تعطیلات آخر هفته زمان مناسبی برای مطالعه در زمینه های مورد علاقه میباشد و این مسئله در کشور های توسعه یافته از حالت علاقه فردی به یک اصل ضروری و اجتماعی مبدل شده است. مجموعه ثروت آفرینان قصد دارد برای ترویج این فرهنگ، روز های چهارشنبه ی هر هفته مطالعه یک عنوان کتاب در شاخه های مختلف علم مدیریت را به شما همراهان گرامی توصیه نماید.
این هفته: کتاب مشتری پرنده است (ایدههایی برای خدمات پس از فروش)
نویسنده : پرومود باترا
مترجم : نرگس یوسف پور
ناشر : انتشارات میکائیل
اگر فردی هستید که میتوانید بجنگید، به مشتری بگویید که به خاطر او با سازندهها که معمولاً افراد معقولی هستند، جنگ میکنید. این حرف شما برای مشتری مثل موسیقی گوشنواز خواهد بود و تا زمانی که اینطور خدمترسانی کنید او مال شما خواهد بود.
کتاب حاضر شامل دو بخش است. در بخش اول، روشهای ساده خوشحال کردن مشتری به فروشندگان آموزش داده میشود. در بخش دوم، کارفرمایان میآموزند که چگونه عملیات فروش را برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل کنند.”
مرکز آموزش عالی ثروت آفرینان پارس با مدیریت دکتر امیرحسین مظاهری نزدیک به سه دهه فعالیت علمی و تخصصی در زمینه های کسب و کار و تکنیک های فروش، کارآفرینی و سخنوری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت زمان، تحلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی روز داشته است. و تا امروز رسالت خود را در آموزش و تعالی کسب و کارهای جامعه دانسته است تا بتواند به نوبه خود در خدمت جامعه و فعالان اقتصادی باشد.