0
تومان
0
تومان

چگونه باور را به موفقیت تبدیل کنیم؟

چگونه باور را به موفقیت تبدیل کنیم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ما در این قسمت از وب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص این نکته صحبت کنیم که چگونه باور را به موفقیت تبدیل کنیم؟ ما در ادامه این مطلب نکات بسیار مهمی را برای تبدیل باورهای شما به موفقیت در اختیار شما قرار خواهیم داد. تکنیک هایی که به شما برای رسیدن به آن چه که دوست دارید، بسیار مهم هستند. علاقه مندان به این مبحث همچنین می توانند به مقاله “باورهای محدود کننده، جلوی پیشرفت را می گیرد” برای مطالعه بیشتر مراجعه کنند.

 

چگونه باور را به موفقیت تبدیل کنیم؟

یاد بگیریم که چگونه باور را به موفقیت تبدیل کنیم؟

موضوعاتی که در این مقاله مطرح شده، ادامه مبحث موثرترین روش برای موفقیت در زندگی است و آن را با توضیحاتی در قالب حکایت و درس‌های که از زندگی تجربه کردیم، گردآوری نموده‌ تا به شما دوست عزیز راههای رسیدن به اهدافتان را نشان دهیم. البته با توجه به اینکه خیلی از افراد در ذهن‌شان ایده‌های جالبی دارند و می‌خواهند با آن یک کسب و کار را شروع کنند. ولی قدرت آن را ندارند وارد یک چالش شوند، براحتی از آن می‌گذرند و به نتیجه نمی‌رسند.

دلیلش این است که تجسم خلاق دارند ولی اصول تبدیل کردن آن را به واقعیت نمی‌دانند. ما قصد داریم به شما آموزش دهیم، چگونه ایده‌های که دارید را رشد بدهید و فرد کارآفرینی شوید. در گام نخست باید بدانید، تصویر سازی ذهنی روشی بسیار موثر برای استفاده از ایده‌ها در جهت پیشرفت در کسب و کار و زندگیتان است؟! با آن می‌توانید آینده‌تان را بسازید. افراد مشهور و ثروتمند جهان برای رسیدن به خواسته‌هاشون از تکنیک تصویر سازی استفاده کرده‌اند.

مراحل تبدیل کردن تصویرسازی ذهنی به واقعیت

برای تبدیل باور به واقعیت و رسیدن به موفقیت، در مرحله اول باید هدف را مشخص کرد و ایده‌ی واضح و روشنی داشته باشیم، افکار یا تصویر ذهنی دقیقی ایجاد کنیم، روی خواسته‌ها و اهدافمان تمرکز کنیم و تمام ویروس‌های ذهنی منفی را از ذهن دور کنیم تا میتوانیم به چیزهای خوب و داشتن انرژی مثبت فکر کنیم.

روشی را که دکتر امیرحسین مظاهری سیف در کلاس ثروت فراآگاهی برای تبدیل ایده به موفقیت و پیشرفت در کسب و کار تدریس کرد.

این بود، اولین قدم برا ی تبدیل تصویرسازی ذهنی به واقعیت این است که از هدفتان عکس بگیرید و آن را تبدیل به فیلم کنید و آهنگ مورد علاقه‌تون روش میکس کنید؟! هر روز تو مترو، خیابون و محل کارتون گوش بدید؟!

بنابراین برای هدفت سناریو بنویس و برای این سناریو عبارات تاکیدی و برای هر عبارت تاکیدی 68 ثانیه روش موسیقی بزار و تو گوشیت میکس کن.

جالب که یکی از دانشجوها این کار و انجام داده و به خواسته‌ش رسیده بود و کلی از دکتر تشکر کردند بابت راه بسیار آسان و کاربردی که بهش آموزش دادند.

کارشناسان ثروت آفرینان برای اینکه افراد زیادی به اهداف‌شان برسند این روش رو تو مقاله درج کردن که نفر بعدی شما باشید؟‌! منتظر خبر موفقیت‌تان هستیم.

موسسه ثروت آفرینان و چگونه باور را به موفقیت تبدیل کنیم؟

حکایات مدیریتی

آنتونی رابینز می گوید: انسان همان است که باور دارد.

روزی سر کلاس ریاضی تو دانشگاه همدان، یکی از دانشجوها که کل تایم کلاس خواب بود، با صدای زنگ بیدار شد و با عجله دو مسئله‌ی که استاد روی تخته وایت برد نوشت بود، با گوشی ازشون عکس گرفت.

با این باور که استاد آن را به عنوان تکلیف منزل برای دو هفته بعد داده است.

ناگفته نماند کنار دستی من بهش کلی خندید که آقا خواب بوده و انتظار داره این مسئله‌ها رو هم حل کنه! با دیدن خنده دوستم، یه نگاه پر معنا کرد که من میتونم؟! و رفت بیرون از کلاس.

تلاش برای تبدیل باور به موفقیت

تمام آن روز و کل همان شب برای حل کردن مسائل فکر کرده بود ولی نتوانسته بود آنها رو حل کنه، اما طی هفته دست از کوشش برنداشته و سرانجام یکی از آنها را حل میکنه و به کلاس آورد.

استاد به کلی مبهوت شده و قیافه دوستم که مسخرش کرده بود دیدنی‌تر از همه، زیرا آنها به عنوان دو نمونه از مسایل غیر قابل حل ریاضی بودند.

شاید شما هم کاری رو میتونید انجام بدید ولی باور به تواناهی و قدرتی که دارید رو ندارید؟! از همین الان که این مقاله رو میخونید شروع کنید؟! تنبلی رو کنار بگذارید؟! بزرگترین دشمن‌تان همین افکار منفی و تنبلی هستند. اگر تو به فکر آینده‌ات نباشی… زندگی رو باختی… پس بلند شو و زندگی کن… خوشبختی حق توست…

 

سخن پایانی

ما در این مطلب به صورت کامل در خصوص این نکته که چگونه باور را به موفقیت تبدیل کنیم؟ صحبت کردیم. همچنین راه و روش های بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دادیم. شما همچنین می توانید برای رسیدن به موفقیت در دوره ثروت آفرینی موسسه ثروت آفرینان شرکت کرده تا بتوانید به سادگی باورهای خودتان را به موفقیت و پول بدل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی