رویداد سالانه مذاکره + شبکه سازی (هتل اسپیناس پالاس)

دوره جامع مذاکره و اثرگذاری - مکتب کالیفرنیا

دستاوردهای شرکت در این رویداد

  • دریافت کامل دوره آموزشی آنلاین مذاکره و اثرگذاری شامل آموزش کامل مذاکره (مکتب کالیفرنیا)
  • دریافت کامل دوره آموزشی جامع هوش کلامی (متد هاروارد) و دسترسی به بیش از 50 ساعت محتوای آموزشی مدرن
  • برگزاری کارگاه نیمه خصوصی برای منتخبین دوره
  • 30 روز تمرین آنلاین اختصاصی
  • مستر کلاس حضوری (۲۶ بهمن)
  • ۲۰ سال پشتیبانی رایگان
  • 2 دفترچه تمرین کاربردی
  • امتیاز آپدیت به mba+
  • دوره مقدماتی قرارداد نویسی رایگان ۲ جلسه (ویدئو)
  • امتیاز شرکت در دوره Master Leadership امارات

این رویداد مناسب چه کسانی است؟

  • سیاستمداران و کارشناسان تحلیلی
  • مدیران و کارمندان ارشد و اجرایی
  • متخصصین و کارشناسان فروش
  • رهبران و مدیران تیم‌های اجرایی
  • نمایندگان و سخنگویان سازمانی
  • صاحبین کسب و کار
  • مشاورین املاک
تصویر سمینار دکتر مظاهری

درباره مدرس دوره

دکتر امیرحسین مظاهری سیف

امیرحسین مظاهری سیف، متولد سال ۱۳۵۳ در تهران، مؤسس و مدیر مؤسسه آموزش عالی ثروت آفرینان و مدرس دانشگاه است. او مربی خلاق کسب و کار ایرانی و مشاوری چیره دست با تخصص برنامه‌ریزی، طراحی، پرورش ایده و پویایی کسب و کار است. او با تجربه ای منحصر به فرد و با اندوخته ای غنی از بررسی بیش از ۲۴۰۰ فرد و کسب و کار موفق و ناموفق نامی آشنا و موثر در بازار حرفه ای و پیچیده امروز ایران است. او راوی داستان های به یاد ماندنی از برندهای تیزهوشی است که به راز قدرت ثروت آفرینی در راهبری اهداف خود پی برده اند. برندهایی چون مهرام، بهروز، پدر خوب، فرش عظیم زاده، زر ماکارون و بسیاری از نخبگان ایرانی، قهرمانان داستان های او هستند. موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

تصویر دکتر مظاهری

سوابق کاری دکتر امیر حسین مظاهری سیف

  • برگزاری دوره‌ کارآفرینی در اتاق بازرگانی
  • برگزاری بیش از ۸۰۰ سمینار با محوریت کارآفرینی در دانشگاه تهران، مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما، کتابخانه ملی، دانشگاه شریف و…
  • مجری دوره‌های PMS (Personal Management System) و کارگاه تجربه‌‌های ناب در دانشکده کارآفرینی
  • برگزاری سمینارهای مدیریت در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برگزاری سمینارهای مدیریت در ادارات تابعه شرکت نفت
  • برگزاری دوره‌‌های اصول و فنون مذاکره در بیش از یک صد مرکز آموزش دولتی و خصوصی مانند شهرداری تهران
  • همکاری آموزشی با دانشگاه صنایع و معادن ایران
  • مشارکت در تولید و پخش برنامه‌‌های آموزش مدیریت فردی سیمای جمهوری اسلامی ایران
  • مجری دوره‌‌های MBA سازمان فنی و حرفه‌ای وزارت کار

سرفصل های دوره جامع هوش کلامی

  • تعریف هوش کلامی
  • مدل کالیفرنیا و دید جیم کالینز
  • جنگ اطلاعات
  • کنترل احساسات
  • بترس و چک کن
  • به انتخاب واژه ها دقت کنید، مشکوک به جاسوسیه!!
  • واژه های مهم و الگوی کلامی
  • جادوی دایره لغات
  • کلمات تلقین کننده
  • کلمات کاریزماتیک
  • کلمات تحریک کننده
  • کلمات تنش‌زا و تخریب کننده
  • تناژ و طنین صدا
  • آکسان گذاری
  • انتخاب واژگان
  • بیان سالم
  • شناخت سن، شخصیت و میزان صمیمیت طرف مقابل
  • دهنده و گیرنده انرژی مثبت
  • مدیریت لحن ولهجه
  • ارتباط چشمی
  • مهارت استفاده از دست‌ها
  • خونسرد و اثرگذار
  • میمیک صورت (تبدیل کلام کیفی به تصویری)
  • طرز نشستن و ایستادن
  • ظاهرو شخصیت کاریزماتیک داشتن
  • نوع پوشش و بوی بدن
  • مذاکره مثل بازی شطرنجه ، مهم اینه کی اول بازی میکنه!

چه کسی اول شروع کند؟

– با سئوال ذهن را درگیر کنید.

– زمین بازی و مهره سفید

– کلام، سلاح شما

– عدم مقابله به مثل

– ترغیب کننده حرفه ای

– معامله کنید

– دیپلماتیک حرف بزنید

– با بازیکن مقابل هماهنگ شو

  • ترغیب کننده حرفه ای
  • برنامه ریزی قبل مذاکره
  • تمرین داشتنن و انرژی گذاشتن
  • شکستن باورهای مقدس در مذاکره
  • هیجان کنترل نشده
  • تمرکزبر روی مسئله حین مذاکره
  • سرمایه های فکری
  • سرمایه روحی و روانی
  • سرمایه اجتماعی و شبکه سازی ارتباطی
  • آرامش در بحران
  • جواب در زمان
  • متکلم وحده نباشید
  • نقص اطلاعات و بی ربط گویی
  • شمرده حرف بزن
  • اعتماد به نفس در بیان کلمات
  • حرف در مقابل عمل
  • از خودتان تعریف نکنید
  • ارائه منابع و مستندات
  • شوخی کنید
  • ضرب المثل تاثیرکذار
  • شفاف سازی انتقال پیامها وStorytelling
  • ضعفها، نقاط قوت، استراتژیها و ایده های طرف مقابل را شناسائی کنید( متد سقراط)
  • از استدلالهای طرف مقابل، خطای اورا اثبات کن(متد بومرنگ)
  • سکه دهید تا …(هدیه دادن به طرف مقابل و هنر بازپس گیری آن)

سرفصل های دوره جامع مذاکره و متدهای آن

دوره اصول و فنون مذاکره
  • تعریف مذاکره
  • مذاکره رسمی (کسب و کار)
  • مذاکره غیر رسمی
  • سبکهای مذاکره
  • هدف
  • اولویتها
  • خط ها
  • منافع طرف مقابل
  • نقاط تلاقی منافع مشروع
  • عوامل ایجاد قدرت
  • تعریف ارتباط و اجزاء آن
  • عناصر ارتباط مؤثر
  • توانایی تاثیر گذاری، نفوذ و جذب انسانها
  • پتانسیل برقراری ارتباط
  • جذابیت
  • اعتبار
  • منطق
  •  
  • انواع پیامها
  • انواع بازیها
  • ارایه پیام
  • ارتباطات
  • عدم آمادگی کافی
  • فرض کنید برد-باخت تنها گزینه است
  • رقابت به جای همکاری بالقوه
  • اثر احساسات بر قضاوت شما
  • نداشتن افراد مناسب در اتاق
  • تسلیم شدن به تاکتیک های فشار (Succumbing to Pressure Tactics)
  • عدم درک یا آمادگی برای مذاکره بین فرهنگی
  • افتادن در دام طرف مقابل (Negotiation Pitfalls)
  • اخلاق ضعیف در مذاکره
  • مذاکره برای بردن
  • مذاکره در کسب و کارهای کوچک
  • مذاکره حرفه ای
  • مهارتهای مذاکره موفق
  • مذاکره برای افزایش در آمد
  • کلید های مذاکره طلائی
  • مذاکره کننده تاثیر گذار
  • قوانین جنسی در ارتباطات
  • استراتژِی نفوذ و تاثیر گذاری بر مخاطب
  • و 21 قانون مذاکره جهانی

سوالات متداول

  • کلیه افرادی که در زندگی و کسب و کارشان نیازمند ارتقاء مهارتهای کلامی و مذاکره هستند
  • مدیران و کارمندان ارشد و اجرایی
  • صاحبین کسب و کار
  • متخصصین و کارشناسان فروش
  • مشاورین املاک
  • رهبران و مدیران تیم‌های اجرایی
  • نمایندگان و سخنگویان سازمانی
  • سیاستمداران و کارشناسان تحلیلی
  • آموزش آنلاین ویدئویی
  • دو روز مستر کلاس حضوری به همراه پذیرایی کامل
  • دو دفترچه تمرین کاربردی
  • سی جلسه ویدئو آموزش هوش کلامی در ۴ فصل بر اساس مکتب کالیفرنیا
  • دوازده جلسه ویدئو آموزش اصول مذاکره بر اساس متد هاروارد
  • سی جلسه ویدئو آموزش هوش کلامی در ۴ فصل بر اساس مکتب کالیفرنیا
  • دوازده جلسه ویدئو آموزش اصول مذاکره بر اساس متد هاروارد
  • میتوانید با پرداخت آنلاین دوره آموزشی در عرض چند ثانیه تهیه نمایید. مشاورین ثروت آفرینان پس از خرید دوره جهت هماهنگی‌های بعدی با شما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت. همچنین با خرید این دوره بلیط رایگان مستر کلاس‌های حضوری و رویداد سالانه مذاکره را دریافت خواهید کرد.

بدون نیاز به پیش نیاز و شناخت قبلی در این حوزه میتوانید این دوره آموزشی را تهیه نمایید. اما پیشنهاد میشود در ادامه جهت توسعه فردی و افزایش توانایی در سایر حوزه‌ها، یادگیری را از طریق دوره جامع MBA+ ادامه دهید.

  • استراتژی ها و تاکتیک های مذاکرات موفق.
  • خلاقیت و نوآوری در دستیابی به توافق مناسب در جلسات.
  • ترفندها، تحلیل آنها و بهبود ارتباطات غیر کلامی.
  • نکات اجرایی که باید در مذاکرات و جلسات مذاکره رعایت شود.
  • مهارت های ارتباطی و ارتباطات غیرکلامی برای موفقیت در مذاکره.
  • تسلط بر اصول مذاکره به شیوه چانه زنی و برد-باخت و مبانی اولیه مذاکرات
  • تکنیک‌های قدرت کلام و اثرگذاری
  • تکنیک‌های خوب گوش کردن
  • روش‌های هدایت ذهنی طرف مذاکره.
  • تکنیک مذاکره و مکالمه با قصه‌پردازی.
  • روش‌های تاثیرگذاری بر طرف کقابل.
  • روش‌های قانع سازی دیگران.

بله شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ میتوانند جهت هماهنگی اجرای این دوره برای پرسنل خود با شماره 02126403740 تماس گرفته یا فرم درخواست خرید سازمانی را تکمیل نمایند. همچنین افراد عادی نیز برای ثبت نام بیشتر از 5 نفر میتوانند از تخفیف‌های ثبت نام گروهی استفاده نمایند. جهت اطلاع از تخفیف های گروهی نیز از دو روش فوق اقدام نمایید.

  • اصول مذاکره حرفه‌ای را فرا بگیرید و در کار و زندگی شخصی خود مذاکرات موفقتری داشته باشید.
    نرخ تبدیل مذاکرات مالی خود به ایجاد درآمد را افزایش دهید.
  • قدرت و تاثیرگذاری کلامی خود را افزایش دهید.
  • در معرفی محصول یا خدمات کسب و کار خود یا محل کار خود موفقتر عمل کنید.
  • اشتباهات رایج خود در مذاکرات را به حداقل برسانید.
  • شبکه‌سازی و ارتباطات شغلی خود را سرعت ببخشید.
  • فراگیری اصول زبان بدن و زمانبندی صحیح استفاده از آن در مذاکرات

توجه: ثبت نام ویژه دوره جامع مذاکره و اثرگذاری (مکتب کالیفرنیا) از روز چهارشنبه 12 بهمن 1401 آغاز میگردد. با توجه به اینکه بلیط رایگان رویداد مذاکره (هتل اسپیناس) فقط به 100 نفر اول ثبت نامی تعلق میگیرد، جهت یادآوری در روز آغاز ثبت نام، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید.

فرم درخواست خرید دوره

فرم درخواست مشاوره دوره مذاکره و ارتباطات

تماس با ما

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

درخواست مشاوره دوره جامع مذاکره و ارتباطات

فرم درخواست خرید دوره سازمانی