0
تومان
0
تومان

چگونه قدرتمند شوم؟

چگونه قدرتمند شوم

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ما در این قسمت از وب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا شما را با این موضوع آشنا کنیم که چگونه قدرتمند شوم؟ برای رسیدن به نقطه ای که خودتان را قدتمند بدانید نیاز است تا یک سری اموزش های به خصوصی را پشت سربگذارید. ما در ادامه قصد داریم تا به مهمترین آموزش هایی که شما را به یک فرد قدرتمند بدل می کند، اشاره کنیم. افراد علاقه مند همچنین می توانند برای مطالعه بیشتر به مقاله “زنان قدرتمند، کارآفرین ، ثروت آفرین” مراجعه کنند.

 

چگونه قدرتمند شوم؟

ثروت آفرینان و چگونه قدرتمند شوم

این موسسه آموزشی، پژوهشی و انتشاراتی حاصل پژوهش و تجربه بیش از ۳۲۰۰ فرد موفق و ناموفق ایرانی را از سال ۱۳۷۳ تا کنون در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با کشف نسخه شخصی خود از مقایسه افرادی که توانسته‌اند و نتوانسته‌اند، به اوج درخشش و تبلور شایستگی‌های خود برسید. برای خود ، خانواده و کشورتان عامل برکت ، ثروت و عزت شوید.

این آرمان ما و ماموریت ما در خانواده ثروت آفرینان است.

ما در تلاشیم تا با استفاده از تجربیات منحصر به فرد ایرانی و دانش روز مدیریت کسب و کار”مکتب کالیفرنیا” و بومی‌سازی آن به پشتوانه تجربه، ساده‌ترین و کاربردی‌ترین بستر قدرتمندسازی جنگنده‌های اقتصادی و اینکه چگونه قدرتمند شوم را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر صاحب کسب و کار، بنیانگذار، کارآفرین یا مدیر کلیدی کسب و کار هستید. یا می‌خواهید به این وضعیت برسید.

اینجا سرچشمه نابی در اختیار شماست تا میانبرهای مطمئنی را برای خود بسازید.

با ما یاد بگیرید که چگونه قدرتمند شوم

ما ادعا نمی‌کنیم، ما اثبات کرده‌ایم که مطالب غیرتئوری، کاربردی، بومی شده و اثرگذار را در طول سال‌ها به پختگی رسانده‌ایم.

  • اولین کتاب تالیف مدیریت زمان در ایران – ثروت نامریی در سال ۱۳۷۴
  • پرفروش‌ترین کتاب مدیریت ایران و توصیه شده دانشگاه تهران- رقص عقابها درسال ۱۳۸۹
  • تاسیس دانشگاه غیر انتفاعی شاندیز در سال ۱۳۸۷
  • جایزه ملی و تقدیر ویژه مرحوم حجت السلام هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۸۶

بخش‌هایی از دستاوردهای این مجموعه است، تا بتواند شایسته اعتماد شما برای ارائه بهترین و کاربردی‌ترین آموزش‌های اثرگذار باشد.

ما افتخار می‌کنیم که مشاور برندهای بزرگ و بنیانگذاران به نام آن‌ها بوده ایم و با مصاحبه و واکاوی مدل‌های آن‌ها بینش ناب ایرانی را برای پرورش جنگنده‌های اقتصادی فراهم آورده‌ایم. نام‌هایی آشنا در اقتصاد و تولید ایران مانند زرماکارون، مهرام، بهروز، آیس پک، پدر خوب و … . افتخار می‌کنیم که ما را انتخاب کرده‌اید تا بتوانید به فردی اثرگذارتر و ثروت آفرین برای خود و خانواده و ملت خود تبدیل شوید.

افتخار می‌کنیم که کتاب‌ها و دوره‌های ما، مبنای کپی شدن توسط مدرسین بسیاری شده است و موفقیت چشمگیر کتاب رقص عقابها باعث الگو برداری متعدد از آن و سایر دوره‌های موفق شده است.

این افتخار ماست، که افراد لایق، خستگی ناپذیر و خوشفکر به ما اجازه می‌دهند تا با موفقیت شان از رشد تولید ثروت ملی لذت ببریم.

رسیدن به نقطه ای که بدانید چگونه قدرتمند شوم

آنچه تا کنون انجام داده‌ایم لطف الهی و همراهی بیش از یکصد وبیست هزار نفر از اعضای خانواده بزرگ ثروت آفرینان بوده است. اما راضی نیستیم. این یک شروع است. به خود می‌بالیم تا با همراهی افرادی باهوش و شایسته که دغدغه درآمد افزایش فردی و ملی را دارند بتوانیم آینده‌ای پر عزت، مکنت و فراوانی برای ایران و ایرانی فراهم کنیم.

از اینکه ما را برای ورود به دنیای ثروت آفرینان لایق دانسته‌اید سپاس گذاریم و شاکر مهر و لطف الهی هستیم و به پاس این قدر شناسی هدایای زیر برای آغازی قدرتمند برای شما داریم و مدالیته بهترین فرآیند رشد را که برای شما ارائه کرده ایم.

شروع کنید و بیاموزید. یادبگیرید و به کاربگیرید و لذت ببرید.

روزیتون هزار برابر

مدالیته

  • فایل‌های صوتی و تمرینات رایگان
  • مطالعه ۳ کتاب پرفروش ثروت آفرینان
  • شرکت در دوره‌های ارزان قیمت برای محک زدن خود و دوره‌ها
  • شرکت در یکی از سمینارهای اصلی
  • ارتقا به دوره MBA یا MBAPLUS با توجه به اهداف آینده یا موقعیت کنونی
  • عضویت در باشگاه جنگنده‌های اقتصادی ایران به مدت ۲۰ سال
  • تبدیل به یکی از مفاخر اقتصادی و کارآفرینی ایران شدن

 

سخن پایانی

برای اینکه بدانید چگونه قدرتمند شوم می توانید از موسسه ثروت آفرینان کمک بگیرید. این موسسه یکی از موسسه های پیشرو در ارائه انواع دوره های مختلف مدیریتی بوده و به شما برای رسیدن به آن چه می خواهید کمک می کند. برای اینکه بدانید چگونه قدرتمند شوم، می توانید در دوره mba موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی