0
تومان
0
تومان

کتاب هفته

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

تعطیلات آخر هفته زمان مناسبی برای مطالعه در زمینه های مورد علاقه میباشد و این مسئله در کشور های توسعه یافته از حالت علاقه فردی به یک اصل ضروری و اجتماعی مبدل شده است. مجموعه ثروت آفرینان قصد دارد برای ترویج این فرهنگ، روز های چهارشنبه ی هر هفته مطالعه یک عنوان کتاب در شاخه های مختلف علم مدیریت را به شما همراهان گرامی توصیه نماید.

این هفته: کتاب ثروتمندترین مرد بابل

نویسنده: جورج کلاسون

ترجمه: مهدی مجرد زاده کرمانی

علم روانشناسی ثابت کرده است که انتقال مطالب و مفاهیم به مخاطب از طریق داستان، شعر و تصویر بسیار بسیار تاثیرگذار تر از یک کتاب دانشگاهی است که به طور مستقیم به مطلب مورد نظر اشاره دارد. کتاب ثروتمند ترین مرد بابل از این قسم کتب میباشد. این کتاب مجموعه ای از داستانهای واقعی است که هم از لحاظ ادبی و هم به لحاظ راهنمائی های مالی و اقتصادی جالب توجه می باشد. در همه داستان ها علل مشکلات مالی مورد بررسـی قرار گرفته و راهکارهای عملی جالبی برای رفع آن پیشنهاد شده است . هدف واقعی در ایـن کتـاب ایجـا بینشی است تا علاقمندان به موفقیت مالی به کمک آن ثروتمند شوند، از ثروت خود نگهـداری کـرده و از درآمد حاصل از آن ثروت ، ثروت بیشتری به دست آورند.

این کتاب پس از انتشار مورد استقبال بانکها، شرکتهای بیمه ، کار فرمایان و سرمایه گذاران قرار گرفت و توسط ایشان ، در مقیاس وسیع و به تعداد زیادی توزیع شد. بدین ترتیب میلیونها نفر ، با شخصیت معروف ثروتمندترین مرد بابل آشنا شدند و از مطالعۀ داستانهای زیبا و آموزندۀ این کتاب لذت بردند. در ضمن بسیاری از آنان دریافتند که رفع کمبودها و مشکلات مالی، کار چندان دشواری نیست.

داستان از این قرار است که : آرکاد که خود زمانی فقیر بود به دستور پادشاه بابل مامور شد تا رموز ثروتمند شدن خود را در معبد آموزش به یکصد شاگرد بیاموزد:

برای این که بتوانید کیسه های خود را ازپول پر کنید ، راههای ساده ای را به شما تعلیم می دهم . من اولین قدم برای رسیدن به منبع ثروت را به شما می گویم و اگر نتوانید پای خود را بر اولین پله محکم کنید، از نردبان ترقی نمی توانید بالا بروید.

پیشنهاد میکنم آخر هفته هیجان انگیزی را با مطالعه این کتاب داشته باشید…..

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی