به نسخه شخصی خود برای ایجاد ثروت پایدار.
  • تدوین مدل مالی شخصی برای افزایش درآمد پایدار
  • یادگیری 19 روشی که هرگز نیاموخته اید و پاسخ سوالات مهم شما
  • همچنین می‌آموزید بهترین روش برخورد با مسائل و مشکلاتتان چیست و چگونه آن را حل نمایید.

اپلیکیشن فراآگاه

اپلیکیشن مورد نیاز

در این دوره اپلیکیشن مورد نیاز برای ساختن ویدیو و تمرینات این دوره Viva Video می‌باشد که می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید. همچنین موسیقی سابلیمینال و ویدیو نمونه را می‌توانید دانلوذ کرده و استفاده کنید:

دانلود برای گوشی آیفون دانلود برای گوشی اندروید

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل در خصوص اینکه تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه چیست بیشتر صحبت کرده و مدل های مختلف آن را به شما معرفی کردیم. شما برای رسیده به هوش فراآگاه می توانید در دوره فرآگاه موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

یک پاسخ

  1. عالی
    آقای دکتر نیمه گمشدم بودی که پیدات کردم با هم بازارهای جهانی را فتح میکنیم.قربانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی