0
تومان
0
تومان

برای ثروتمند شدن استعداد کافی نیست، باید مهارت فروش داشته باشی؟!

برای موفقیت، مهارت فروش را یاد بگیرید

آنچه در این مقاله می‌خوانید

دکتر امیرحسین مظاهری سیف در سمینار شم اقتصادی که در هتل قلب تهران برگزار شد به دانشجویانش گفت: من پیوسته از این که مردم بااستعداد، درآمد کمی دارند در تعجبم! که آنان یک پله از مهارت ثروتمند شدن دور هستند. معنای حرف دکتر این است که اکثریت مردم، نیازمند دانستن فقط یک مهارت دیگر هستند تا درآمدشان، به طور شگفت انگیزی بالا برود و در کسب و کار بهترین باشند. وقتی سخن از پول به میان می‌آید، تنها مهارتی که اکثریت مردم در این خصوص میشناسند، سخت کار کردن است. اما مهارت فروش، مهم ترین مهارتی است که هر فردی باید یاد بگیرد.

علت فقر افراد بااستعداد

یشنهاد می‌کنم تصویر بلند مدتی از زندگی و آینده خود ترسیم کنید و به جای اینکه از روی سادگی، برای داشتن پول و امنیت، کار کنید. مهارت شم اقتصادی را آموزش ببینید تا بتوانید بر ترسهایتان غلبه کرده و با داشتن سواد مالی یکی از ثروتمندان در حوزه کسب و کار خودتان باشید. علت اینکه بسیاری از مردم بااستعداد فقیر هستند، این است که آنان بیشتر روی کار تمرکز دارند و انرژی مصرف می‌کنند و از سیستم تجارت بسیار اندک یا هیچ، نمی‌دانند.

مهارت فروش کلید موفقیت شما است

تیم ثروت آفرینان در مقاله چرا باید به آموزش و تربیت شم اقتصادی خود بپردازیم؟ مهارت فروش را چگونه می توان تقویت کرد؟ به شما می‌گویند که چگونه به پول زیادی برسید و ثروتمند شوید. زیرا لحظاتی را که با داشتن شم اقتصادی، مشغول به کار هستید، زیباترین و هیجان انگیزترین لحظات زندگیتان خواهد بود، باید از رویارویی با تغییرات استقبال کنید، نه اینکه از آنها بترسید یا فرار کنید.

مهارت فروش چیست؟ مهارت فروش مهارت میلیاردر شدن است

اسلحه مخفی است که فروشنده می تواند از طریق آموزش آن را به دست آورد. در سرتاسر دنیا مدیران فروش آموزش های مختلفی در ارتباط با شیوه و نحوه فروش فرا می گیرد و همواره در کسب این نوع آموزش ها هستند. از طرفی دیگر تیم فروش توسط فردی ماهر هدایت می شود که بیشتر نقش کوچینگ را بر عهده دارد. هر تیم فروش برای خود استراتژی های مختلفی را در زمان های کوتاه مدت تعیین می کند تا بر اساس آن بتواند درآمد شرکت را افزایش دهد.

مهارت های فروش حرفه ای در افراد به صورت طبیعی شکل نمی گیرد و نیاز به آموزش و تجربه است. به طور کل مهارت فروش را می توان تسلط به دانش محصول و مهارت روابط عمومی بالا دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله «قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی» مراجعه کنید.

مهارت فروش و مذاکره را اصولی یاد بگیرید

مهارت فروش و مذاکره

انجام هر کار و فعالیتی نیاز به داشتن مهارت دارد. کسب مهارت می تواند باعث رشد افراد شود. در اینجا به مهمترین مهارت های فروش و مذاکره می پردازد:

  • ابتدا گوش کن و سپس صحبت کن
  • ارقام پیشنهادی را به صورت محدود بیان نکن
  • پس از رسیدن توافق قرارداد را ثبت بکن
  • فقط در ارتباط با قیمت صحبت نکن
  • به موقع در مذاکره حضور پیدا کن
  • جنبه‌های انسانی معامله را در نظر بگیر
  • به موقع مذاکره را ترک کنیم
  • با فرد صاحب تصمیم صحبت کن

این موارد جزو مهارت فروش و بازاریابی است که باید در مذاکره از آن استفاده کرد تا بتوان طرف را به خرید یا استفاده از محصول اقناع کرد.

دنیا پر از آدمهای ثروتمند فقیر است

دنیا پر از آدمهای بااستعداد فقیر است، این افراد از مقداری که در توانشان است کمتر پول در می‌آورند. این افراد روی بالا بردن تخصصشان به منظور تخصص بهتر تلاش می‌کنند، به عوض اینکه بر بهتر کردن مهارتهای فروش و عرضه‌ی آن تلاش کنند. در دوره Economic sham تمامی جنبه‌ها، راهکارها و فوت و فن‌های سیستم تجاری را آموزش می‌دهند.

اولین قدم موفقیت، داشتن مهارت فروش است

بنابراین برای ثروتمند شدن و ترقی در کسب و کار مهمترین مهارتهای تخصصی، سواد مالی و شناخت بازار است. برای اینکه ثروتمند شوید باید قادر باشید که همانطور به دست می‌آورید، همانطور نیز ببخشید. در مورد مشکلات مالی یا حرفه‌ای، غالبا کمبود دادن و گرفتن در کنار هم به چشم می‌خورد.

مردمان فقیر نه گیرنده خوبی هستند و نه بخشنده‌ی خوبی، مهمترین قانون پول، ببخش تا بدست بیاورید است. برای موفقیت عواملی مانند ترس، بدبینی، تنبلی و سستی، عادات غلط، تکبر و گستاخی بر سر راه وجود دارد که باید این موانع را با سواد شم اقتصادی، برداشت.

وحشت از دست دادن پول، امری طبیعی است و همه آن را دارند، حتی پولدارها، باید چگونگی کنترل آن را بیابید؟! این موضوع در موارد دیگر زندگی نیز صادق است. تفاوت اصلی میان پولدارها و بی‌پول‌ها در چگونگی کنترل ترسشان است.

بزرگ فکر کنید و بزرگ زندگی کنید

هیچکس باختن را دوست ندارد. طرز برخورد و نگرش مردم نسبت به ریسک کردن و جایزه و شکست است که آنها را از هم متمایز میکند. منظور چگونگی کنترل زندگیشان است، آنان بزرگ فکر می‌کنند و بزرگ زندگی می‌کنند. مهمترین علت نرسیدن به ثروت زیاد، این است که اکثر مردم ترجیح می‌دهند کارها را با امنیت کامل انجام دهند و ریسکی نکنند.

آموزش مهارت فروش ضروری است

در دوره شم اقتصادی آموزش داده می‌شود که چگونه از تجربیات دیگران الهام بگیرید و برای رسیدن به پیروزی در کسب و کار و ثروتمند شدن چطور اقدام کنید. برای کسی که هدف دارد و می‌خواهد پیشرفت کند آموزش دیدن او را مصمم‌تر می‌کند و تلاش خود را بیشتر کرده تا به نقطه پایان برسد.

بنابراین داشتن سواد مالی باعث می‌شود که با تجزیه و تحلیل کسب و کار موقعیتهای را ببینید که دیگران فرصت دیدنش را از دست داده‌اند و یافتن آنچه بقیه‌ی مردم از دست داده اند، کلید هر موفقیتی است.

نتیجه گیری

مهارت فروش یکی از توانایی هایی است که افراد باید آن ها را کسب کنند. این مهارت می تواند میزان سودآوری شرکت را به بیشترین حد خود برساند. مهارت فروش در دنیا روز به روز در حال گسترش است. اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید مهارت فروش را کسب کنید یا آن را ارتقا دهید، حتما در دوره فروش و بازاریابی سایت ثروت آفرینان ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی