0
تومان
0
تومان

ایده‌های بکر و خاص برای میلیونر شدن

ایده کسب درآمد

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

راه دستیابی به ایده های خاص برای پولدار شدن

نظام بشریت و طبیعت یک سیستم با قوانین و عناصر خاص خودش بوده، بر اساس انرژی کار می‌کند، هدفش توسعه و رشد خلقت بشریت است. در مقاله دوره هوش مالی، راههای بدست آوردن پول را آموزش دادیم و در این مبحث می‌خواهیم به شما چگونگی دست یابی به ایده های خاص برای پولدار شدن و راه های ثروت آفرینی را بیاموزیم. چطوری این انرژی را فعال کنیم؟ انرژی، تجربه حسی است که ما داریم، حرکت احساسی که در درون ما بر اساس تجربیات بوجود می‌آید.

راه های دستیابی به ایده های خاص برای پولدار شدن

انرژی یک مدار دارد زمانی که در مسیر اون قرار بگیرید، می‌توانید شبیه به خودش را جذب کنید. ما چطور می‌توانیم این انرژی را به حرکت درآوریم و در مدارش قرار بگیریم؟ مغز مفصل بین بعد جسمانی و روحانی است. با فکر کردن در مغز این انرژی را ایجاد کنید. آدم‌های فقرآفرین تمرکز روی دردسرها و بدبختی‌ها دارند، ثروت آفرینان تفکر آنها روی اهداف بزرگ و بلندمدت است و افرادی که اوضاع خوبی دارند که تمرکز آن‌ها تو چگونگی انجام کار است. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید تا راه خلق ایده های خاص برای پولدار شدن را یاد بگیرید.

پرورش ایده در ذهن

یکی از معجزاتی که تو زندگی آدم‌ها اتفاق می‌افتد این است که هدف بزرگی را انتخاب و شروع به اقدام جهت دست‌یابی به آن می‌کنند. هر کدام از ما یک منطقه داریم بنام منطقه امن عادتی، بعنوان مثال، عادت داریم ساعت 1 شب بخوابیم و ساعت 10 صبح از خواب بلند شویم یک سری چیزها را عادت داریم که روزانه انجام دهیم.

اگر اهداف شما در منطقه امن عادتی‌تون باشد، موفق نمی‌شوید. اهدافت را فراتر از امن عادتی بزارید؟! اهدافت را چالشی انتخاب کنید؟! اگر شما هر سال، ماه‌ی ده میلیون تومان در می‌آورید، باید کاری کنید که بیرون از منطقه‌ای امن عادتی باشد، امسال، ماه‌ی 20 میلیون درآمد داشته باشید، این یعنی دارید موفق می‌شوید.

پروزش ایده در ذهن

زمانی که قصد انجام کاری را دارید، تصویری در ذهن ایجاد می‌شود. در حقیقت در ذهن، تصویر و کلام ایجاد کرده و بهش فکر می‌کنید. فکر کردن، احساس به وجود می‌آورد و اگر احساس بسازید بهش می‌گویم فکر کردن و بر اساس اون شروع می‌کنیم به رشد کردن.

سطح احساس در انسان از بدترین حالت شروع شده، یعنی با احساس ناامنی آغاز می‌شود و “تحقیر شدن، حسادت، عصبانیت، تفکر منفی، تفکر مثبت، احساس ارزشمند بودن، احساس پیشرفت و اینکه لایق این هستیم به همه چیز برسیم” را در بر دارد.

این سطوح مثل آب می‌مانند زمانی در دمای صفر درجه برسد، باید بیاید به دمای 100 درجه. از دمای یک درجه، 20 درجه، 50 درجه و 100 درجه و گام به گام باید به 100 درجه برسد و تمام مراحل را طی کند تا به اون نقطه جوش برسد.

چطوری در مدار هدفت به ثروت کلان برسی

ایده برای پولدار شدن

عملکرد این مدار سه تا گام داره:

1. خواستن که ما انجام می‌دهیم

خداوند در تمام کتب آسمانی به تکرار و زبان‌های مختلف گفته که شما هر چیزی را بخواهید بهتون می‌دهم. مشکل تو درخواست است که پذیرفته نمی‌شود، خواسته زمانی پذیرفته می‌شود که یکپارچه باشد. یعنی شما تصویری روشن و مشخص با جزئیات و حس خوب ایجاد کنید.

آمارهای متعددی نشان می‌دهید، بیش از 70% آدمها نمی‌دانند چی می‌خواهند، 20% آدمها می‌دانند چی می‌خواهند ولی هیچ وقت درخواست نمی‌کنند، 7% می‌دانند درخواست می‌کنند اما انجام نمی‌دهند و 3% می‌دانند و می‌خواهند و درخواست می‌کنند.

یکی از دلایل درخواست نکردن ترس است. یکی از ترس‌های ما این است که تو منطقه امن عادتی درخواست می‌مانیم. می‌ترسیم که پذیرفته نشود، می‌ترسیم تقاضا کنیم و اینکه واکنش دیگران چی است. واکنش های متعدد دیگران باعث ترس در افراد می‌شود و نمی‌توانند موفق شوند.

یکی از مهمترین عواملی که ما درخواست نمی‌کنیم زبان شیطان است. اگر ما نتوانیم ترس‌ها را کنترل کنیم، نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. بنابراین داشتن، دانش و آگاهی باعث می‌شود که ترسها کم شوند. در نتیجه، موفقیت با اندیشیدن ضریبش بالا می‌رود. یکی از روش‌های که می‌توانیم بر ترس غلبه کنیم، این است که رو رویاهامون تمرکز داشته باشیم، چرا شما آدم ارزشمندی هستید؟

2. پذیرفته شدن که سیستم یا خداوند انجام می‌دهد

ایده در کسب و کار

کوانتوم یعنی کوچک‌ترین کمیت انرژی؟! چرا کوانتوم برامون مهم است. کوانتوم می‌گوید همه فضا در هستی خلائی در آن وجود ندارد و با انرژی با هم وصل هستند. انرژی از بین نمی‌رود و از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود. طبق پژوهش‌های انجام شده در جهان سوم دو بخش آموزش می‌دهند، خودآگاه و ناخودآگاه. در جهان اول سه بخش خودآگاه، ناخودآگاه و فراآگاه. سطح فراآگاه، رابط این دو بخش بوده و کاربردهای مهمی دارد.

قانون خلقت: این جهان بوجود آمده تا باورها و خواسته های انسان بتواند توسعه پیدا کند و رشد بیابد. یکی از بزرگترین پارادوکس‌های که آدم‌ها می‌گویند؛ قبلا زندگی بهتر بود. در صورتی که این یک دروغ بزرگه، در منزل ما وجود حمام گرم یک چیز ساده است. اما همین حمام 150 سال ویژه سلاطین بوده نه با امکانات امروز.

آدم‌ها با خواسته‌هاشون توسعه دادند جهان خلقت را و رویاهاشون همه گیر شد.

سیستم جهان و کائنات خودش را برای توسعه و نظام بشریت آماده کرده است. قانون پایداری، انرژی از حرکت به وجود می‌آید. در زندگی انسان حرکت‌های اجتماعی یعنی تغییر. تاریخ اقتصادی را بررسی کنید، بزرگترین گردش پول‌ها در زمان بزرگترین تغییرات بشر اتفاق می‌افتد.

3. دریافت کردن

انرژی، روش‌های ایجاد می‌کند که باعث تغییر می‌شود و تغییرات اجتماعی انرژی ایجاد می‌کنند و پایدار است. یعنی از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود. حالت تبدیل انرژی چیه؟ انرژی از فرصت به تهدید و از تهدید به فرصت تبدیل می‌شود. اگر از تغییرها، فرصت نسازیم، تهدید می‌شویم. باید تغییرات را بشناسیم و ازش استفاده کنیم.

ایده برای ثروتمند شدن

تغییر یک نظام را به هم می‌زند، یعنی آشوب به وجود می‌آورد، در آشوب یا نظمی حاکم می‌شود یا نظمی می‌سازند و کسانی که نظم می‌سازند، می‌شوند کارآفرینان عصر جدید و کسانی که تابع این نظام‌اند، می‌شوند یش غراولان این نظام و کسانی که مقاومت می‌کنند از بین می‌روند. اگر از پول کار نکشید، بنده پول می‌شوید. کسانی که توانستند، ثروت کلانی ایجاد کنند، ارباب پول خودشان و دیگران بودند.

آیا راه های یک شبه پولدار شدن حقیقی هستند؟

رسیدن به ثروت، همیشه یکی از اهداف اصلی انسان بوده و او همیشه برای رسیدن به این هدف خود خیلی تلاش کرده است. اما در برخی مواقع نیز افرادی وجود داشته اند که هدف شان این بوده که بدون هیچ تلاش و کوششی به یک ثروت هنگفتی دست پیدا کنند یا به اصطلاح دنبال راه های یک شبه پولدار شدن بوده اند. این در حالی است که به دست آوردن ثروت، بدون تلاش و کوشش میسر نمی شود. از این رو توصیه ما این است که سعی کنید راه های علمی پولدار شدن را یاد بگیرید و با برنامه ریزی برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله « تکنولوژی ثروت آفرینی فراآگاه چیست؟ » را مطالعه کنید.

ایده های جالب برای کسب ثروت در ایران

ایده های جالب برای کسب ثروت در ایران

در کل دنیا برای طرح ایده های جذاب در حوزه کسب و کار، اول باید نیاز های و کمبود های جامعه مورد بررسی قرار بگیرد که این نیاز به تقویت شم اقتصادی دارد. از این رو ما به بررسی کمبود های کشور مان پرداختیم و توانستیم به یک سری ایده های خاص برای پولدار شدن، دست پیدا کنیم که به شرح ذیل است:

  1. ساخت رستوران ویژه افراد دیابتی
  2. به کارگیری بازاریابی پورسانتی
  3. سرمایه گذاری در صنعت مد

سخن پایانی

ما امروز به طور مفصل در مورد ایده های خاص برای پولدار شدن صحبت کردیم. در آخر نیز توصیه ما به شما این است که برای یادگیری مبانی خلق ایده های تولید ثروت، در دوره ثروت آفرینی سایت ثروت آفرینان شرکت کنید تا بتوانید از تجربه استادان این دوره در زمینه مطرح کردن فکر بکر برای پولدار شدن، به بهترین وجه ممکن استفاده کنید چرا که فقط در این صورت است که می توانید به راه درست پولدار شدن، دست پیدا کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی