2
تومان
2
تومان

دوره بیزینس پروتکل

دوره بیزینس پروتکل موسسه ثروت آفرینان
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
2990000 IRR
شروع کنید
()

قیمت دوره بیزینس پروتکل

9,990,000 تومان

قطعا در کسب‌وکار خود یا اطرافیانتان این مورد را دیده‌اید که تا وقتی کسب و کار انفرادی یا با نفرات کمی اداره می‌شود، سوددهی بالایی وجود دارد، اما درست زمانی که کسب‌وکار شروع به رشد کرده و تعداد پرسنل آن افزایش پیدا می‌کند، به مرور زمان سوددهی کسب‌وکار کاهش پیدا کرده و حتی به ضرر میرسد. با شرکت دوره بیزینس پروتکل کسب و کار خود را بهبود بخشبید.

اما مشکل از کجاست؟ چطور می‌توان کاری کرد که همزمان با بزرگ شدن کسب‌وکار فرآیند سوددهی آن همچنان رو به رشد باشد؟

نبود ساختار، مشکل اصلی در کسب‌کارهای روبه رشد

مشکل اساسی بسیاری از کسب‌وکارهای روبه‌رشد، نبود ساختار و پروتکل‌های رفتاری برای بهترین اقدام در شرایط مختلف است.

وجود یک ساختار قدرتمند، یکپارچه و بهینه، می‌تواند سرعت هر کسب‌وکاری را در رسیدن به اهداف خود افزایش دهد.

اما ساختار چگونه به وجود می‌آید؟ ویژگی‌ها و مراحل ایجاد یک ساختار یا پروتکل برای کسب‌وکار چیست؟

سرفصل‌های دوره بیزینس پروتکل

  • تفاوت الگوي رفتاري :
    • الگوي خویش فرمایی
    • الگوي کارآفرینی
  • تفاوت نگرشها :
    • نگرش خویش فرمایی 
    • نگرش کارآفرینی
  • چهار سطح فعالیت‌ها و تعیین درآمد
  • تعریف و شناسائی سیستم کسب‌وکار
  • مفهوم پروتکل
    • کارآفرین  
    • کارفرما و مدیر
  • تسلط بر اقدامات
    • لیستی از کارهاي مشخص
    • تقسیم بندي کارها
    • شناسائی مبهمات
      • واگذاری مبھمات
    • ساماندهی اقدامات
  • تسلط بر تیم‌ها
    • تقسیم بندي پرسنل
    • ساماندهی فعالیتها و نقش‌ها
    • گروههاي اصلی اقدام
      • بازاریابی
      • فروش
      • مدیریت
      • تولید
      • خدمات
      • انبار
      • منابع انسانی (عامل برفورد)
  • شاخصه مهم مدیر
  • ساماندهی پرسنل
  • تسلط بر اساسنامه‌ها، شیوهنامه‌ها، اسناد و بخشنامه‌ها
    • اهداف
      • چشم انداز
      • مزیت رقابتی
      • ماموریت
      • …..
    • اصول اجرائی – قانون اساسی
      • ارزش
      • معیار تصمیم‌گیری
      • بایدها و نبایدها
    • دستور کار
      • فرآیند
      • توضیح هر مرحله
      • …..
  • تسلط بر کسب‌وکار
    • زبان کسب‌وکار
    • مهندسی مجدد فرآیند
    • تحلیل بهبود
      • Key Performance Indicator
      • تعیین روش سنجش درخت
      • امتیاز پتانسیل رشد و بررسی
      • شاخص کلیدی رشد
      • شاخص کلیدی مالی
      • شاخص تبدیل الاغ سوار به خلبان
  • سیکل رشد Growth Cycle

مشاغلی که دوره بیزینس پروتکل برایشان ضروری است؟

  • کارآفرینان
  • متخصصین انفورماتیک
  • مدیر مالی
  • مدیر فروش
  • مدیر منابع انسانی
  • مدیر بخش خدمات
  • متخصص آی تی
  • کارمندان تازه وارد
  • مدیر بازاریابی
  • مدیران داخلی
  • مدیران شرکتهاي بورسی و فرا بورس
  • کارمندانی که به‌دنبال ایجاد کسب‌وکار هستند
  • مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مدیر نظارت و بازرسی خط تولید
  • مدیر بازرگانی
  • مدیران وزارتخانه‌ها
  • مدیر و معاونین دانشگاه‌ها
  • مدیر اداری
  • مدیر عامل
  • مدیران برنامه‌ریزی
  • مدیر ارشد برندسازی
  • مدیر داخلی
  • مدیر ارشد فنی
  • سرپرست روابط عمومی دیجیتال
  • مدیر ارشد آموزش
  • مدیر ارشد شبکه و امنیت

با شرکت در دوره بیزینس پروتکل چه مهارت‌هایی کسب می‌کنید؟!

  • هدایت شرکت با دستورالعمل
  • چارت‌سازي و طراحی چک لیست براي تمامی متخصصین
  • تقسیم‌بندي کارهاي هر بخش بر اساس الویت و درآمدسازی آن بخش
  • تقسیم‌بندي پرسنل با توجه به توانایی و مسئولیت‌ها
  • مدیریت منابع‌انسانی با بهینه‌سازی هزینه
  • تقسیم‌بندی کارهای زود بازده
  • هدایت نیروی کار و دسته‌بندی بازخوردها
  • برون‌سپاری وظایف به راحتی انجام می‌شود
  • چارت‌بندی اقدام‌هاي ناتمام در شرکت
  • نظم در همه امور مربوط به، فروش تولید و منابع‌انسانی
  • ارزشمند‌سازي منابع‌انسانی
  • استخدام کارمندان با توجه به توانایی‌ها و نقش‌هاي حائز اهمیت انجام می‌شود
  • مهندسی مجد فرآیند کسب‌وکار جدید
  • واگذاري مسئولیت هر بخش به بخش‌هاي متناسب با آن و شفاف سازی
  • تقسیم‌بندی درست درآمدها برای هر طبقه از پرسنل
  • یافتن استراتژی کسب‌وکار جدید و قدیمی
  • معیار سنجش نگهداری محصولات و زمان فروش فوری آن‌ها
  • یافتن مزیت رقابتی در بازار برای رشد
  • آینده سازی کسب‌وکار روشن می‌شود
  • ایجاد دستورالعمل‌های منظم و کوتاه با توجه به مراحل انجام فعالیت‌های هر بخش

تعریف دوره بیزینس پروتکل

پروتکل، عهدنامه یا دستورالعملی است برای رفتار و روابط بین افراد و سازمان‌ها.

با وجود پروتکل‌های اصولی و استاندارد، هریک از افراد اثرگذار در کسب‌وکار خواهند دانست که در چه شرایطی چه رفتاری از خود نشان دهند. در نتیجه وجود پروتکل‌های رفتاری در کسب‌وکار باعث می‌شود هر کسب و کاری با داده کمتر، ستاده بیشتری دریافت نماید.

در دوره بیزینس پروتکل چه می‌آموزیم؟

دوره بیزینس پروتکل ترکیبی از ویدئو‌های آموزشی و مسترکلاس‌های حضوری است. در این دوره دستور العمل هایی در مورد کسب و کارهای کوچک و بزرگ و شیوه نامه هایی برای رفتار و روابط بین مدیران و به طور کلی سازمان ها و شرکت های مختلف ارایه می‌شود.

نام دوره

تعداد قسمت های ویدئوییآموزشی ویدئوفایل پی دی اف
بیزینس پروتکل7279 دقیقه

دارد

شرکت کنندگان در این دوره ضمن تسلط بر چگونگی سیستم‌سازی و چگونگی پروتکل سازی در کسب و کار، میتوانند پروتکل‌های بررسی شده در دوره را برای کسب‌وکار خود بومی‌سازی نمایند.

عناوین دوره بیزینس پروتکل

  • تفاوت الگوی رفتاری
  • تفاوت نگرش‌ها
  • چهار سطح فعالیت‌ها و تعیین درآمد
  • تعریف و شناسائی سیستم کسب‌وکار
  • تسلط بر اقدامات
  • تسلط بر تیم‌ها
  • ساماندهی پرسنل
  • تسلط بر اساسنامه‌ها، شیوه‌نامه‌ها اسناد و بخشنامه‌ها
  • تسلط بر کسب‌وکار
  • Growth cycleسیکل رشد

بیزنیس پروتکل چیست؟

در پژوهشی که در سال 1387 تا 1389 در اتاق بازرگانی تهران توسط تیم ثروت آفرینان انجام داده شد، شاخص به عمل آمد که اصولا کسب‌وکارهای کوچک با واژه ساختار آشنایی ندارند و کارآفرینان به دلیل ندانستن چیستی و چرایی ساختار در زندگی کاری‌شان از یک حد مشخص بیشتر رشد نمی‌کنند.

بیش از 79.4% شرکت کنندگان در این پژوهش سه تا هفت مورد از مشکلات زیر را داشته‌اند:

  • زمان زیادی در جلسات بی‌نتیجه هدر می‌دهم!
  • احساس دویدن روی تردمیل دارم، سخت کار می‌کنم، ولی نتیجه مورد نظر را نمی‌گیرم!
  • همه کارها به من وابسته است و اگر بیمارشوم کارها لنگ می‌شود!
  • پس از بازگشت در هر سفر، با فاجعه‌ای در کسب‌وکار مواجعه می‌شوم، نمی‌توانم یه سفر بدون تماس و راحت بروم!
  • مراجعه و سوالات تکراری از من بسیار زیاد است و احساس می‌کنم با گروهی خنگ کار می‌کنم!
  • احساس می‌کنم هم حقوق می‌دهم و هم جای افراد کار می‌کنم، غرغرهم می‌شنوم!
  • اصلا سودآوری در کارم رضایت بخش نیست!

اگر از شرایط کنونی بازار نگران و ناامید هستید به شما کمک می‌کنیم با بهره‌مندی از تجربه دیگران به تصمیمات گره‌گشا و ثروت آفرین برسید و از درخشش تحسین‌برانگیز خود لذت ببرید.

چرا این درس یا واحد یادگیری اینقدر مورد استقبال است؟!

  • استفاد ازتکنولوژی فراشناختی LA که باعث صرفه‌جویی در زمان و افزایش بالای راندمان خواهد شد.
  • اجرای بخش حضوری دوره بصورت مستر کلاس حرفه‌ای در سطح جهانی
  • نگرش و زیرساخت سیستم سازی و مدیریت سیستمی
  • نیازهای و روش‌های مدیریت سیستمی و تفکر سیستمی برای کسب وکارهای ایرانی
  • سیستم سازی، پروتکل و حلقه گمشده آن
  • مسیری که کسب و کار شما را به یک مگا بیزینس میلیون دلاری تبدیل می‌کند
  • شناسایی بخش‌ها و دپارتمان‌ها
  • طراحی سیستم کسب و کار با استفاده از ابزار I mind
  • عادت‌های تفکر سیستمی و مدیریت سیستمی
  • تمایز صاحب کسب‌وکار، مدیر کسب‌وکار در مدیریت سیستمی و سیستم‌سازی
  • روابط زیر سیستم‌ها و ساده‌سازی آن در سیستم‌سازی و مدیریت سیستمی
  • یادگیری سیستم‌سازی و مدیریت سیستمی با استفاده از تکنولوزِی فراشناختی LA
  • به کارگیری کایزن در توسعه و بهبود
  • حضور در مسترکلاس‌ها و انجام تمرینات گروهی

سوالاتی که در دوره بیزینس پروتکل به آنها پاسخ داده می‌شود؟

  • چگونه کسب‌وکارجدید راه‌اندازي کنیم؟
  • کدام کارمند در کدام نقش رشد می‌کند؟
  • چگونه کار را به افراد مناسب واگذار کنیم؟
  • چگونه کارمندان را براساس ویژگی‌های خوب، نیمه خوب و عالی طبقه‌بندی کنیم؟
  • چطور کارمندانی که فقط براي پول کار می‌کنند را شناسایی کنیم؟
  • چطور تفکر کسب‌وکارمان را رشد جهشی دهیم؟
  • کدام پرسنل براي کدام ایفای نقش ساخته شده‌ است؟
  • چگونه نقش‌های مهم را از نیمه‌مهم و کم‌اهمیت‌تر با گذشت زمان تفکیک کنیم؟
  • برنامه‌ریزي براي فرآیند فروش چگونه انجام شود؟
  • اتاق فکر با چه معیاری براي کدام گروه و مدیران با توجه به مسئولیت و رده شغلی به صورت هفتگی گذاشته شود؟
  • چطور یک کارمند نیمه خوب را به عالی تبدیل کنیم؟
  • چطور نیروي خدماتی را استخدام کنیم؟
  • کدام محصول چه زمانی باید از انبار خارج شود و خارج شده است؟
  • پیش‌بینی درآمدها و هزینه‌ها با توجه به چه ساختاری طرح ریزی شود؟
  • چطور طرحی سیستمی براي کسب‌وکارهاي خرد و کلان نقشه‌ریزی شود؟
  • پیشرفت سریع در کدام بخش‌های سازمان انجام شده است؟
  • چطور بازار هدف را به دست بگیرم؟
  • چطور فروش محصول قدیمی را توسعه دهیم؟
  • چرا مردم باید محصول من را خریداری کنند؟
  • چطور محصول جدید را معرفی کنم؟
  • معیار سنجش کیفیت کار چگونه انجام می‌شود؟
  • scaleup چطوردر شرکتم انجام شود؟
  • سنجش رقبا و مزیت‌های رقابتی کسب‌و‌کار من بین بقیه رقبا چطور انجام شود؟

نظرات شرکت کنندگان دوره بیزینس پروتکل

میرعماد دستان (تولید کننده و فروشنده درب های ساختمانی):
” آنچه در این دوره به دست آوردم آغاز رشد و آزادی توامان کسب‌وکار است که سال‌هاست در حسرتش بودم ، نمی‌توانستم از دفتر تکان بخورم.”

پریسا نصرآبادی:
” واقعا فاجعه‌بار بود حالا که نگاه می‌کنم چقدر عمرم را تلف کردم! دکتر مظاهری در این دوره اشاره کردند کاش این نکات را در دبیرستان به ما آموزش داده بودند! من با کاهش دو ساعت وقت کسب‌و‌کار خود در روز با گذشت طول یکسال و نیم از دوره‌ها میزان درآمد من به بیش از 11 برابر رسید.”

برای بهتر درک کردن مطالب می توانید از محتوای زیر استفاده کنید:

 

جهت دانلود فایل پی دی اف دوره بیزینس پروتکل و ساختار و سرفصل‌های دوره اینجا را کلیک کنید.

قیمت دوره بیزینس پروتکل

2,990,000 تومان

فرم درخواست مشاوره دوره بیزینس پروتکل

دوره بیزینس پروتکل

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

درخواست مشاوره دوره بیزینس پروتکل

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

معرفی دوره

پخش ویدیو

اطلاعات دوره