0
تومان
0
تومان

آیا عملکرد عالی نتیجه پیروی از یک کوچ ماهر است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کوچ بعنوان یک مشاور، ماهرانه از خوب بودن نتیجه‌ی کار تیمش اطمینان حاصل می‌کند، زیرا عملکرد و پیشرفت آنها در گرو علم و مهارتهای کوچینگ می‌باشد. در دوره کوچینگ مدرن آموزش داده می‌شود که چگونه اول به هدفتان توجه کنید و تصمیم بگیرید تاثیرگذار باشید و در موقعیت‌های حساس، فرصت ساختن به منظور رسیدن به بیشترین سطح از دستاورد را داشته باشید. کوچ‌های بزرگ همیشه باعث رفاه و پیشرفت شما می‌شوند و از فراهم کردن محیطی که بتوانید در آن موفق‌تر باشید، لذت می‌برند. به زبان ساده، کوچینگ فرایندی است که هدف آن بهبود عملکرد بوده که بیشتر به “گذشته و آینده” بر “اینجا و اکنون” تمرکز دارد. در مربیگری، اساساً کوچ به فرد کمک می‌کند تا عملکرد خود را بهبود بخشد: به عبارت دیگر، به آنها در پیشرفت در کسب و کار و زندگی کمک می‌کند. دکتر امیرحسین مظاهری سیف معتقدند که فرد همیشه پاسخگوی مشکلات خود خواهد بود اما در موقعیت‌های سخت می‌فهمد که برای یافتن جواب ممکن است به کمک احتیاج داشته باشد. مربیگری باز کردن قفل تواناییهای شخص برای به حداکثر رساندن عملکرد خود است، در این دوره آموزش داده می‌شود تا مهارتهای نهفته در وجودتان را پیدا کنید.

چگونه بینش خود را تغییر دهیم؟

بینش خود را با کمک کوچ تغییر دهید، زیرا مربیان می‌توانند به افراد کمک کنند تا با از بین بردن گفتگوی درونی و به ویژه صدای انتقادی، بتوانید کسب و کار خود را بهبود بخشند و زاویه دیدشان متفاوت شود. بنابراین، قسمت اساسی آموزش کوچینگ مدرن این است به مردم کمک می‌کند، یاد بگیرند که قدرت درونی خود را بیدار کنند.

تیم ثروت آفرینان در مقاله چگونه با کمک کوچ، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم؟، کوچ را بعنوان یک راهنما معرفی می‌کند زیرا باعث می‌شود کسانی که از او راهنمایی گرفته‌اند، بینش قوی داشته باشند و می‌گویند یک مربی خوب، باید حامی خوبی باشد و افراد را به چالش بکشد.

زمانیکه نمی‌دانید در مورد چیزی که اطلاعات ندارید باید چکار کرد؟ در چنین مواقع‌ای حتما از یک کوچ ماهر کمک بگیرید. زیرا با مشاوره یک مربی آگاه می‌شوید که مهارتهای خاصی ندارید و کمبودها و مسئله‌های کسب و کار و زندگیتان را مشخص می‌کند.

در این ویدئو دکتر مظاهری به این نکته از دوره کوچ

 

ینگ مدرن اشاره می‌کند: کوچ، منتور، مربی و مشاور، چهار تا واژه هستند که ما خیلی آنها را جایگزین همدیگر قرار می‌دهیم، اما در این دوره تفاوتشان را می‌گویم.

چگونه کاری را انجام دهیم که هنوز برای انجام آن باید به آن فکر کنیم؟

تا الان یاد گرفته‌اید، چگونه کاری را آنقدر خوب انجام دهید که به مغزتان سیم پیچ شود. دیگر لازم نیست به نحوه انجام آن فکر کنید، بلکه فقط آن را انجام دهید. در واقع، اگر خیلی سخت به آن فکر کنید، ممکن است قادر به انجام آن نباشید.

در دوره Modern coaching آموزش داده می‌شود، مربیان باید مرحله‌ای را که فرد در آن قرار دارد را شناسایی کنند تا در زمان مناسب برای کمک به مرحله بعدی استفاده شود. به هر حال، اگر نمی‌دانید فاقد مهارت هستید؟! تلاش برای بهبود مهارت دشوار است؟!

بنابراین کوچینگ مدرن شامل این باور است که فرد پاسخ مشکلات خود را در درون خود با کمک کوچ پیدا کند، مربی متخصص با کمک به فرد در باز کردن توانایی‌هایش متمرکز است. تمرکز بسیار زیادی بر روی فرد و آنچه در درون او می‌گذرد، دارد. همچنین برای کمک به فرد در تغییر روش مورد نظر از شخص حمایت می‌کند تا به همان چیزی که می‌خواهد باشد تبدیل شود.

کوچینگ مدرن تضمین می‌کند تا بهترین نتیجه شخصی خود را بدست آورید و در زندگی و کسب و کار به هدف دلخواه‌تان برسید در واقع کوچ کمک می‌کند تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهید و یاد بگیرید، چگونه با روشی که می‌خواهید، پیشرفت کنید.

شرکت در دوره mba سایت ثروت آفرینان هم می تواند کمک زیادی به کسب و کار شما بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی