0
تومان
0
تومان

یادگیریِ فعال در سینما مذاکره

آنچه در این مقاله می‌خوانید

سینما اصول مذاکره ابتکار جدیدی است از موسسه ثروت آفرینان که تا کنون فقط برای دانشجویان خود اجرا می کرده است.
در این کارگاه آموزشی ، یکی از فیلم های مورد تاکید دانشگاه هاروارد نمایش داده شده و امیرحسین مظاهری در بخش های مختلف به تدریس می پردازد، ظرافت اجرای این دوره به قدری است که، آمیخته محتوای آموزشی و داستان فیلم، ذهن بیننده را درگیر یادگیریِ فعال می کند و این باعث می شود که یادگیری برای فرد بطور غیرمستقیم انجام شده و راندمان بالائی داشته باشد
انتخاب فیلم ها هم از بین فیلم هائی است که دانشگاه های معتبر دنیا یا خبرگان دیدن آنرا توصیه کرده اند.
خلاقیت مدرس جائی است که شما می توانید شبیه سازی زندگی استیو جابز را در ایران به زبان فارسی لمس کنید یا آموزش های جردن بلفورث در گرگ وال استریت را با خطاها و نقاط قوتش ببینید.

آقای گودرزی که مدیر یک شرکت معماری داخلی است می گوید: من زیاد فیلم می بینم، واقعیت این است که این فیلم را هم دیده بودم اما در جلسه سینما مذاکره وقتی پنجره دانشی رو به شما باز می شود، فیلم تجربه تازه ای می شود.
خانم سروستانی که مدیر فروش یک کارخانه لوازم خانگی است می گوید فرق سینما مذاکره با سمینار اصول مذاکره این است که در سینما مذاکره شما تکنیک های کمتری را اما بصورت داستان و بازی یاد می گیرید که ستارگان سینمای جهان در آن نقش آفرینی کرده اند.
دکتر موحد دانش که جراح است می گوید من زیاد مذاکره می کنم اما مذاکره در شرایط سخت را نه تجربه کرده بودم و نه در هیچ دوره ای امکان آموزش آن وجود دارد، مثلا زمانی که شما اسلحه روی پیشانی تان باشد و جان خودت و خانواده ات در گرو زبانت باشد؛ اما به شکل بی نظیری این تجربه بازسازی شد و علاوه برهیجان فوق العاده آن لذت یادگیری و تسلط را هم بردم.
مصاحبه با تعداد دیگری از شرکت کنندگان در برنامه سمینار سینما مذاکره که دوشنبه ها در نیاوران توسط موسسه ثروت آفرینان برگزار می شود بیانگر این مهم است که این روش جدید توانسته مخاطبان خود را ذوق زده کند.
مهندس امیرحسین مظاهری که مدرس این سبک جدید در ایران است می گوید: این که یکباره به این مدل برسیم نبود، در طول دوره ها با پیشنهادهای مختلف اساتید و دانشجویان و اجراهای متعدد در نهایت این سبک تدریس مدیریت و کارآفرینی بوجود آمده است و تاکنون افراد زیادی از آن استفاد کرده اند. حتی شرکت هائی از این روش برای به روز رسانی مدیران خود استفاده کرده اند و در طول زمان رصد کردن ما از پیشرفت های چشم گیر خود را گزارش نموده اند.
سینما مذاکره در حقیقت یک سبک جدید و بومی آموزش با استفاده از دستاوردهای روز سینمای هالیوود است که به زبان فارسی و کمک هزینه ای که مجموعه شهدای دزاشیب می پردازد فعلا تقریبا رایگان است .
امیدواریم تا دستگاه های مسئول با کمک به این طرح ثروت آفرینان بتوانند با پائین نگه داشتن نرخ این دوره ها دسترسی به آن را برای همه ساده و ممکن نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی