0
تومان
0
تومان

شم اقتصادی خود را قوی کنید

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

تصمیم گیری شما در شرایط خاص چگونه است؟

اشخاص در تولید پول به دو دسته ثروت آفرین و ثروت جو تقسیم می‌شوند. هیچ آدمی از پول بدش نمی‌آید. این حرف‌ها که پول چرک کف دست است یک دروغ قدیمی است. برای به دست آوردن پول باید زحمت کشید و یک برنامه‌ریزی اصولی داشت. بدون برنامه‌ریزی و ایجاد راهکار مناسب هیچ وقت اتفاقی نمی‌افتد. همه در جواب دوست داری پولدار شوی؟ می‌گویند بله اما برای این جوابشان هیچ راهکاری ندارند. ثروتمند شدن یک تخصص است. برای متخصص شدن در هر کاری، باید آموزش دید. از این رو داشتن شم اقتصادی اهمیت می‌یابد.

شم اقتصادی چیست؟

آیا آینده اقتصادیتان برای شما اهمیت دارد؟ این آینده‌نگری چقدر برایتان اهمیت دارد؟ چرا باید ثروت آفرین باشیم؟ آیا برنامه‌ریزی‌های خاص مالی دارید؟ یا مثل همه فکر می‌کنید و کارهای کلیشه‌ای انجام می‌دهید؟

برای رفتن به یک شهر دو مسیر در پیش رو داریم. یک مسیر مستقیم ولی بسیار زمانبر و طولانیست ولی مسیر دوم مسیری است سخت و ناهموار، که نیاز به تلاش بیشتری دارد؛ اما در مقابل خیلی زودتر به شهر می‌رسیم. از نظر یک فرد موفق، مسیر دوم قطعا بهترین مسیر است. یکی از مشکلات ما این است که خوب آموزش نمی‌بینیم. آموزش‌هایی که دیدیم تا به امروز هدفمند نبوده. در بند مالی زندان اوین کسانی هستند که اصول و قوانین پول درآوردن را بلد نبوده‌اند و به همین دلیل دچار مشکل شده‌اند و اکثر آنها فعالان اقتصادی هستند که متاسفانه …

به دست آوردن یک ثروت پی در پی و قطعی که از راه صحیح و حرفه‌ای باشد، مهارت‌هایی نیاز دارد که مهم‌ترین آن شناخت پتانسیل‌ها، تصمیم‌گیری به موقع و سرمایه گذاری در آن است تا بتوانیم از فرصت‌ها بیشترین استفاده را کنیم. ثروتمند شدن شانسی نیست. پول درآوردن یکسری قواعد و قوانین خودش را دارد که همه ما باید به آن آگاه باشیم.

تکنیک‌هایی که یک فعال اقتصادی باید بداند

یک فعال اقتصادی باید بداند که کی و کجا سرمایه‌گذاری کند. شناخت تکنیک‌ها برای تقویت شم اقتصادی بسیار مهم است، چرا که فقط به این وسیله می‌توانیم پتانسیل‌های موجود در اطرافمان را به نفع خودمان به پول تبدیل کنیم. افرادی که شم اقتصادی خوبی دارند روش‌های حل مسائل اقتصادی را می‌دانند. آن‌ها از اشتباهات ویران کننده سرمایه‌گذاری غلط آگاه هستند. آن‌ها متدهای ساختن ماتریس کسب درآمد و تغییر به هنگام در موقعیت‌های لحظه‌ای را بسیار عالی انجام می‌دهند.

این افراد برای خود سیستم پویای مالی ایجاد می‌کنند؛ و همیشه نقدینگیشان در جریان است. نکته اینجاست این فرآیند را خودشان ایجاد می‌کنند. ثروت آفرینان با شناسایی فرصت‌ها و مهارت‌های لازم برای شروع از صفر، با استفاده از تکنیک‌های رشد و توسعه، خلق مدل‌های طلایی و ایجاد کسب و کار که در نهایت باعث جهش اقتصادی و تبدیل فوق العاده ایده‌هایشان به سرمایه می‌شود و این نکته‌ای است که اکثر فعالان اقتصادی آن را نمی‌دانند.

برای شرکت در دوره‌ی شم اقتصادی ثروت آفرینان کلیک کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

5 پاسخ

  1. عالیه سپاسگزارم ازشما
    لطفا برای من مطالب مفید و پرکاربردتان را ایمیل کنید.

  2. بسیار کاربردی و مفیده،
    امیدوارم ادامه دار باشه این روند آموزشی و برای بازار کشور بومی سازی بشه قواعدی که آموزش میدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی