0
تومان
0
تومان

چطوری در مدار رؤیا قرار می‌گیریم

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ما در این مقاله از وب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص این نکته صحبت کنیم که چگونه می توان در مدار رویا قرار گرفت؟ به یاد داشته باشید که ثروت کوانتومی می تواند به شما در رسیدن به اهداف و رویاهایتان کمک کند. ما در ادامه به صورت کامل در خصوص ثروت کوانتومی و نکات مخصوص به آن صحبت خواهیم کرد. علاقه مندان همچنین می توانند برای مطالعه بیشتر به مقاله ” تکنیک های رسیدن به ثروت کوانتومی” مراجعه کنند.

 

ثروت کوانتومی با موسسه ثروت آفرینان

دکتر مظاهری در یکی از لایوهای اینستاگرام که با آقای بابک بختیاری (بابک بختیاری، در سال 1387 به عنوان کارآفرین برتر ایرانی معرفی شد. بابک مدیر عامل شرکت بستنی زنجیره‌ای آیس پک است) به موضوع، ثروت کوانتومی و دستورالعمل‌های برای رسیدن به مدار ثروت و قرار گرفتن در مدار جذب پول پرداختند. کارشناسان ثروت آفرینان تمام مطالب آن لایو را بصورت مقاله گردآوری کردند و در این مبحث که ادامه مقاله آموزش اصول و فنون مذاکره است، انتشار دادند.

هدف از جمع‌بندی مطالب ارائه شده، آموزش راههای ثروتمند شدن و تبدیل ایده به واقعیت است. بنابراین اگر از تغییرها فرصت نسازید تهدید خواهید شد. تغییرها برای شما فرصت ایجاد می‌کنند، با توجه به شرایطی که در آن زندگی می‌کنید باید تغییرات را بشناسید زیرا هر تغییری یک نظم را به هم می‌زند و آشوب به وجود می‌آورد. ما دوره ی ثروت آفرینی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بابک بختیاری

راه های قرار گرفتن در مدار هدف

باید بدانید، زبان سیستم کوانتومی، انرژی است و انرژی از بین نمی‌رود بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود. افرادی که به زبان این سیستم آشنایی دارند می‌توانند سیستم را بصورت ابزاری در اختیار خودشان بگذارند. ما قدرت تغییر محیط را داریم اگر بتوانیم زبان این سیستم را یاد بگیریم می‌توانیم محیط و شرایط زندگیمان را با واکنش‌هایمان تغییر دهیم، بنابراین همه چیز این سیستم تحت تاثیر احساسات کسی قرار می‌گیرد که زبان این سیستم را می‌داند. خواندن مقاله هدف‌گذاری اصولی را بیاموزیم! را به شما توصیه می کنیم.

نظام بشریت، یک سیستم است که دارای عناصر و قوانین خاص خودش بوده و هر کدام از این عناصر، کار می‌کنند تا هدفشان که توسعه‌ی جامعه است به نتیجه دلخواه برسد.

معنویت یعنی چه؟ انسان دارای سه بعد است. یک بخش آن بعد فیزیکی و جسمانی، یک بعد روحانی که روح ما بعد معنوی است و یک قسمت آن بعد فکر که بین بعد جسمانی و معنوی قرار دارد. افرادی که یکپارچگی بین بعد روحانی و جهان ایجاد می‌کنند. اعمالی را که در بعد جسمانی انجام می‌دهند، نتایج بهتری دارند، زیرا در حقیقت آنها نماد بیرونی پیدا می‌کنند. زمانی از بعد روحانی استفاده می‌شود که می‌خواهند هدفش را عملی کنند. یعنی این همان چیزی که بهش می‌گویند؛ تبدیل ایده، که در فکر ایجاد شده و به واقعیت تبدیل می‌شود.

مغز مفصل بین بعد جسمانی و روحانی است.

بنابراین ثروت کوانتومی می‌گوید؛ انرژی فقط در سطح خودش حرکت می‌کند و هر انرژی در مدار خودش می‌تواند جذب کند. انرژی اون حرکت احساسی که بر اساس تجربیات در درون ما به وجود می‌آید. انرژی یک مدار داره که زمانی در اون قرار بگیرد می‌تواند بیشتر شبیه به خودش را جذب کند، اگر می‌خواهید ثروتمند شوید باید در مدار ثروتمندان قرار بگیرید تا اون را جذب کنید.

عملکرد افراد ثروت آفرین

عملکرد افراد ثروت آفرین

عملکرد آدم‌ها به سه بخش تقسیم می‌شود.

آدم‌های فقرآفرین مردم را قضاوت می‌کنند و انرژی منفی دارند.

افراد ثروت آفرینان، تفکرشان روی اهداف بزرگ و بلندمدت است. هدفی را انتخاب می‌کنند که بزرگ باشد. منظورمان از هدف بزرگ چیه؟ ما یک منطقه داریم که منطقه امن عادتهایمان است. رفتارها و مدلهای که زندگی می‌کنیم و تکرار می‌شود این هدف داخل این منطقه نباشد. ما در مقاله “ثروت آفرین موفق” بیشتر در خصوص این افراد حبت کرده ایم.

افرادی که اوضاع خوبی دارند که سومین دسته هستند. این افراد تمرکزشان تو چگونگی انجام کار است، چطوری این کار را انجام بدهم؟

ثروت کوانتومی یک قانون است اگر اهداف شما در منطقه امن شما باشد پیشرفت نمی‌کنید اهداف را فراتر از منطقه امن قرار بدهید؟! اهداف‌تان را چالشی انتخاب کنید؟!

فکر کردن ینی چه؟ زمانی که فکر می‌کنید در حقیقت دارید در فضای ذهن تصویر ایجاد می‌کنید. ایجاد تصویر و کلام در ذهن می‌شود فکر کردن بعد از اینها احساس به وجود می‌آید و بر اساس آن شروع می‌کنیم به پیشرفت کردن و جلو رفتن. در ثروت کوانتومی ما باید یاد بگیریم تصویری ایجاد کنیم و به این تصویر انرژی بدهیم تا در مدار انرژی خودش قرار بگیریم.

سطح انرژی یا سطح احساس انسان از بدترین احساس شروع می‌شود که با احساس ناامنی آغاز می‌شود. احساس تحقیر شدن، حسادت، عصبانیت، تفکر منفی، تفکر مثبت، احساس ارزشمند بودن، احساس پیشرفت کردن و لایق این هستیم به هدفمان برسیم. عملکرد این مدار سه تا گام دارد اولین گام خواستن دومین پذیرفته شدن و سومین دریافت کردن است.

خداوند در تمام کتب آسمانی به تکرار و زبان‌های مختلف گفته که شما هر چیزی را بخواهید در اختیارتان می‌گذارم. خواسته زمانی پذیرفته می‌شود که یکپارچه باشد، یعنی شما تصویری روشن و مشخص با جزئیات با حس خوب ایجاد کنید. شما باید مشخص کنید که چی می‌خواهید با جزئیات کامل؟! چرا درخواست نمی‌کنید و یکی از دلایل درخواست نکردن ترس است. می‌ترسید که پذیرفته نشوید؟! خیلی‌ها می‌ترسند تقاضا کنند؟! واکنش دیگران چیه؟ تعدادی از افراد از پیروزی می‌ترسند؟!

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل در خصوص این نکته صحبت کردیم که چگونه به کمک ثروت کوانتومی در مسیر مدار رویا قرار بگیریم. همچنین نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی را از زبان اساتید موسسه ثروت آفرینان، شنیدید. اما اگر می خواهید تا خودتان را به یک فرد موفق در زمینه جذب ثروت کوانتومی بدل کنید، می توانید در دوره ثروت آفرینی موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی