اگر میخواهید زندگیتان تغییر کند، دوستانتان را عوض کنید


اگر میخواهید زندگیتان تغییر کند، دوستانتان را عوض کنید

شما معادل، ۵ تا آدم اطرافت، صفحه‌های اینستاگرام و دنیای مجازی هستید. برای پیشرفت در کسب و کار بهترین تکنیک از هوش مالی، عوض کردن دوستانتان است. برای ثروتمند شدن باید تعریف ثروت را بدانید، یکی از مهمترین کارها حل مسئله خواهد بود، ثروت از حل زنجیره، تمام نشدنی مسئله‌های لاینحل بدست می‌آید. فروشنده‌های که برای تامین زندگی‌شان کار می‌کنند، موفق هستند. یک نکته که هیچ وقت نباید فراموش شود، چیزهای که جواب می‌دهند، تکثیر کنید و آنچه که شما را به اینجا رسانده برای ادامه مسیر کافی نیست. دکتر امیرحسین مظاهری سیف در سمینار هوش مالی، تمرین جالبی را به دانشجوها داد، به این عنوان، خلاق‌ترین دوران زندگی‌تان چه زمانی است؟! دوران کودکی، نوجوانی، جوانی، دوران رشد و دوران نقاهت، آن را مشخص کنید. از زمان تولد تا الان را بسنجید که چه کارهای را انجام دادید و از الان تا زمان مرگتان، طبق میانگین مرگ اجداد را برآورد کنید که تا آن دوران چه دستاوردهای خواهید داشت. بنابراین خلاصه تمرین، چه کار انجام می‌دهید؟! زمان تولدت کجا و چی بودید، مهم نیست الان کجا هستید، در زمان باقیمانده چکار باید بکنید؟! این تمرینات باعث می‌شوند از روزمرگی نجات پیدا کرده و بسیار سفر کنید. زیرا سفر چیزی جز آرامش و تکامل نیست و در کسب و کار سادگی یک نوع استراتژی است آن را بکار ببرید. کارشناسان ثروت آفرینان در مقاله قبلی با موضوع مهارت فروش، مهارت میلیاردر شدن است قصد دارند به شما آموزش دهند تا مهارت فروش را یاد بگیرید و اجرا کنید، کارها را درست انجام دهید و محصولات را بفروشید.

من امروز صبح پولدار می‌شوم

زمان سکوت چه زمانی است که باعث پیشرفت می‌شود؟ زمانی که با آرامش مطالعه کنید و این زمان، زیرساخت میلیاردر شدن است. زمانی در کسب و کار به مانده توجه نشود و مهندسی مالی نکنید، نمای کار خوب می‌شود، اما از درون چیزی در آن نیست. مهارت خیلی مهم در هوش مالی می‌گوید اصولا تو عصبانیت تصمیم‌گیری نکنید.

چه تعریفی در شرایط احساسی برای کسب و کارتان دارید؟ تا سقف لیاقت‌هاتان رشد کنید (مطالعه کن، یادبگیر و مشاوره بگیر). اگر شما سریع پول بدست نمی‌آورید، حتما یه جای کار می‌لنگد، اگر می‌خواهید ثروتمند شوید یک روال درستی را تقویت کنید. حد لیاقت یعنی اینکه تو یک چیز را نمی‌بینی اما یکی از بیرون آن را می‌بیند و همه چیز را درست می‌کند. تفاوت مدیر و کارآفرین بر پایه احتیاط و براساس حس درونی است که موفقیت مال افراد جسور خواهد بود.

در هوش مالی این تکنیک را برای ثروتمند شدن یاد می‌دهند که کسب و کار جنگ است باید بدانید شکست کجا اتفاق می‌افتد، نکته اینجاست که در ذهن اتفاق می‌افتد؟! آدمها اگر در ذهن شکست بخورند واقعا شکست می‌خورند. برای پیشرفت در کسب و کار به بررسی الگوهای مالی بپردازید. اهداف شرکت و سازمان برای افرادی که داخل سازمان هستند کاملا واضح است. اهداف کمی مشخص و گزارش پیشرفت به همه، بنابراین ارزش هر چیزی به خودش نیست به شکل ارائه آن است.

رسیدن به ثروت میلیاردی با دوره هوش مالی
خواندن مقاله

تجربه مشتری چیست؟

یکی از ویژگی‌های آدم‌های که تو زندگی هیچی نمی‌شوند؟! آدم‌ها دارای دو استراتژی بنام آینه و شیشه هستند. آینه مثال آدم‌های که خودش را می‌بینند و شیشه آدم‌های که دیگران را می‌بینند. افراد موفق در موفقیت مثل شیشه هستند و افراد کوچک موفقیت را در آینه می‌بینند. دانش به قیمت تجربه بدست می‌آید، استفاده تجربه خود و دیگران به کار شما می‌آید. بحران روحی واکنشی به خاطرات که موجب بیماری می‌شود و اثرش را می‌گذارد.

هوش مالی، منطقه آرامش را برای پیشرفت در کسب و کار می‌داند. از فضای نامحسوسی که عادتهای برایمان ایجاد می‌کنند و اگر بخواهیم از آن بیرون بیایم باعث می‌شود حالمون بد شود، باید از این منطقه عادتی خارج شویم. در مذاکرات سه حالت پیش می‌آید (انتقاد، انحدام و انتقام)، انتقاد یک رفتار اصلاحی است برای بهبود یک رفتار، انتقام زمانی که شما طرف را با یک چیز مقایسه می‌کنید، انحدام از بین بردن خود فرد. بنابراین آدم‌های موفق می‌توانند تهدید را به فرصت تبدیل کنند و یکی از روش‌های رشد در زندگی ادعا و اثبات است.

مدل اسم گذاری برای کسب و کار چیست؟ بهترین مدل اسم گذاری؟! مشتری دنبال چیه، همان را اسم برندتان بگذارید. تکنیک‌های که در هوش مالی برای فروش پیشنهاد می‌شود. همه چی در فروش کاربردش اینه؟ روش تبلیغ چیه؟ اسم بشود چیزی که دنبالش هستند، وای پسر منم می‌خوام؟! در مذاکرات جای که با دیگران به بحث می‌پردازیم، اگر چیز بهتری به ذهنتون رسید تغییرش بدهید.

در مذاکره برای فروش، چگونگی ارائه، خیلی مهم خواهد بود، بهترین جایگزین در مذاکره، ایجاد نقطه مشترک و بهم ریختن ذهن مشتری است. بنابراین یافتن نقطه مشترک در مذاکرات اثرگذاری بالای دارد. توصیه می‌شود، قدرت و اثرگذاری را تمرین کنید و امتیاز پوشالی را که این امتیاز به چیزی که برای مشتری مهم ولی برای فروشنده مهم نیست، اشاره دارد.

هوش مالی

فروشکسب و کارمذاکراتمهارتهوش مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *