0
تومان
0
تومان

چرا MBA ثروت آفرینان؟

چرا MBA ثروت آفرینان؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

ما در این قسمت از این  ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص این مسئله صحبت کنیم که چرا MBA ثروت آفرینان؟ چه دلیلی وجود دارد که دوره جامع mba موسسه ثروت آفرینان تا به این اندازه موفق بوده و می تواند به شما در کسب و کارتان کمک کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “چرا MBA رشته ای پر طرفدار است؟” نیز مراجعه کنید.

MBA مدیریت ارشد کسب و کار

از رشته مدیریتی MBA چه می‌دانید؟ از تحصیلات در دانشگاه چه انتظاری دارید؟ رسیدن به شغل؟ پول؟ وجهه اجتماعی؟ گرفتن مدرک؟ یا کارآفرینی و ایجاد تغییر در کشور و یا تحول در جهان؟ خواسته‌های انسان هر چه بزرگتر باشد برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی‌های او نیز باید حساب شده‌تر و دقیق‌تر باشد. تحصیلات یک گام بسیار مهم برای رسیدن به خاستگاه‌های اجتماعی است. یک مدیر یا یک لیدر ابتدا باید روی خودش کار کند و رفتارش را از یک فرد تاثیرپذیر به یک فرد تاثیرگذار تغییر دهد، این موضوع را قبلا توضیح دادیم که یک لیدر شیپ باید چه خصوصیاتی داشته باشد.

یکی دیگر از نشانه‌های یک مدیر برگزیده داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق است. در نتیجه کسی که می‌خواهد وارد عرصه بازار و بازرگانی شود باید در محیطی قرار بگیرد که بیشترین تاثیر را روی او داشته باشند. باید با افرادی نشست و برخاست کند که در کسب و کار موفق بوده‌اند، در رشته‌ای تحصیل کند که بیشترین اطلاعات را به او بدهد و زیرنظر مرکزی تحصیل کند که قابل اعتماد بوده و او را وارد چرخه برنامه‌ای حساب شده کند و مثل عقربه‌های ساعت دقیق و درست کار کند.

خصوصا کسی که می‌خواهد مدیریت یک مجموعه‌ای خواه کوچک و خواه بزرگ را به عهده بگیرد باید از تحصیلات مرتبط برخوردار باشد. همانطور که می‌دانید، رشته MBA و MBA+ به معنای مدیریت بازرگانی و یا مدیریت کسب و کار است که امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پول درآورترین رشته مدیریتی در همه جا مطرح است، به همین جهت از این رشته برداشت‌های متفاوتی می‌شود که اغلب افراد سودجو از این موقعیت استفاده کرده و درآمدزایی می‌کنند.

پاسخ به سوالات در خصوص چرا MBA ثروت آفرینان؟

امروز می‌خواهیم شما را با جزئیات این رشته و محاسن و معایب مراکز آموزشی مختلف در نحوه ارائه آن آشنا کنیم

از آنجایی که MBA به معنای مدیریت کسب و کار است، گاهی از واژه‌ی مدیریت این برداشت اشتباه می‌شود که شخص باید حتما سمت مدیریتی و یا مدیر عالی داشته باشد، در حالی که شما در هر صنف و هر گرایش تحصیلی که باشید می‌توانید در این رشته تحصیل کرده و مدرک بگیرید. اغلب دانشگاه‌های برند این رشته را تدریس می‌کنند اما فقط منبع معرفی می‌کنند و دانشجو باید آن را بخواند، درحالی که مطالب بومی سازی نشده و اغلب برای دانشجویان این مرز و بوم و این فرهنگ کاربردی نبوده و جواب نمی‌دهد. در مراکز دیگر این دروس را به صورت تجربی فراگرفته و در اختیار دانشجو می‌گذارند که آن هم کاربردی و مؤثر نیست.

علاقه مندان دوره های mba همچنان می توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص در مقاله “دوره MBA PLUS چیست؟” نیز به دست بیاورند.

مدرس دوره چه ویژگی‌هایی دارد؟

در سطح جهانی مدرس‌های دوره MBA، علاوه بر مدارک تئوری دارای تجربیات عملی نیز هستند، در موسسه ثروت آفرینان، با توجه به اینکه مدرس دوره آقای مهندس امیر حسین مظاهری سیف می‌باشد که در رزومه علمی و عملی خود مطالعه0157های موردی زیادی در موفقیت و عدم موفقیت شرکت‌های ایرانی و غیر ایرانی دارند علاوه بر این کتاب‌هایی زیادی را به تالیف در آوردند که این ویژگی تاثیر بسزایی در آموزش دانش پژوهان دارد. شما همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با مدرس به مقاله “اقتصاد خانواده و صرفه جویی در گفت و گو با مهندس امیرحسین مظاهری” مراجعه کنید.

دوره mba و مدرس آن

سبک ارائه مطالب به چه شکل است؟

شما در ثروت آفرینان، دروسی را مطالعه می‌کنید که براساس آمار و اطلاعات کسب و کارهای موفق و غیر موفق ایرانی بوده که بخشی از فصول عبارتست از: اصول مذاکره، فروش، شم اقتصادی و مدیریت زمان که هر کدام زیر مجموعه‌های گسترده و جدا از هم دارند. متد و روش ارائه بعضی از دروس براساس مکتب کالیفرنیا می‌باشد که کاملا علمی معتبر می‌باشد.

تایم حضور در کلاس‌ها به چه صورت است؟

چرا دوره mba مفید است

در مراکز دیگر اگر به هر دلیلی در کلاس شرکت نکنید غیبت تلقی شده و برای همیشه از آن کلاس محروم می‌شوید. اما حسن دیگر شرکت در کلاس‌های ثروت آفرینان تکرار دوره است و اجازه می‌دهد فرد در زمانی که مشغله‌ای دارد با خیال راحت به آن بپردازد و در نزدیک‌ترین تایم دوباره در کلاس بعدی جبران کند. مورد دیگر زمان حضور در کلاس‌ها است، ثروت آفرینان تدبیری برای زمان شرکت دانشجویان در کلاس‌ها کرده است به طوری که کلاس‌ها در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

آیا امکان شرکت در کلاس به صورت امتحانی وجود دارد؟

یکی دیگر از شعارهای ثروت آفرینان «شرکت به شرط امتحان است» به این معنی که دانشجو می‌تواند بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کند به صورت آزمایشی و مهمان در کلاس‌ها حضور یابد تا از کیفیت و کاربردی بودن مطالب مطمئن شود؛ و اگر ثبت نامی صورت گرفته باشد، در صورت عدم رضایت تمام هزینه‌های پرداختی عودت داده می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه محتوای مطالب کاملا تایید شده و بین المللی است و دوستانی هم که حتی قصد عظیمت به خارج از کشور دارند می توانند این مطالب را در آنجا پیاده کنند.

چرا دوره mba مهم است

برای ثبت نام چه مدرک و چه آزمونی لازم است؟

برای حضور در دوره‌های MBA، آزمون ورودی براساس مصاحبه و تجربیات شخص دانش‌پژوه انجام می‌شود اما در دوره‌های MBA Plus علاوه بر تجربیات کاری، شخص دانش‌پژوه در سمت مدیریت (صاحب کسب و کار، یا مدیر در بخشی از سازمان) باشد. دانش پژوهان در طول دوره، بدون در نظر گرفتن حوزه کاری خود در کنار یکدیگر هستند. این ویژگی نه تنها به دانش پژوهان امکان ایجاد و گسترش دایره ارتباطی خود می شوند بلکه از تجربیات خود در صنایع مختلف استفاده می‌کنند.

همه اینها نیاز به قدرت تصمیم گیری دارد. کسی که شهامت تصمیم گیری دارد، امروز و فردا نمی‌کند و بعد از تحقیق و بررسی سازمانی را که مسیری تجربه شده و نزدیک برای رسیدن به مقصد پیشنهاد می‌کند را انتخاب کرده و کار را شروع می‌کند.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل در خصوص دوره جامع mba موسسه ثروت آفرینان شرکت کرده و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و متخصصان موسسه ثروت آفرینان در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی