0
تومان
0
تومان

آیا شم اقتصادی خوبی دارید؟

آیا شم اقتصادی خوبی دارید؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

امروز می ‌خواهیم در مورد تست شم اقتصادی صحبت کنیم و هدف ‌مان از پرداختن به این موضوع این است که بتوانیم به کسانی که در حوزه تجارت فعالیت می‌ کنند، کمک کنیم. به شما نیز پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان این بحث با ما همراه باشید.

شم اقتصادی چیست؟

شم اقتصادی چیست؟

شم اقتصادی مجموعه ‌ای از مهارت ‌هایی است که برای ایجاد کردن یک ثروت مستمر و مطمئن به انسان کمک می‌کند و کسانی که از شم اقتصادی خوبی بهره‌ مند باشند، می‌ توانند از هیج پول تولید کنند و یک زندگی ایده‌آل برای خود بسازند. این در حالی است که افراد معمولی بهترین روز های عمر خود را صرف کسب پول می‌ کنند و با این وجود هیج بهره ‌ای از زندگی خود نمی ‌برند.

از این رو، باور ما این است که هر کسی که می‌ خواهد یک زندگی خوب و راحت داشته باشد، حتماً باید در مورد نحوه تست شم اقتصادی و روش‌ های یادگیری این مهارت، اطلاعات کافی در دست داشته باشد. به همین دلیل ما در ادامه سعی خواهیم که مهم‌ ترین ابعاد این موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار دهیم.

راه‌ کارهای تقویت شم اقتصادی

 

ما در قسمت قبل در مورد شم اقتصادی و فواید آن صحبت کردیم. در این بخش می‌ خواهیم در مورد راه‌ حل ‌های تقویت آن صحبت کنیم که عبارتند از:

  1. حذف هزینه ‌های اضافی

اولین راهکاری که برای تقویت شم اقتصادی وجود دارد، این است که فرد سعی کند پول خود را درست خرج کند و هزینه ‌های اضافی را حذف کند.

  1. خرید اشیا با ارزش

یکی دیگر از راه کار هایی که برای تقویت شم اقتصادی وجود دارد این است که فرد سعی کند با پول خود اشیا قیمتی و باارزش را خریداری نماید.

معنی شم اقتصادی چیست؟

کسانی دارای شم اقتصادی خوبی هستند. مجموعه‌ای از تکنیکهای ثروت آفرین شدن را یاد می گیرند تا بتوانند یک ثروت مثبت و مستمر را ایجاد کنند. این افراد برای امروز سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، بلکه یک شرایط مستمر و دائمی را برای ثروتمند شدن طی می‌کنند. برای ثروت آفرین شدن قوانینی وجود دارد که یکی از نیازهای پیشرفت در کسب و کار هستند.

در سمینارهای دکتر امیرحسین مظاهری سیف آموزش داده می‌شود که چگونه از صفر، پول تولید کنید و ثروتمند شوید. جالب است بدانید، یکی از شاگردان دکتر مظاهری کارتون خواب بوده و با کمک و راهنمایی‌های دکتر، توانسته است با دست خالی الان جز یکی از ثروتمندان و کارآفرینان ایران شود. دوست عزیز شما هم میتوانید پول خلاق کنید، به شرطی که بخواهید و به سمت هدفتان حرکت نمایید.

بنابراین کسانی که ثروتمند شدن را شروع کردند، سرمایه‌ای نداشتند و منتظر معجزه‌ای نبودند. در دوره‌های شم اقتصادی آموزش می بینید که از اطرافیانتان الگوبرداری کنید، چگونه پولدار شده‌اند و همچنین راههای ثروت خلق کردن را یاد می‌ گیرید. در مقاله منظورمان از کوچ شوید، چیست؟ این را آموزش می‌دهد که یاد بگیرید برای موفقیت در کسب و کارتان به یک کوچ و راهنما نیاز دارید ولی در این مبحث تیم ثروت آفرینان می‌خواهند بگویند برای درآمد میلیارد دلار داشتن باید تکنیک‌های را یاد بگیرید و Economic sham داشته باشید.

چگونه پول تولید کنیم؟

کسانی که پول تولید می‌کنند دارای شم اقتصادی خوبی هستند و راه و روش پول درآوردن را می‌دانند. این افراد با جیب خالی پول‌های تپل را پس انداز می‌کنند. در حالیکه اشخاص عادی، باورهای غلطی دارند. می‌خواهند یک شبه بدون هیچ زحمتی به پول هنگفتی برسند.تمام عمرشان با این ویروس‌های ذهنی به سر می‌برند و منتظرند تا معجزه‌ ای رخ دهد و ثروتمند شوند.

تحقیقات نشان ميدهد افرادی که دارای شم اقتصادی هستند، دارای الگوها و تکنیکهای بوده اند که راه و روش پول درآوردن را یاد می‌گیرند و با تمرین و تجربه افراد پولدار و ثروتمند برای کسب و کارشان برنامه‌ریزی می‌کنند. بنابراین تفکر ثروتمند بودن موجب بروز احساسات پولدار شدن می‌شود. و در نهایت این تفکر باعث می شود که آینده خود را به خوبی رقم بزنید.

توصیه ما به شما مخاطب گرامی این است، متفاوت فکر کنید و به خودتان ایمان داشته باشید. با توجه به متن این مقاله شم اقتصادی یک مدل فکری است که با یک رفتار و الگوی خاص باعث می‌شود پول تولید کنید و در کسب و کارتان به موفقیت چشم‌گیری برسید و جزء یکی از میلیاردلارهای دنیا شوید. شایان ذکر است که افراد به دو دسته ثروت آفرین و ثروت جو تقسیم می‌شوند.

تست شم اقتصادی: ثروت آفرین یا ثروت جو؟

افراد ثروت آفرین کسانی هستند که پول‌های زیادی خلق می‌کنند و درصد کمی از افراد جامعه را در بر می‌گیرد. افراد این دسته دارای ویژگی‌های مثل پشتکار و اراده، اعتماد به نفس، ریسک پذیر، آينده نگر، مهارت کار تیمی، خلاقیت و نوآور هستند. نقطه مقابل این گروه، افراد ثروت جو بوده، افرادی تقلید کار و عجول و این افراد عامل بدبختی‌های خودشان را بی‌پولی می‌دانند.

در دوره شم اقتصادی آموزش داده می‌شود که با افراد ارتباط برقرار کنید. برای اینکه شم اقتصادی داشته باشید باید خصوصیاتی مانند سخت کوشی، جسور بودن، آنلاین و به روز باشید، ارتباط موثر با دیگران داشتن و جستجوگر بودن را داشته باشید. در کنار این ویژگی‌ها باید نیاز مشتری را بشناسید و بتوانید با توجه به خواسته مشتری درآمد خود را بالا ببرید و تولید زیادی داشته باشید.

افرادی که با مشتری ارتباط خوبی برقرار می‌کنند، موفق‌تر هستند. بنابراین یکی از رمزهای ثروتمند شدن، مشتری مداری خواهد بود. در نتیجه شم اقتصادی یعنی پول تولید کردن با دست خالی و خوشرویی با مشتریان است. اگر اولویت اول شما کسب ثروت و زندگی راحت می‌باشد، دوره ثروت آفرینی را بگذرانید تا به هدف دلخواه‌تان برسید.

سخن پایانی

اگر می‌ خواهید بهترین روش‌ های پول‌ سازی را یاد بگیرید و شم اقتصادی خود را تقویت کنید در دوره شم اقتصادی که برای تست شم اقتصادی در سایت ثروت آفرینان برگزار می شود، شرکت کنید و سعی کنید که از تجارب و مهارت‌ های استادان این دوره به بهترین نحو ممکن، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی