0
تومان
0
تومان

چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید

چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ما در این قسمت از وب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص این نکته که چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید، صحبت کنیم. باید بدانید که برای داشتن یم فروش حرفه ای، نیاز است تا یک سری دانسته ها و راه کارهایی را بلد باشید. ما در ادامه هر آن چه که برای داشتن یک فروش بهتر نیاز است بدانید را در اختیار شما قرا خواهیم داد. علاقه مندان به این حوزه می توانند با مطالعه مقاله “افزایش فروش با سرعت نور!” اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید

یاد بگیرید که چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید

برای اینکه بدانید چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید باید نکات مهمی را در ذهن داشته باشید. اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را به فروش برسانند ناآشنا باشند، شرکتشان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی های خاص و برتر محصول» مجهز می کند.

۱٫ برای فروش فقط به محصول و ویژگی های آن بسنده نکنید:

اگر فروشندگان با محصولی که می خواهند آن را به فروش برسانند ناآشنا باشند، شرکت شان به آن ها کمک می کند و فروشندگان را به سلاح «ویژگی های خاص و برتر محصول» مجهز می کند. این رویکرد از دو جنبه خطرناک است: فروشنده نظر خودش را به مشتری تحمیل می کند و نظر او را نمی پرسد و تمرکز بر تعداد زیادی از ویژگی محصول، مانع عملکرد مناسب فروشنده در معرفی محصولش خواهد شد.

واقعیت امروزی این است که چرخه توسعه و تولید فشرده تر شده است. پروفسور ریتا گانترمک گرث، از مدرسه عالی تجارت کلمبیا، کتاب هایی در این زمینه نوشته و خاطرنشان کرده است که مزایای رقابتی پایدار و طولانی مدت محصولات یک استثنا هستند، تا یک قاعده. حتی اگر فروشنده ای مزایای محصولی را بسیار دوست داشته باشد، باز هم استفاده از این مزایا در هنگام فروش در سطوح بالا دشوار خواهد بود.

شناخت ویژ"ی های محصول و چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید

۲٫ روی مسائل کاری و نتایج محصول تان بر کسب و کار تمرکز کنید:

عادت های قدیمی فروش هنوز ادامه دارند و همه از فروشندگان انتظار دارند که در زمینه محصول مورد نظر تخصص داشته باشند. شرکت هایی هنوز هم دوره های آموزش طولانی مدتی برای فروشندگان برگزار می کنند تا با محصول آشنا شوند در حالی که بازار کار فعلی بیشتر به متخصصان فروش و بیزینس نیاز دارد و مدیران اجرایی کمی هستند که حوصله معرفی طولانی مدت محصول را داشته باشند. مشغله آن ها بسیار زیاد است و فقط می خواهند بدانند که ارزش و پتانسیل محصول شما در چیست. ما در دوره فروش تلفنی موسسه ثروت آفرینان، نکات بسیار مهمی را در زمینه فروش محصولات در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
فروش تلفنی و چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید

بدانید که زمان به نفع شما عمل نمی کند:

مطالعه ای که اخیرا از سوی کمپانی مایکروسافت صورت گرفته است، نتایج عجیبی را نشان می دهد. این پژوهش نشان می دهد که در چند سال اخیر دامنه توجه مردم یک سوم کاهش داشته و به هشت ثانیه رسیده است. برای این که این موضوع را به شکل ملموس تری احساس کنید، باید بدانید که دامنه توجه فعلی ما یک ثانیه کمتر از ماهی قرمز است!

۳٫ حواس ما به دلیل توسعه فناوری در زندگی به طور مرتب پرت می شود.

نمی دانم اگر این پژوهش صرفا در مورد مدیران اجرایی یا مدیران عامل صورت می گرفت، چه نتایجی حاصل می شد. بر اساس تجربیات من، بسیاری از مدیران عامل، بیش از عموم مردم، از اختلال بیش فعالی نقص توجه رنج برده و در حفظ تمرکز مشکل دارند. وقتی فروشندگان موقعیت مناسبی برای صحبت کردن با مدیران اجرایی ارشد به دست آوردند، باید حواس شان به دامنه توجه آن ها باشد. اگر فروشنده ای نتواند این کار را به درستی انجام دهد، به مشکل بر خواهد خورد.
تمرکز بر چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید

4-تجربه خرید بهتری فراهم کنید تا نتیجه بهتری به دست آورید:

یکی از معدود مزایای رقابتی پایدار فراهم کردن تجربه خریدی برتر برای آن هاست. پنج گام زیر می توان این کار را انجام داد: دریابید که آن ها می خواهند چه نتیجه کاری به دست آوردند. به آن ها کمک کنید تا دریابید که چرا نمی توانند در محیط کاری فعلی شان به نتایج دلخواه برسند. فقط ویژگی هایی از محصولتان را ذکر کنید که به مشکل آن ها مرتبط است. شما همچنین می توانید با مطالعه مقاله “10 تکنیک طلایی برای ارتقا فروش” نکات بسیار مهمی در خصوص فروش محصولات به دست بیاورید.

5-ارزش گذاری کنید:

اگر می خواهید بدانید که چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید باید ارزش گذاری محصول را یاد بگیرید. به خریداران این قدرت را بدهید تا به اهداف مورد نظرشان برسند. بعد از تماس موفقی که در زمینه فروش داشتید، بسیار مهم است که خلاصه ای از آنچه را که مورد بحث قرار گرفت به همراه مراحل بعدی برای مدیر مورد نظر ارسال کنید زیرا مدیران اجرایی علاقه دارند مسیر مشخصی را پیش روی ببینند.
* فرانک ویسگاتیس – ترجمه شادی حسن پور

سخن پایانی

ما در این مطلب به صورت کامل در خصوص اینکه چگونه محصول تان را به مدیران بفروشید صحبت کردیم. همچنین راه کارهای بسیار عملی و مهمی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. ان دسته از افرادی که قصد دارند تا قدرت فروش محصول را توسط خودشان افزایش دهند، می توانند در دوره فروش و بازاریابی موسسه ثروت آفرینان شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی