0
تومان
0
تومان

بزرگترین اثری که از خودتان بجا میگذارید چیه؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

همه ما برای موفقیت در کسب و کار تلاش می‌کنیم. برای رسیدن به اهدافمان موانع زیادی وجود دارد و باید با تلاش و کوشش بتوانیم همه مشکلات را از سر راه برداریم. اگر زندگینامه افراد موفق را بخوانید، متوجه می‌شوید که در زندگیشان با چالش‌ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند، این افراد با کمک ذهن خلاق و تفکر مثبت به خلاقیت دست بزنند و در کسب و کارشان موفق شوند. ناگفته نماند که آنها شکست خوردند و بعد به موفقیت رسیدند. هدف تیم ثروت آفرینان این است، به شما آموزش دهند، هدفی که برای آینده‌تان دارید و ایده‌ی که در ذهن می‌پرورانید را در جایی یادداشت کنید؟! دوست دارید به چه جایگاهی برسید؟! چقد درآمد داشته باشید؟! بزرگترین اثری که از خودتان بجا میگذارید چیه؟! و یک سری سوالات دیگر که نقطه آغاز پیشرفت شما در کسب و کار است. پیشنهاد می‌کنم این مقاله را خیلی با دقت بخوانید چون زندگینامه یک فرد عادی در آن شرح داده شده و به موفقیت بزرگی رسیده، شاید شما همچین ایده‌های در فکر داشته باشید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید و چکار باید کرد. در مبحث قبلی به موضوع رسیدن به ثروت میلیاردی با دوره هوش مالی پرداخته شده، هدفش رسیدن به ثروت زیاد و موفقیت می‌باشد و به شما کمک می‌کند تا درآمدتان را به بهترین نقطه از فروش برسانید.

ویژگی‌های افراد موفق کدامند؟

یک داستان واقعی و آموزنده درباره اثر انسان، همه افراد موفق، در یک سری ویژگی‌ها خصوصیات اخلاقی مشترکی دارند، فرقی ندارد که در کجا زندگی می‌کنند، چقدر سرمایه و چه امکاناتی در دسترس‌شان است. مرتضی از دانشجوهای فعال دکتر امیرحسین مظاهری سیف، در یکی از روستاهای سمنان با پدر و مادر پیرش زندگی می‌کند. او نمی‌دانست باید چه کاری را شروع کند که بتواند در کنار خانواده‌اش بماند، زیرا نان‌آور خانواده بود.

 

بزرگترین اثری که از خودتان بجا میگذارید چیه؟

 

مرتضی در سمینارها شرکت می‌کرد و با کمک راهنمای‌های دکتر، توانست در روستای خودشان کافی‌نت بزند. با این ایده عالی، به اهدافش رسید. داستان زندگی مرتضی، این درس را به شما می‌دهد، فقط خودتان هستید که می‌توانید زندگیتان را بسازید و آن را به خوبی مدیریت کنید.

یک پیشنهاد فوق‌العاده برای افزایش انگیزه، اعتماد به نفس و در نهایت رسیدن به موفقیت، استفاده از کلمات انگیزشی و واژگان موفقیت است. کلمات مثبت را مدام بخوانید و با خودتان تکرار کنید، از کارهای کوچک شروع نمایید تا بتوانید مهم‌ترین و سخت‌ترین کارهای خود را نیز به راحتی انجام دهید.

از انجام دادن کارهای جدید و سخت هیچ گونه نگرانی و ترسی نداشته باشید، تلاش خود را روی کارهای جدید بگذارید. این جمله را همیشه تکرار کنید “من می‌توانم” زیرا یکی از رمزهای رسیدن به موفقیت در گرو من می‌توانم است. با تقویت عادت‌های مثبتی در خود، اولین قدم در پرورش ذهن خلاق را برداشته‌اید. از ویژگی‌های مشترک افراد موفق می‌توان به داشتن نظم و انضباط، برنامه‌ریزی درست، اعتماد به نفس زیاد و داشتن تفکر و تمرکز بالا اشاره کرد.

 

 

موفقیت در کسب و کار تصادفی نیست

موفقیت و رسیدن به هدف دلخواه چیزی نیست که به صورت اتفاقی برای شما یا هر فرد دیگری اتفاق بیفتد. بسیاری از افراد موفق برای رسیدن به اهداف‌شان در کسب و کار، جنگیده‌اند و به دنبال استعدادشان رفته‌اند. این افراد در تمام مراحل زندگی شکرگزاری را فراموش نکرده‌اند. معنی استعداد به میزان پیشرفت هر فرد نسبت به زمان و کیفیت آن گفته می‌شود، خب وقتی فردی به موفقیت بزرگی می‌رسد و پیشرفت می‌کند، مسلماً برای رسیدن به اهدافش مطابق با استعدادهایش پیش رفته و تلاش زیادی کرده است.

هیچ موقع از شکست خوردن نترسید بلکه از آن درس بگیرید. همیشه با این طرز تفکر پیش بروید که با برخورد به اولین مشکل میتوان آن را حل کرد و جلو رفت. حتی اگر ورشکسته شدید باز هم مسیرتان را پیش بروید، هیچ وقت دلسرد و ناامید نشوید، پیشنهاد می‌کنم کتاب غلبه بر ورشکستگی را بخوانید.

این نکته را هرگز فراموش نکنید، موفقیت‌ها و پیشرفتی که نصیب افراد صبور می‌شود، موقعیت‌های هستند که توسط افراد عجول رها شده‌اند. صبر از ویژگی‌های مهم افراد موفق است، زیرا این افراد خیلی شکست خورده‌اند و دوباره شروع کرده‌اند. بنابراین با دست روی دست گذاشتن، نمی‌توانید کاری را درست و به موقع انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی