0
تومان
0
تومان

جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی

جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

ما در این قسمت از سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی بیشتر صحبت کنیم. همچنین شما را با ابعاد جدیدی از شخصیت محمدعلی کلی آشنا کرده و اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می دهیم. علاقه مندان همچنین می توانند برای اشنایی با افراد بزرگ به مقاله “کارآفرینان برتر؛ بیل گیتس موسس شرکت مايکروسافت” مراجعه کنند.

 

جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی

محمدعلی کلی قهرمان سنگین‌وزن جهان در رشته بوکس، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های ورزشی تاریخ بود. او در تاریخ سوم ژوئن سال جاری درگذشت. کلی علاوه بر موفقیت‌های زیادی که در رشته‌ی ورزشی خود داشت، به عنوان اسطوره‌ای انسانی نیز شناخته می‌شد و جملات و سخنان او برای بسیاری از مردم، جذاب و تاثیرگذار بودند.

محمدعلی کلی، در تاریخ سوم ژوئن سال جاری میلادی پس از تحمل سال‌ها بیماری پارکینسون، درگذشت. او یکی از پرافتخارترین قهرمانان بوکس سنگین‌وزن جهان بود که قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه‌ی خود داشت. کلی به عنوان یک فعال اجتماعی نیز فعالیت‌های زیادی داشت و افراد زیادی در سرتاسر جهان از رفتارها و سخنان او الهام می‌گرفتند. آشنایی با جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلیتعدادی از جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی را در ادامه می‌خوانیم:

۱. مانند یک پروانه پرواز کن و مانند یک زنبور نیش بزن

باید در زندگی روزمره و در تقابل با اطرافیان، انعطاف‌پذیر باشیم و در رفتار با کسانی که به آنها اهمیت می‌دهیم، مهربان باشیم. اما زمان‌های نیز در زندگی هستند که باید با جدیت با مسائل برخورد کرد و انعطاف و سازش در آن زمان‌ها بی‌معنی است.

۲. روزها را نشمارید، آن‌ها را به یاد ماندنی کنید

برخی افراد منتظر آن هستند که زندگی مسیر را برای آن‌ها مشخص کند و تلاشی برای تغییر وضعیت نمی‌کنند. محمدعلی با این جمله به این حقیقت اشاره می‌کند که باید روزهای زندگی و لحظات آن را قدر بدانیم و برای بهتر شدن آنها تلاش کنیم. نباید منتظر باشیم تا شرایط و گذر زمان برای ما تصمیم گیری کند.

جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی چیست

۳. غیر ممکن موقتی است، غیر ممکن وجود ندارد.

اگر در تمامی مراحل زندگی، تلاش و پشتکار داشته باشیم، هیچ چیزی غیر ممکن نخواهد بود. شما همچنین می توانید در دوره فرا آگاه موسسه ثروت آفرینان شرکت کرده تا تمامی غیرممکن ها را برای خودتان ممکن کنید.

۴. اگر ذهن من می‌تواند چیزی را تصور کند و قلب من آن را باور دارد، پس حتما می‌توانم به آن دست پیدا کنم

اگر برای رسیدن به چیزی، باور داشته باشیم و برای آن تلاش کنیم، حتما به آن می‌رسیم. اولین مرحله برای رسیدن به خواسته‌ها، باور داشتن به آنها توسط خود فرد است.

۵. من بهترین هستم. این جمله را قبل از آن که به آن برسم گفته بودم

هدف خود را قبل از رسیدن به آن تصور کنید. سعی کنید تصویری ذهنی از هدف و موقعیت مطلوبتان داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

۶. انسانی که تخیل ندارد، بال ندارد

یکی از لازمه‌های موفقیت، داشتن تخیل و تصویرسازی از موقعیت‌های مورد نظر است. اعتماد به نفس نیز در این راه بسیار مفید است. مشکل اساسی اکثر افراد این است که به قابلیت‌های خود اطمینان ندارند.

۷. این کوه‌ها نیستند که شما را خسته می کنند. بلکه سنگ‌ریزه‌هایی که در کفش شما هستند شما را از ادامه‌ی راه باز می‌دارند

همیشه موارد کوچک و جزئی که در حین کار فراموش می‌کنیم، مشکلات بزرگی را برای ما رقم می‌زنند. در برنامه‌ریزی‌ها باید به کوچک‌ترین مسائل نیز توجه کنیم.

موفقیت در جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی

۸. فقط زمانی ادعا کن که می‌توانی انجام دهی

ادعاهای بیهوده و توخالی و عدم تعهد برای انجام کارها، افراد را از موفقیت دور می‌سازند.

۹. کسی که برای ریسک کردن شجاع نیست، هیچ‌گاه موفق نمی‌شود

محمدعلی این جمله را بارها تکرار کرده و به آن اعتقاد دارد. در جایی از کتاب او نیز به این نکته اشاره شده که شکست خوردن ترس ندارد و شکست واقعی زمانی است که اصلا تلاش نکنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله “چگونه شکست را شکست دهیم؟” مراجعه کنید.

۱۰. من دنیا را تکان دادم. من!

همین حس اعتماد به نفس و غرور صحیح است که موفقیت‌هایی مثال‌زدنی برای این اسطوره‌ی ورزشی به همراه داشته است.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به برخی از مهمترین جملات و نقل قول‌های ماندگار محمد علی کلی اشاره کردیم تا شما را با این شخصیت بزرگ تاریخی آشنا کنیم. شما همچنین می توانید با شرکت در دوره سخنوری و اعتماد به نفس، اطلاعات کاملی را در خصوص نحوه سخنرانی کسب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی