0
تومان
0
تومان

جهش اقتصادی با دید ثروتمندی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

شروع هر فعالیت مالي و تجاري می تواند با یک ایده مناسب همراه باشد. بی شک همه انسان ها برای ثروتمند شدن ایده های مختلفي را در ذهن دارند اما در اکثر مواقع به دلایل گوناگون برای تحقق ایده و رویای خود تلاشی نمی کنند. در این شرایط است که تفاوت میان انسان های خلاق و عامه مردم بیش از پیش به چشم می آید.

افراد خلاق به ایده شكل گرفته در ذهن خود توجه كرده و آن را گسترش می دهند. هم چنین این افراد در زمان مواجه با مشکلات متوقف نمی شوند و هیچ مانعی نمی تواند آنها را از رسیدن به اهداف خود منصرف کند. در واقع آنها به نوعی موفقیت را برای خود خلق می کنند.

تنها برای پول درآوردن ایده ها را گسترش بده

افراد ثروتمند نمونه خوبی از افراد خلاق جامعه هستند البته توصیه ما به شما این نیست که تنها برای پول درآوردن و ثروتمند شدن به فکر گسترش ایده ها و موفقیت در کار خود باشید اما می توانید با مطالعه سرگذشت افراد ثروتمند و طریقه تعامل آنها با مشکلات به وجود آمده در زندگیشان ، آموزه های بسیاری را کسب کنید.

هر فردی در زندگی خود با فرصت های مختلفی برای افزایش درآمد و سرمایه مواجه می شود اما چگونگی واکنش نسبت به چالش ها و موانع پیش رو، میزان موفقیت ما را در آینده مشخص می سازد.

چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟

ثروتمندان زمانی که نمی دانند چگونه فعالیتی را انجام دهند یا اینکه درصد موفقیت آنها برای انجام این کار به چه میزان است، این پرسش را که «چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟» یا «چگونه کسی می تواند این کار را به پایان ببرد» را با خود مرور کنید.

در این زمان است که تفاوت میان طرز فکر ثروتمندان و افراد عادی نمایان می شود. زمانی که طرز فکر شما هدفمند و در راستای درآمدزایی باشد مطمئـن باشید که راهکارهای بسیاری برای کسب سرمایه و افزایش ثروت در پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

دانسته های پیشین:

میزان اطلاعات خود را به دانسته های پیشین محدود ساخته و هیچ مسیر پیشرفت و آموزش جدیدی را برای خود در نظر نمی گیرید. اگر شما همان کاری را که همیشه انجام داده اید، تکرار کنید، به همان نتیجه همیشگی نیز دست می یابید. این نکته را هرگز فراموش نکنید که شما توانایی آموختن هر کاری را در این جهان دارید.

بی شک محدودیت ها و مشکلاتی نیز در این مسیر برای شما به وجود می آید اما اگر بدانید که کلمه «چگونه؟» می تواند چه نتایجی چشمگیری را برای شما به همراه بیاورد، مسلما شگفت زده خواهید شد.

انجام دادن این کار مشکل است !

این جمله که ” انجام دادنش کار دشواری است ” در واقع طرزفکر و خط مشی انسان های تنبل و کسانی است که همواره قصد فرار از پذیرش مسئولیت را دارند. به جای آن که در مواجه با مشکلات، کار خود را نیمه کاره رها کنید بیشتر تلاش کنید تا راه هایی را برای تسهیل آن پیدا کنید.

شاید این احساس نیز در شما به وجود آمده باشد که آغاز فعالیت کاری یا تجاری جدید کار دشواری است اما مطمئن باشید که برای تحقق این خواسته، انتخاب هاي بسیاری از قبیل هزینه کردن پول بیشتر، استفاده از منابع جدید، ایده های بهتر و کارآمدتر یا استخدام نیروی کاری با تجربه وجود دارد. پس تا قبل از آنکه تمام گزینه های ممکن برای انجام دادن کاری را امتحان نکرده اید، آن را رها نکنید.

انجام این کار خطرات بسیاری را در پی دارد؛ چگونه می توانم خطرات پیش رو را مدیریت کنیم؟
ترس از خطر کردن در فعالیت های تجاری و مالی می تواند افراد را از دستیابی به موقعیت های سودآور و مناسب محروم سازد.

معمولا همه ما برای یک بار هم که شده در فعالیت های کاری و تجاری خود خطر کرده ایم. این عمل دو نتیجه در پی دارد؛ یا همه چیز خود را از دست می دهیم یا اینکه به سود قابل ملاحظه ای دست می یابیم. پس جای تعجب نیست که بسیاری از مردم از قرار گرفتن در این شرایط مخاطره آمیز پرهیز می کنید.

خرید و فروش سهام

اما خطرپذیری سنجیده و حساب شده می تواند عاملی کلیدی در موفقیت فعالیت مالی و تجاری شما باشد. به عنوان مثال بازار بورس را در نظر بگیرید. خرید و فروش سهام می تواند خطرهای بسیاری را برای سرمایه شما به همراه داشته باشد اما می توان این خطرها را با کنترل گردش های مالی شرکت ها و کارخانجات مختلف و هم چنین افزایش آگاهی و اطلاعات خود از بازار بورس به حداقل برسانیم.

بدین ترتیب می توان آنها را به بسترهای مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب موفقیت بیشتر تبدیل کنیم البته برای انجام این کار به وقت و هزینه بسیاری نیاز است. به همین دلیل می توانید با همکاری فردی دیگر در صرف وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

مسیر سرمایه گذاری

خطرات پیش رو در مسیر سرمایه گذاری را مدیریت کنید تا شانس شما برای موفقیت و درآمدزایی افزایش یابد. ضروری است تا طرز فکر خود را به طور کامل عوض کرده و مانند افراد ثروتمند رفتار کنید.

رویاهای خود را مشخص کرده و مانند ثروتمندان فکر کنید تا بتوانید داستان موفقیت خود را خلق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی