0
تومان
0
تومان

چگونه با کمک کوچ، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم؟

چگونه با کمک کوچ، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

ما در این قسمت از وب سایت موسسه ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص این نکته صحبت کنیم که چگونه با کمک کوچینگ مدرن، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم؟ بدون شک کمک گرفتن از کوچ افرادی که به کوچ مدرن توسط دارند، می تواند منجر به عملرد فوق العاده افراد تیم کسب و کار شود. ما در ادامه به صورت کامل در خصوص این نکته صحبت خواهیم کرد. علاقه مندان همچنین می توانند برای مطالعه بیشتر در این زمینه به مقاله “آیا عملکرد عالی نتیجه پیروی از یک کوچ ماهر است؟” مراجعه کنند.

 

چگونه با کمک کوچ، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم؟

کوچ بعنوان یک راهنما باعث می‌شود کسانی که از او راهنمایی گرفته‌اند، بینش قوی داشته باشند. یک مربی خوب، باید حامی خوبی باشد و افراد را به چالش بکشد. بنابراین کوچ کسی است که با بوجود آوردن امنیت و اطمینان در کنار کوچی قرار می‌گیرد و تحت فرایند کوچینگ با در نظر گرفتن توانمندیها و ضعفهای افراد، آنها را هدایت می‌کند. مربی با پرسیدن سوالاتی هوشمندانه به دور از نصیحت به فرد کمک کرده که با توجه به موقعیتهای خاص، بهترین تصمیم را بگیرد.‌‌

بنابراین برای پیشرفت در کسب و کار باید دوره‌های کوچینگ مدرن را بگذرانید و از مربی که دارای بینش و درایت خوبی باشد باید پیروی کنید. زیرا کوچ به شما می‌آموزد که چگونه روی پای خودتان در سخت‌ترین شرایط بایستید. رهنمودهای یک مشاوره خبره بسیار تاثیرگذار است و باعث می‌شود تنش‌ها به هنگام گرفتن تصمیمات بزرگ از بین برود. تیم ثروت آفرینان در مقاله قبلی با موضوع از کجا باید شروع کنم؟ به این نکته اشاره می‌کند که دستیابی به معاملات میلیارد دلاری در زندگی، نیازمند این است، ما دانش شم اقتصادی خود را ارتقا داده و از تجربیات افراد موفق کمک بگیریم.

از دانش شگفت انگیز کوچینگ مدرن برای پیشرفت‌تان استفاده کنید

برای پیشرفت در کسب و کار از دانش شگفت انگیز Modern coaching برای تولید محصولاتتان استفاده کنید، برای سرعت و نوآوری بسیار مهم است که با کسی باهوش و خلاق کمک بگیرید.

افزایش عملکرد با دانش کوچینگ

دکتر امیرحسین مظاهری سیف در سمینار کوچینگ مدرن به دانشجویانش می‌گوید که کوچ منافع خود را با فرد یکی می‌داند و تفاوتها را کنار میگذارد و دائما در این فکر است که چه چیزی برای کسب و کار مفید است، بکار ببرد. کسانی که با یک مربی مشورت می‌کنند عملکرد بهتری دارند و به نتایج عالی می‌رسند.

کوچ، افراد را در مسیر یک هدف مشخص قرار میدهد، صنعت‌ها به سرعت در حرکت‌اند و مدلهای کسب و کار بسیار پیچیده‌اند، لذا برای اینکه بتوان به انتظارات مشتری خوب جواب داد و در توسعه جهانی رتبه کسب کنی، حتما باید دوره‌های کوچینگ مدرن را بگذرانید.

برای متعادل کردن تنش و پیشرفت در کسب و کار و ثروتمند شدن به کوچ احتیاج دارید، کسی که نه تنها با افراد، بلکه به صورت تیمی نیز برای کاهش تنش مداوم با آنها کار می‌کند و اجتماع را آموزش میدهد تا یک دیدگاه مشترک و مجموعه‌ای از اهداف به سمت موفقیت داشته باشند.

دکتر مظاهری در این ویدئو کوچ را تعریف کرده و ابزار آن را شرح می‌دهد.

کوچ داشتن نشانه اعتماد به نفس است

پذیرش حضور مربی در جلسات با کارمندان و چیزهای دیگری که به نظر می‌رسد نشانه‌ی کمبود اعتماد به نفس است، احتمالا برای مدیران سخت است. بنابراین داشتن کوچ و حضور در دوره‌های کوچینگ مدرن در واقع خود نشانه اعتماد به نفس خواهد بود. کوچینگ باید بخشی از فرهنگ هر سازمانی باشد که خواستار موفقیت است، لذا کوچینگ مدرن بهترین راه برای انتقال دانش افراد موثر به تیمهای قوی است. شما همچنین می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود، در دوره سخنوری و اعتماد به نفس موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

افزایش اعتماد به نفس با کوچینگ مدرن

دکتر مظاهری به دانشجویانش می‌آموزد که چگونه با شرایط و چالش‌های متعدد در زندگی و کسب و کار روبه رو شوند و از طریق همان آموزش به آنها نشان داده که چگونه افراد و تیمهای خود را تربیت کنند، این کار آنها را به مدیران و سرپرستان تاثیرگذارتری تبدیل می‌کند.

استخدام مربی برای هر شرکتی برای هدایت و نظارت و ایجاد فضای تعامل نیاز است، مسیر موفقیت در دنیای امروز به سرعت در حال پیشرفت بوده که بسیار رقابتی و مبتنی بر تکنولوژی روز خواهد بود. به همین منظور داشتن یک کوچ آن قدر منحصربه فرد است که احتمالا هیچ کس دیگری نمی‌تواند مانند او، آنچه آموزش داده و نحوه‌ی انجام درست کارها برای پیشرفت در کسب و کار را بگوید.

سخن آخر: مطالب این مقاله به شما کمک می‌کند که بتوانید با کوچینگ مدرن تاثیرگذارتر باشید و به تیم خود کمک کنید تا بهترین عمل را داشته باشد.

 

سخن پایانی

ما در این مطلب به صورت کامل در خصوص اینکه چگونه با کمک کوچ، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم؟ صحبت کردیم. همچنین به برخی از مهمترین راه هایی که استفاده از کوچینگ مدرن می تواند منجر به بالا رفتن راندمان کاری کسب و کارها شود، اشاره داشتیم. شما می توانید برای ارتقا توانایی کویینگ خود و هدایت تیم کسب و کارتان به عملکرد عالی، در دوره کوچینگ موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی