0
تومان
0
تومان

بیژن علی‌پور و راز موفقیت انتشارات نسل نواندیش

بیژن علی‌پور و راز موفقیت انتشارات نسل نواندیش

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

ما در این قسمت از مطالب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا شما را با یکی از افراد موفق در ایران آشنا کنیم. اگر شما هم قصد دارید تا با بیژن علی‌پور صاحب انتشارات نسل نواندیش آشنا شوید، با ما تا به انتها همراه باشید.

انتشارات نسل نواندیش

بیژن علی‌پور ، راز نسل نو اندیش

سمینار سلاطین کسب و کار روز دوشنبه 14 اسفند میزبان بیژن علی‌پور مدیرمسوول انتشارات نسل نواندیش یکی از بزرگترین و پر کارترین انتشارات های ایران خواهد بود.

تولد تا دانشگاه

بیژن علی‌پور در سال 1345 در شهر قائم شهر در استان مازندارن متولد شد. در دانشگاه رشته روان شناسی را برگزید و در این رشته به تحصیل پرداخت. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد.

بیژن علی‌پور، راز موفقیت انتشارات نسل نواندیش

پس از پایان تحصیلات علی‌پور تصمیم به تاسیس یک انتشارات گرفت. انتشارات نسل نواندیش را در سال 1376 بازگشایی کرد. این انتشارات در زمینه چاپ کتاب از آن دسته انتشارات پر کار و پر عنوان بوده است و با انتشارات بزرگی رقابت دارد.

اثر مرکب بیژن علی‌پور، راز موفقیت انتشارات نسل نواندیش

تند خوانی

از دیگر علایق و فعالیت های بیژن علی‌پور تندخوانی بوده است. از دیگر فعالیت های او می توان به تکنیک های مطالعه و روش های افزایش تمرکز و تقویت حافظه اشاره کرد. علی‌پور در انتشاراتی که خود موسس و مدیر آن است کتاب هایی را تالیف کرده است البته انتشارات های دیگری نیز به تالیف آثار او پرداخته اند. اگر شما هم به خواندن زندگی افراد موفق علاقه دارید، می توانید به مقاله “ایلان ماسک چگونه به موفقیت رسید” نیز مراجعه کنید.

کشورهایی که کتاب های مدیریت و موفقیت در آنها به چشم می خورد در ایران توسط مترجمان انتشارات نسل نواندیش ترجمه و روانه بازار نشر شده است و بسیار مورد استقبال علاقه مندان به کتاب هایی در این زمینه قرار گرفته است. ما همچنین در مقاله “موثرترین روش برای موفقیت در زندگی” بیشتر در خصوص موفقیت و روش های آن برای علاقه مندان صحبت کرده ایم.

ناشر برگزیده

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان فارس ، نشر نسل نواندیش را به عنوان یکی از ناشران برگزیده این نمایشگاه انتخاب کرد. این انتشارات به ترجمه آثار بسیاری از نویسندگان بزرگ دنیا پرداخته شد. بدون شک آقای بیژن علی‌پور بدون داشتن هوش مالی بالا و تمرکز بر روی کسب و کار خود، نمی توانستند به چنین جایگاه والایی دست پیدا کنند.

Bijan Alipour, the secret of the new generation of thinkers-۰۱

 

مجله راز

بیژن علی‌پور بعد از موفقیت در زمینه چاپ کتاب و کار در حوزه انتشارات تصمیم به چاپ مجله گرفت. مجله راز در بهمن 1395 معرفی و چاپ شد. این مجله هم در زمینه موفقیت ، مدیریت و خانواده فعالیت می کند. بسیاری از نویسندگان و مترجمان انتشارات نسل نواندیش نیز در ارائه مطالب با مجله راز همکاری دارند.

سلاطین کسب و کار هر هفته دوشنبه ها ساعت 16 تا 19 در فرهنگسرای رسانه به میزبانی امیرحسین مظاهری سیف و موسسه ثروت آفرینان برگزار می شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله در خصوص بیژن علی‌پور و زندگی او بیشتر صحبت کردیم. همچنین متوجه شدیم که انسان های موفق برای رسیدن به جایی که هستند، چه مسیری را طی کرده اند. اگر شما هم قصد رسیدن به موفقیت را دارید، می توانید در دوره جامع mba موسسه ثروت افرینان، شرکت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی