0
تومان
0
تومان

فروش مانند خون در بدن ، حیاتی ترین وظیفه کسب و کار

آنچه در این مقاله می‌خوانید

فروش مانند خون در بدن

فروش مانند خون در بدن

خون کسب و کار چیست

حتما شما هم برایتان پیش آمده است که خواسته باشید کسب و کاری را راه بیاندازید . همه خواهان یک کسب و کار موفق هستند . یک کسب و کار موفق زمانی واژه موفق را به خودش اختصاص می دهد که فروش خوبی را داشته باشد .

فروش در کسب و کار عملکردی مانند خون در بدن را دارد . حیاتی ترین وظیفه را در بدن ، خون به عهده دارد . فروش ، در یک کسب و کار همین وظیفه را عهده دار است . اگر به مقوله فروش آشنایی نداشته باشید دوران سختی را می گذرانید .

دنیای تجارت

فروش مانند خون در بدن

در دنیای بزرگ تجارت هر فرد موفقی ابتدا فروشنده بوده است . فروش ، مبادله کالا با پول است. در زمان قدیم مبادله کالا با کالا را فروش در نظر می گرفتند . این ساده ترین شناخت از فروش است .

در دنیای تجارت امروزی ، فروش کاملا متفاوت است . در این دنیا ، فروش به معنی این خواهد بود که زندگی کسب و کار خود را حفظ کنید . حفظ این کسب و کار به این گونه اتفاق می افتد که کاری کنید فردی به شما پول پرداخت کند مقابل محصول یا خدماتی که شما آن را ارائه می دهید .

ایجاد تقاضا در فروش

فروش مانند خون در بدن

مهارت فروشندگی برای یک کارآفرین جزء اصلی ترین مهارت هایی است که باید آن را بیاموزید .این مهارت خیلی به کارتان می آید . فروش یکی از تاثیر گذارترین مهارت هایی است که آموختن آن دلیل موفقیت شما می شود .

قبل از شروع کسب و کار به فروش فکر کنید . اینکه چه کسانی در زمره مشتری های شما قرار می گیرند مهم است . برای فروش خوب باید اول زمینه تقاضا را ایجاد کنید . فروش خوب بر پایه نیاز مشتری امکان پذیر است . سمینار سلاطین کسب و کار هر هفته ایده های جالبی براتون داره .وعده ما هر هفته دوشنبه ها در فرهنگسرای رسانه به میزبانی امیرحسین مظاهری.منتظرتون هستیم.

2 پاسخ

  1. شعار و اجلاسو نمی دونم یه راهکار عملی ارائه بدین ما ایرانیها سلاطین کسب و کار نیستیم ما جهان سومی هستیم فروش چی کلالا های وارداتی ایران فقط منطقه یک دو تهران نیست ایران سیستان و بلوچستان هم داره روستا هایی که مردم به زحمت نون زندگیرو در میارن یه سری به اموزش عالی بزنین چی یاد جونای مردم میدن رشته های فنی مهندسی واویلاست لعنت به هر چی همایش و نمایش به جای اینکارا برین چند تا استاد ژاپنی و چینی سوئدی و….بیارین به صنعت واویلای کشور یه سرو سامون بدین اخه یه چیزی بگین که بشه اخه یه موبایل چیه ..انقدر اقتصاد کلان به چه درد میخوره اقتصاد از کارگاههای دو در دو شروع شده اپل هوندا هیوندا ….از کجا شروع کردن هی همایش هی سمینار و کوفتو زهر مار قانون جذب خزعبلات اقای مهندس شما مهندسیت چیه چرا داری مدیرت درس میدی تو دانشگاه چی درس میدی

  2. تعاریف که جذابه،اینکه فرضیات این نوشته در حوزه عملیاتی هم کاربردی باشه مهم بنظر می رسه؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی