0
تومان
0
تومان

بزرگترین ترس مردم دنیا چیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بزرگترین ترس مردم دنیا چیست؟

مؤسسه گالوپ، به عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات نظرسنجی در جهان، در جریان یک پژوهش در سال 2009 در 21 کشور دنیا، بررسی می کند که بزرگترین ترس مردم دنیا، ترس از عاقبت مالی و اقتصادی آنهاست. سوالاتی نظیر اینکه «چگونه باید مشکل بیکاری را برای خود حل کنیم؟»، «راه حل های خروج از رکود کسب و کارمان چیست؟» و «چگونه باید پتانسیل های شخصی و کسب و کاری نهفته و خاموش خود را شناسایی و مجددا به کار بگیریم؟» از متداول ترین سوالات ذهنی اکثر مردم در شرایط بحرانی امروز دنیاست.
آیا از نظر خودتان، پاسخ صحیح سوال های زیر را می دانید؟

  • پول چیست؟

  • چگونه پول به دست می آید؟

  • بهترین راه درآوردن پول چیست؟

  • فرآیند ایجاد و استمرار جریان نقدینگی و خلق ثروت چگونه است؟

 

پاسخ سوال های فوق نزد کیست؟

افراد موفق و ناموفق بسیاری در سطح کشور، پاسخ های متفاوتی به سوالات فوق داده اند که نتیجه فعالیت های اقتصادی بیش از 3400 نفر از آنها در یک مجموعه آموزشی مدون و کاربردی تحت عنوان سمینار شم اقتصادی گردآوری شده است.

شم اقتصادی چیست؟

شم اقتصادی فرآیندی تجربه محور است و به زبان ساده تر، روش ایجاد، حفظ و توسعه ثروت را شم مالی یا شم اقتصادی می نامیم.

ضرورت شرکت این دوره چیست؟

بر خلاف کشورهای غربی، مبنای انتخاب شغل و سنجش موفقیت کسب و کار افراد در کشورما، میزان درآمد آنهاست، نه میزان سودآوری و ذخیره سازی مالی آنها؛ باید این باور غلط در ذهن کسانی که هنوز راه و روش سودآوری کسب و کارشان را فرانگرفته اند، تغییر کند و مدل شخصی توسعه اقتصادی خویش را با تغییر الگوهای مالی پیدا نمایند.

در این دوره قرار است چه چیزهایی فرا بگیریم؟

الگوهای غلط مالی و اقتصادی، رفتارها و تصمیمات غلط اقتصادی را رقم می زنند و حتما باید با گذشت زمان و تغییر شرایط اقتصادی روز دنیا اصلاح یابند. فراگیری روش های اصلاح الگوهای غلط مالی و اقتصادی در زندگی شخصی از نتایج این دوره دو روزه است.

چگونه به اطلاعات این دوره دست پیدا کنیم؟

با حل تمرین های موجود در سایت ثروت آفرینان و حضور در سمینار شم اقتصادی، می توانید به پاسخ بسیاری از سوال های خود در زمینه ساخت مدل شخصی توسعه اقتصادی دست پیدا کنید.

آیا شرکت در این دوره تخفیف هم دارد؟بله. شما می توانید با پاسخ به پرسش زیر و ارسال آن از طریق دایرکت به دایرکت اینستاگرام ثروت آفرینان، از تخفیف سه میلیون ریالی شرکت در این دوره استفاده کنید. «شخصی از فروردین 1398 تاکنون، متراژ آپارتمان های وی 10 درصد افزایش یافته و به 3100 متر آپارتمان رسیده است که ارزش هر متر آن نیز دو برابر شده است و در همین مدت دلار نیز دو برابر شده است. آیا این فرد ثروتمند شده است یا فقیرتر؟ دلیل پاسخ خود را ذکر کنید.»

شما می توانید دو نمونه از تجارب دانشجویان ثروت آفرینان، پس از حضور در سمینارهای گذشته شم اقتصادی را ببینید و بشنوید.

 

آدرس اینستاگرام ثروت آفرینان: https://www.instagram.com/mazaheri200/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی