کتاب هفته ( مشتری برنده است )

image_pdfimage_print

۱۲۳۴۵

کتاب هفته

تعطیلات آخر هفته زمان مناسبی برای مطالعه در زمینه های مورد علاقه میباشد و این مسئله در کشور های توسعه یافته از حالت علاقه فردی به یک اصل ضروری و اجتماعی مبدل شده است. مجموعه ثروت آفرینان قصد دارد برای ترویج این فرهنگ، روز های چهارشنبه ی هر هفته مطالعه یک عنوان کتاب در شاخه های مختلف علم مدیریت را به شما همراهان گرامی توصیه نماید.

این هفته: کتاب مشتری پرنده است (ایده‌هایی برای خدمات پس از فروش)

نویسنده: پرومود باترا                                مترجم: نرگس یوسف پور                                   ناشر: انتشارات میکائیل

 

اگر فردی هستید که می‌توانید بجنگید، به مشتری بگویید که به خاطر او با سازنده‌‌ها که معمولاً افراد معقولی هستند، جنگ می‌کنید. این حرف شما برای مشتری مثل موسیقی گوش‌نواز خواهد بود و تا ز‌مانی که این‌طور خدمت‌رسانی کنید او مال شما خواهد بود.

کتاب حاضر شامل دو بخش است. در بخش اول، روشهای ساده خوشحال کردن مشتری به فروشندگان آموزش داده میشود. در بخش دوم، کارفرمایان میآموزند که چگونه عملیات فروش را برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل کنند.”

The short URL of the present article is: http://pms.ir/u2ouA
به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
بدون نظر

پیام بگذارید