0
تومان
0
تومان

از طریق کوچینگ مدرن با دیدگاه تازه‌ای بنگرید!

کوچینگ مدرن

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کوچینگ مدرن یاد می‌دهد که برخی از بزرگترین مدل‌های تجاری با نگاهی به چالش‌ها و موقعیت‌ها از دیدگاه جدید ایجاد می‌شوند. هنگامی که ری کروک با چالش‌های مالی روبرو بود، با هری سونبورن، یک کارشناس مالی ملاقات کرد که دیدگاه جدیدی را به او ارائه داد.

او در تجارت خدمات غذا نبود، در تجارت املاک مشغول بود. هری راه دیگری برای کسب درآمد از قرارداد با برادران مک دونالد در زمینه فروش همبرگر و حق رای دادن به او نشان داد. این روش جدید شامل ایجاد یک شرکت املاک و مستغلات بود که زمینی را خریداری می‌کرد (یا اجاره می‌داد) که تمام مک دونالد در آن قرار داشت.

بنابراین با دوره کوچینگ مدرن به دنبال نوآوری سطح بعدی باشید: برای اینکه در رقابت باقی بمانید، برای کسب و کارها مهم است که زمان و تلاش خود را برای ایجاد نوآوری بعدی صرف کنید. برادران مک دونالد با ابداع خط مونتاژ در رستوران خود کارآیی را به ارمغان آوردند. آنها تنها بر روی چند مورد فروش بالا مانند همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی تمرکز کردند و راهی کارآمد برای تحویل سفارش یافتند.

برای توسعه کسب و کار، ری کروک استانداردسازی، اتوماسیون و انضباط را معرفی کرد. بعداً، برای کاهش هزینه، ری کروک برخلاف خرید و انجماد بستنی، یک شیر خشک بسیار ارزان‌تر را برای شیک‌ها فشار داد.

کوچینگ مدرن
کوچینگ مدرن

با کمک دوره کوچینگ مدرن، چگونه تحمل ناامیدی را افزایش دهیم؟

کارشناسان ثروت آفرینان در مقاله چگونه با کمک کوچ روشهای جدید را کشف کنیم؟ توصیه می‎‌کنند که با کمک کوچ روشهای جدید را کشف کنید؟! فقط به این دلیل که کاری در گذشته انجام نشده است، به این معنا نیست که در آینده انجام نمی‌شود. مربیان از پذیرش وضع موجود و ناکارآمدی خودداری کرده، آنها با ایده گرفتن از زمینه‌های مختلف، راه‌های جدیدی را کشف می‌کنند.

دکتر امیرحسین مظاهری سیف در سمینار کوچینگ مدرن به هنرجویانش این توصیه را می‌کند: کنار گذاشتن در شرایط سخت یک گزینه آسان است، اما با توانایی تحمل ناامیدی، می‌توان مسیر موفقیت را ایجاد کرد.

برادران مک دونالد در مورد بسیاری از ایده‌های ری کروک مانند استفاده از شیر خشک، پیوند با کوکاکولا، مذاکره مجدد در مورد شرایط قرارداد، زیرزمین در فروشگاه و غیره امتناع یا تأخیر کردند، ری کروک به جای تسلیم شدن، در حال حاضر ناامیدی را تحمل کرد. قدرت کمتری داشت، روشها و قوانین جدیدی پیدا کرد تا خود را از برادران مک دونالد قوی‌تر نشان دهد و سپس شرایط و ضوابط تجاری را کنترل کرد.

در دوره کوچینگ مدرن آموزش داده می‌شود که قراردادهای حقوقی که به خوبی مورد مذاکره قرار گرفته‌اند باعث ایجاد دفاع و مزایای رقابتی می‌شوند.

در ابتدا، ری کروک با یک قرارداد پیچیده موافقت کرد که مقرر می‌داشت همه تصمیمات تجاری باید از طریق برادران مک دونالد انجام شود. بعداً، ری کروک به جای نوشتن قرارداد ارائه 1٪ از درآمد مک دونالد به برادران مک دونالد، به آنها پیشنهاد دست دادن با این مدت را داد.

این فیلم در یادگیری کوچینگ مدرن نشان می‌دهد که برادران مک دونالد از نظر قانونی از استفاده از نام خانوادگی خود در تابلو رستوران خود منع شده بودند و آنها نتوانستند توافق دست دادن خود را اثبات کنند و بنابراین از هرگونه حق امتیاز از سوی شرکت مک دونالد محروم شدند.

این ویدئو دکتر مظاهری که در سمینار کوچینگ مدرن برگزار شده، علاقه‌ها، مهارت‌ها و شخصیت را توضیح می‌دهد:

یکی از بارزترین “علاقه‌هام” اثرگذاری بوده که دوست دارم بجنگم تا همه از کارهایم متعجب شوند، از “مهارت‌هایم” نقش‌کش بی‌نظیری هستم و در مذاکرات بهترینم و “شخصیت” بسیار نترس و جنگجویی دارم ، از طرف دیگر شخصیتی آرام و اهل فکر هستم.

با کمک کوچینگ مدرن نوآوری متضاد خلق کنید!

در دوره کوچینگ مدرن، آموزش داده می‌شود که چگونه با کمک تجربیات مربی بتوانید ایده خلق کنید. در اواخر دهه 1940، با وجود ضعف‌های اساسی در مدل کسب و کار، رستوران‌های داخل شهر در سراسر کشور گسترش یافت (غذا اغلب سرد می‌شد، جو نوجوانان را تشویق به تردید می‌کرد، غذا خوردن در ماشین راحت نیست و غیره.)

برادران مک دونالد سالها یک رستوران موفق درایو را اداره می‌کردند، اما آن را برای چندین ماه تعطیل می‌کنند تا اولین رستوران فست فود جهان را ایجاد کنند. ( این شعار یکی از برادران در فیلم است، متفاوت بودن کافی نبود، ” باید بهتر بود “)

همانطور که در سمینار کوچینگ مدرن با مشاهده فیلم The Founder دیدید که چند دهه قبل از اتوکد، برادران مک دونالد ساعت‌ها با طراحی هر ایستگاه کاری در زمین تنیس، طرح رستوران خود را طراحی کردند. آنها با تکرار ده‌ها نوجوان در حین آماده سازی سریع غذا، هر طرح را آزمایش می‌کردند. این رویکرد عملی تنگناهای متعددی را نشان می‌داد که اگر آنها منتظر بمانند تا فروشگاه برای آزمایش فرضیه‌هایشان ساخته شود، رفع‌شان گران خواهد بود.

یک درس بسیار آموزنده در دوره کوچینگ مدرن، مشکل نمونه‌های اولیه این است که آنها همیشه کار نمی‌کنند.” لوری اندرسون، موسیقیدان آمریکایی “

برادران مک دونالد در مورد ردیابی معیارها جزم اندیش بودند. به عنوان مثال، می‌دانستند که رستوران درایو 87٪ از فروش خود را از سه مورد بدست می‌آورد: همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه. بنابراین، زمانیکه اولین مک دونالد را ایجاد کردند، منوی آنها شامل: همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، نوشابه، میلک شیک و قهوه بود.

سخن آخر

با استفاده از دوره آموزشی یا فایل‌های صوتی و تصویری کوچینگ مدرن دنیای کسب و کار خود را با هدف افزایش بهره‌وری متحول کنید. لذا برای درک اینکه ” کوچینگ مدرن دقیقا چیست ” باید در تجربیات شخصی خود و افراد موفق تأمل نمایید و کارهای که باعث پیشرفت می‌شوند را الگوبرداری کرده و در زندگی و کسب و کار بکار ببرید.

به عنوان قاعده کلی، افرادی که کار کوچینگ مدرن انجام می‌دهد، دانش گسترده‌تری دارند که در زمینه‌های مختلف قابل استفاده است و بنابراین می‌تواند افراد متفاوتی را در حرفه‌ها و کسب و کار مختلفی پرورش دهد.

کوچینگ مدرن یک رویکرد توسعه‌ای برای کار و تعامل با افراد دیگر است. کوچینگ مدرن می‌تواند به افراد در پیشرفت توانایی‌های شخصی، مهارت‌ها و ظرفیت‌های بین فردی کمک کرده تا چالش‌های که دارند را برطرف کنند.

بنابراین با مشاوره و راهنمایی از کوچینگ می‌توانید توانایی‌هایتان را در استفاده از طیف وسیعی از سبک‌های تاثیرگذاری و رهبری تقویت کنید. همچنین کوچینگ مدرن می‌تواند به افراد کمک کند تا احساس قدرت و مهارت بیشتری برای ایجاد تغییر و بهبود شرایط کسب و کار خود داشته باشند.

نتیچه گیری

در حقیقت کوچینگ مدرن یک نوع استراتژی عملی است که به افراد کمک می‌کند تا به نتایج و هدف مورد نظر خود دست یابند و هدف گذاری اصولی را بیاموزند. به منظور آموزش روش های هدف گذاری،شرکت در دوره mba نیز پیشنهاد می شود.

کوچینگ مدرن
کوچینگ مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی