0
تومان
0
تومان

چه کسی تاثیرگذار است ؟ همه آدم ها تاثیر گذارند به شرطی که…

آنچه در این مقاله می‌خوانید

چه کسی تاثیرگذار است ؟

چه کسی تاثیرگذار است ؟ همه آدم ها تاثیر گذارند به شرطی که…

همه ما آدم هایی را در اطراف خود دیده ایم که وقتی صحبت می کنند همه به آنها با دقت گوش می دهند . گاهی صحبت کردن آنها ناخود آگاه ما را ساعت ها به فکر فرو می برد . حرف های این دسته آدم ها ما را تحت تاثیر می گذارد . پیش خود می گوییم چقدر این فرد تاثیر گذار صحبت می کند .

قدرت انتقال بیان

همیشه به شخصی تاثیرگذار می گوییم که دیگران را تحت شعاع قرار می دهد . کسی که با صحبت کردن ، دیگران را احاطه می کند و نفوذ کلام دارد را تاثیرگذار می نامیم . معمولا کسی مقابل چنین آدم هایی توان نه گفتن ندارد یا می توان این گونه بیان کرد که کمتر کسی در برابرشان نه می گوید. تاثیرگذار بودن فنی است که باید آموخت. همان گونه که قبلا آموخته اید که چگونه فردی تاثیرگذار باشید .

قدرت انتقال بیان در صحبت و مذاکره مهم است . مسلط بودن به صحبت و موضوعی که می خواهیم آن را بیان کنیم اهمیت فراوانی دارد . اگر به مبحثی که در مورد آن می خواهید مذاکره کنید تسلط نداشته باشید حتی اگر بهترین محصول را تولید کنید نمی توانید آن را به فروش برسانید . با تاثیرگذار بودن مشتری بیشتری برای محصولتان پیدا می کنید .

خوب حرف زدن

ما زمانی نمی توانیم تاثیرگذار باشیم که خوب حرف نمی زنیم . خوب حرف زدن ، درست صحبت کردن و تاثیرگذار بودن یک هنر است . تاثیرگذار بودن یکی از اصول مذاکره به شمار می آید . وقتی ما به حرفی که می زنیم خودمان ایمان نداشته باشیم نمی توانیم این اعتقاد را در طرف مقابل به وجود بیاوریم . اگر ما نتوانیم طرف مقابل را مجاب کنیم که از خدمات یا محصول ما استفاده کند یعنی نتوانسته ایم تاثیر بگذاریم.

احساس خوب

برای تاثیرگذار بودن باید احساس خوب به طرف مقابل بدهیم . صدای رسا داشته باشیم و به موضوع مورد بحث اشراف کامل داشته باشیم . گفت و گو را باید تحت کنترل خود داشته باشیم . به حرف طرف مقابل با دقت گوش دهیم .

تاثیرگذار بودن یکی از اصول مذاکره به حساب می آید . با دانستن اصول مذاکره معاملات تاثیرگذارتری را خواهید داشت .

در زیر به فیلم نکاتی که امیرحسین مظاهری درباره تاثیر گذار بودن به آن پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی