0
تومان
0
تومان

چطور می‌توانم کمک کنم؟

چطور می توانم به دیگران کمک کنم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ما در این مقاله از وب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص کوچینگ مدرن و این نکته صحبت کنیم که چطور می توانم کمک کنم؟ در صورتی که شما بتوانید توانایی کمک کردن به دیگران را در خودتان پرورش دهید، می توانید از خودتان به عنوان یک فرد موفق یاد کنید. ما در ادامه نکات بسیار مهمی در خصوص این که چگونه قدرت کمک کردن به دیگران را در خود پرورش دهید، در اختیار شما قرار خواهیم داد. علاقه مندان همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “چگونه با کمک کوچ، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم؟” مراجعه کنند.

 

چطور می‌توانم کمک کنم؟

بزرگترین نگرانی مردم از پرسیدن” چطور می‌توانم کمک کنم؟” شنیدن انواع مختلف جواب‌های محتمل زیر است. از شما می‌خواهم که این کار مزخرف/ غیرمنطقی/ غیرممکن را انجام دهید، از شما درخواست دارم مکالمه دشواری را برگزار کنید که من از آن اجتناب می‌کنم و می‌توانید کل پس‌اندازتان را به من بدهید؟ نکته ضروری اینکه فارغ از پاسخی که می‌گیرید، شما طیفی از جواب را در اختیار دارید. صد البته، جواب بله یکی از آنهاست. همیشه می‌توانید بگویید بله، اما مجبور نیستید بله بگویید و احساس اجبار به بله گفتن منبع نگرانی شماست. یکی از مقاله های مفید در این باره، مقاله چگونه گفتارمان تحت اختیار اراده مان باشد است.

کمک کردن به دیگران با کوچینگ مدرن

جواب خیر من نمی‌توان گزینه دیگری است، جرئت نه گفتن یکی از روش‌هایی است که جلوی مفید بودن‌تان را می‌گیرد. جواب نمی‌توانم آن کار را بکنم اما می‌توانم پیشنهاد جایگزینتان را انجام دهم، این جواب بهترین موضع میانه معقول است. صرفا جواب منفی ندهید، انتخاب‌های دیگری در اختیارشان بگذارید و در آخر می‌توانید کمی وقت برای خودتان بخرید، اجازه بدهید درباره‌اش فکر کنم. مطمئن نیستم باید یک سری چیزها را بررسی کنم. این تکنیک‌ها برای موفقیت در کسب و کار در دوره کوچینگ مدرن آموزش داده می‌شود. تیم ثروت آفرینان در مقاله قبلی با موضوع چطور بالغ باشیم، هدفش این است که ما در هر کسب و کاری به یک مشاور نیاز داریم و باید آموزش مربیگری ببینیم تا یاد بگیریم که چگونه کوچ شویم.

تاثیر بیشتر، ارزش بیشتر

می‌دانید چه می‌شود که با کمک یک کوچ کاملا شیفته بعضی از کارهایی که می‌کنید هستید؟ این کاری است که شما را در خود غرق می‌کند و به هیجان می‌آورد. فقط این نیست که آن کار متفاوت و اثرگذار است، بلکه این طور است که معنای خاصی برای شما دارد. دوره ی کوچینگ موسسه ثروت آفرینان در این باره به شما کمک خواهد کرد.

در کوچینگ مدرن یاد می گیرد به دیگران کمک کنید

صادقانه نگاه کنیم، این همان کاری است که، وقتی برای شغلتان اقدام می‌کردید، آرزو داشتید انجامش بدهید و با کمک یک کوچ این کار آسان می‌شود. در کوچینگ مدرن بین کار خوب (از نوع کار روزانه تمام کردنی شرح شغل وار) و کار عالی (کاری با ارزش و اثرگذاری بیشتر) فرق می‌گذاریم، فقط با هدف اینکه به سازمان‌ها و افرادشان کمک کنیم کار خوب کمتر و کار عالی بیشتری انجام دهند.

حتما می‌توانید تصور کنید که اگر شما و تیمتان فقط، مثلا 10 درصد کار عالی بیشتری انجام می‌دادید، همه چیز چقدر عوض می‌شد. اما رگ بگویم، چه کسی وقتش را دارد؟ در دوره‌های کوچینگ مدرن آموزش داده می‌شود که با کمک یک کوچ چگونه می‌توان کسب و کار خود را بهبود داد و درآمد را به مرز میلیارد دلار رساند.

دوره های کوچینگ مدرن و کمک به دیگران

چطور سریع شروع و پرمایه تمام کنیم

با این سوال، حالا جفت سوالی را که به مقدمه و موخره مربیگری معروف‌اند تکمیل کرده‌اید، با پرسش آغازین شروع شود: به چه فکر می‌کنید. به جای اینکه با گپ و گفت از این شاخه به آن شاخه بپرید یا حول داده‌هایی طول و تفصیل بدهید که بیشتر گیج کننده‌اند تا کمک کننده، با پرسیدن این سوال، مکالمه را مستقیم می‌برید سر اصل مطلب.

هر جا دنبال تمام کردن مکالمه‌تان هستید، قبل از اینکه همه به سمت در خروجی حمله‌ور شوند، پرسش یادگیری را می‌پرسید: در این مکالمه چه چیزی بیشتر از همه برایتان مفید بود؟ پاسخ به این نکات سودمند را استخراج می‌کند، معرفت ایجاد شده را به اشتراک و رابطه مستحکم‌تری بسازید. برای این منظور، دوره ی هوش کلامی ثوت آفرینان برای برقراری ارتباط کلامی موثر هنگام مذاکرات به شما پیشنهاد می شود.

برنامه ریزی برای کمک به دیگران

نظر خودتان را هم در مورد اینکه در تبادل فوق چه چیزی بیش از همه مفید بوده بگویید. زیرا مبادله هم پایه اطلاعات باعث می‌شود میثاق اجتماعی شکل گرفته میان شما و مخاطبتان تقویت شود. کوچ، مدیران را هدایت می‌کند و به آنها آموزش می‌دهد تا بیشتر مربی‌وار باشند. بدانید پرورش عادت مربیگری مخصوص به خودتان به کارتان است.

از نظر من این مقاله بیشتر اثرگذار بوده و مطمئنم اگر دنبال موفق شدن هستید، حتما دوره‌های Modern coaching را ثبت نام کنید. زیرا برای موفقیت در کسب و کارتان هر وقت به مشکل برخوردید، به جای اینکه خودتان قضیه را حل و فصل کنید باید سراغ یک راهنما و مشاور برید. بنابراین راهنمایی و مشاوره از یک کوچ برای رشد و پیشرفت شما در کارتان ضروری است.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل در خصوص کوچینگ مدرن و تاثیر آن در کمک کردن به دیگران صحبت کردیم. همچنین راه کارهای مناسبی برای اینکه بتوانید هرچه بهتر به دیگران کمک کنید نیز به شما ارائه کردیم. در صورتی که می خواهید مهارت کمک کردن به دیگران را در خود پرورش دهید می توانید در دوره کوچینگ موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی