0
تومان
0
تومان

اسدالله عسگر اولادی کیست؟

اسدالله عسگر اولادی کیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

امروز می‌خواهیم در مورد اسدالله عسگر اولادی، صحبت کنیم. این شخصیت یک فردی است که با تلاش و پشتکار توانسته است در حوزه اقصاد عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و ثروت بسیار زیادی را به دست بیاورد. از این رو ما معتقدیم که بررسی بیوگرافی اسدالله عسگر اولادی که یک شخص خودساخته و پر تلاش است، می‌تواند به جوانانی که تازه در آغاز راه قرار دارند انگیزه بدهد. به همین دلیل ما قصد داریم تمام ابعاد زندگی او را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید.

زندگی نامه اسدالله عسگر اولادی

زندگی نامه اسدالله عسگر اولادی

اسدالله عسگر اولادی از برجسته ترین بازرگانان ایرانی، معروف ‌ترین صادر کننده خشکبار ایران، عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین است. برخی او را یکی از ثروتمندترین افراد ایران به ‌شمار می آورند. صادرات پسته، زیره، میگو، میوه‌جات خشک و خاویار و واردات شکر و لوازم خانگی مهم ترین فعالیت اقتصادی ایشان است.

با همه این فعالیت ها عسگر اولادی خود را بازرگان کوچکی می ‌داند. عسگر اولادی از اقتصاد بازار، توسعه صادرات و از بخش خصوصی حمایت می ‌کند. او از منتقدان سیاست‌ های اقتصادی برخی دولت ها بوده است.

بررسی بیوگرافی اسدالله عسگر اولادی

بیوگرافی اسدالله عسگر اولادی

اسدالله عسگر اولادی در سال 1312 در شهر تهران متولد شده است. خانواده او در سطح پایین جامعه قرار داشتند. پدرش مغازه عطاری داشته است. او سه برادر داشته که هر سه از سنین کودکی وارد بازار شده اند. آنها روزها کار می کردند و شب ها را به درس خواندن سپری می کردند.

پس از پایان دوره دبیرستان تصمیم به شرکت در دانشگاه گرفت. او در رشته ادبیات پذیرفته شد اما به مباحث اقتصاد بیشتر علاقه داشت. کلاس های دانشکده ادبیات را که صبح ها بود شرکت می کرد اما به خاطر علاقه به اقتصاد کلاس های دانشکده اقتصاد را هم حضور می یافت. اولین تجارتش را با کنجد آغاز کرد. کنجد را به نانوایی محل فروخت. این تجارت عسگر اولادی سود خوبی برای او داشت. این سود در پانزده سالگی نصب او شد.

آغاز صادرات عسگراولادی

آغاز صادرات اسدالله عسگر اولادی

در سال 1334 در یک شرکت که فعالیتش صادرات بود شروع به کار کرد. کار در این شرکت باعث علاقه مندی او به صادرات شد. برای فعالیت در حوزه صادرات پولی نداشت. تنها دارایی او یک خانه بود. خانه ای که خانواده او در آن زندگی می کردند. در همان سال تصمیم به تاجر شدن گرفت. اتاق بازرگانی برای گرفتن کارت بازرگانی شرایط سنی داشت.

نایب رئیس اتاق وقت طبق قانون باید عسگر اولادی را امتحان می کرد. از او 20 سوال پرسیده شد. تمامی سوال ها را بدون هیچ کم و کاستی پاسخگو بود. کمتر از سه دهه بعد در همان اتاق بازرگانی نایب رئیس اتاق شد.

کار صادرات را دو سال بعد با خرید یک حجره شروع کرد. رشته خشکبار را انتخاب کرد. او نزدیک به شش دهه است که در کار صادرات خشکبار فعالیت می کند. اولین محصولی که صادرات آن را شروع کرد زیره بود. اولین مشتری او در کشور سنگاپور بود. با اتاق بازرگانی های کل دنیا نامه نگاری انجام داد و از این روش به دنبال خریدار گشت.

محصولات بعدی که عسگر اولادی به صادرات آن ها روی آورد پسته و کشمش بود. هنر عسگر اولادی در تجارت، خوش حسابی او بود. او تاجری بود که با اصول خودش تجارت می کرد و از شم اقتصادی بالایی برخوردار بود.

اموال اسدالله عسگراولادی

اموال اسدالله عسگراولادی

جنبه مالی زندگی عسگر اولادی می‌تواند انگیزه‌ای باشد که جوانان سعی کنند از سبک زندگی او پیروی کنند. (پیشنهاد می کنیم برای بهبود انگیزه خود به مقاله«۷ عادت علمی و اثبات شده برای بهبود انگیزه» را مطالعه کنید.
) البته، ثروت اسد الله عسگر اولادی چیزی نیست که یک شبه به دست آمده باشد و مسلماً او برای به دست آوردن این ثروت تلاش‌های زیادی داشته است. از طرف دیگر نیز ما معتقدیم که کیفیت عملکرد یک شخص در حوزه اقتصاد تا حد زیادی به توانایی‌های فردی خود شخص و اطلاعات او بستگی دارد.

اسدالله عسگر اولادی

پس تقلید صرف نمی‌تواند نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد. از این رو توصیه ما به جوانان این است که حتماً در این مورد با یک کارشنان کاردان مشورت نمایند و سعی کنند که از استعدادهای خود شناخت کاملی به دست بیاورند. همچنین می توانید از محصول ثروت آفرینی که در سایت ثروت آفرینان وجود دارد استفاده کنید.

سخن پایانی

ما امروز یک تاجر موفق ایرانی را به شما معرفی کردیم. البته ممکن است مباحثی که در خلال این بحث مطرح شد جنبه کلی داشته باشند، از این رو توصیه ما این است که کتاب خاطرات اسد الله عسگر اولادی را مطالعه کنید تا با زیر و بم این شخصیت بی‌نظیر بیش‌تر آشنا شوید. عنوان این کتاب فرجام است که در بازار وجود دارد و شیوه زندگی این شخص مهم را به بهترین نحو برای مخاطب توضیح می‌دهد. برای اطلاع از نحوه دسترسی به این کتاب می‌توانید به سایت ثروت آفرینان مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی