0
تومان
0
تومان

بابک بختیاری ، طعم شیرین آیس پک

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بابک بختیاری ، طعم شیرین آیس پک

بابک بختیاری ، طعم شیرین آیس پک، با او در اولین سمینار سلاطین کسب و کار سال 97 همراه خواهیم بود.

بستنی ، موز و اسمارتیز

بابک بختیاری سال 1357 در تهران متولد شد . بابک از کودکی به رقیق کردن بستنی و ریختن موز و اسمارتیز در آن علاقه داشت . او مدیر عامل شرکت زنجیره ای آیس پک در ایران است . او برند آیس پک را سال 1386 راه اندازی کرد .

چک برگشتی

بختیاری تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم ادامه داده است . رشته تحصیلی اش را عمران انتخاب کرده است . مشاغلی نظیر مسافر کشی ، گرداندن بوفه مدارس ، راه اندازی کارگاه تولید لوازم اداری و… فعالیت هایی بود که به آنها پرداخته است . لازم به ذکر است در این مشاغل موفقیتی کسب نکرد و ورشکست شد . او با 300 میلیون چک برگشتی و چندین طلبکار خشن که از او شکایت کرده بودند روانه زندان شد و با طی کردن دوران محکومیت در نظر گرفته شده برایش مدتی را در حبس گذراند .

بابک بختیاری ، طعم شیرین آیس پک pms_ir (7)

از آنجایی که بختیاری به تولید محصول از بستنی علاقه داشت با ایده گرفتن از نوعی آبمیوه اولین شعبه آیس پک را افتتاح کرد . در شمال تهران مغازه ای را اجاره کرد و بستنی شل لیوانی که با نی قابل خوردن بود را به یک محصول پر طرفدار تبدیل کرد . پس از 6 ماه شعبه 120 آیس پک دایر شد . این برند در چندین کشور خارجی مانند هندوستان ، امارات ، کویت ، مالزی و … شعبه دارد .

بابک بختیاری ، طعم شیرین آیس پک pms_ir (6)

بزرگترین برند زنجیره ای ایران

آیس پک که بختیاری آن را در جوانی بنیان گذاری کرد بزرگترین برند زنجیره ای ایران نام گرفته است . دو سال بعد از راه اندازی ، آیس پک به عنوان یکی از 100 محصول برتر ایران انتخاب شد . این بستنی شل شیوه نوعی از بستنی خوری در ایران است .

بابک بختیاری ، طعم شیرین آیس پک pms_ir (10)

یکی از تفاوت های بزرگ آیس پک با مک دونالد ، استار باکس ، کینگ برگر و … در این است که آنها بعد از دو سال شعبه های زیادی نداشته اند . در پی این دستاورد ، بابک بختیاری به عنوان پدیده کارآفرینی ایران مطرح شد . او یکی از جوان ترین کارآفرینان کشور به شمار می آید .

پول تو جیبی

بابک بختیاری از کودکی به کسب درآمد علاقه داشت . دور از چشم پدر و مادر پول تو جیبی خود را کیک و آدامس می خرید و جلوی استخر محله ای که در آن زندگی می کرد می فروخت . در زمان ورشکستگی پدرش ساندویچ سرد می خرید و در زنگ تفریح به هم کلاس هایش می فروخت و پول توجیبی خودش را به این صورت تامین می کرد .

بابک بختیاری ، طعم شیرین آیس پک pms_ir (6)

مسافر کشی

در زمان دانشجویی با وسیله نقلیه ای که داشت مسافر کشی می کرد و درآمد خوبی هم از این طریق به دست می آورد . در این شغل درآمد خوبی داشت ولی با روحیاتش اصلا سازگار نبود . او رمز موفقیت خود را پنج اصل تخیل ، باور ، برنامه ریزی ، تلاش و هدف عنوان می کند .

همیشه حق با مشتری است

شعار بابک بختیاری در کسب و کار و برکت در پولش «همیشه حق با مشتری است» بوده و هست . او اعتقاد دارد که رضایت مشتری در برکت کسب و کارش تاثیر فراوانی دارد . یکی از عوامل موثر در کارش را ارتباطات بیان می کند .

بختیاری به جز برند موفق آیس پک چندین برند دیگر را هم راه اندازی کرده است و در آنها نیز موفق بوده است . سال سال ، تنورک ، رستوران ستارگان شاندیز ، توت طلایی و … از دیگر محصولات و کسب و کارهایش به شمار می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی