0
تومان
0
تومان

چگونه با کمک کوچ، زمان و کار خود را اولویت‌بندی کنیم؟

چگونه با کمک کوچ، زمان و کار خود را اولویت‌بندی کنیم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ما در این قسمت از وب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص موضوع چگونه با کمک کوچ، زمان و کار خود را اولویت‌بندی کنیم؟ بیشتر صحبت کنیم. در ادامه می خواهیم به شما از مزایای حضور یک کوچ حرفه ای در کسب و کارتان اشاره کنیم و ببنیم که چگونه می تواند بر روی زمان و کار شما تاثیر زیادی بگذارد. شما همچنین می توانید برای مطالعه بیشتر به مقاله “چگونه با کمک کوچ روشهای جدید را کشف کنیم؟” مراجعه کنید.

 

چگونه با کمک کوچ، زمان و کار خود را اولویت‌بندی کنیم؟

دکتر امیرحسین مظاهری سیف در دوره کوچینگ مدرن از شما می‌خواهد چند موضوع مهمی را که بنظرتان باعث می‌شود در کسب و کار پیشرفت کنید، را بگویید؟ این رویکرد دکتر مظاهری، راهی است که بفهمد چگونه زمان و کار خود را اولویت‌بندی می‌کنید. مهمترین کار کوچ کمک کردن به فرد برای موثرتر بودن و رشد و پیشرفت برای انجام کار است. هنگامی که بهترین ایده را ندارید و نمی‌توانید مشکلات‌تان را حل کنید، در این زمان به یک کوچ ماهر نیاز دارید. شما می توانید برای مدیریت هرچه بیشتر زمان در دوره مدیریت زمان موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

وظیفه مربی اینه که گره‌ها را باز کند و با طرز تفکر و دیدگاهی تازه، باعث پیشرفت و بهبود در کسب و کار شود. بنابراین کوچ خوب و موثر سرمایه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهد بود که از زمان درست استفاده می‌کند و ضعفهای را که مانع پیشرفت می‌شود را شناسایی و بهترین روش را برای بهبود در کار پیشنهاد خواهد کرد. کارشناسان تیم ثروت آفرینان در مقاله آیا عملکرد عالی نتیجه پیروی از یک کوچ ماهر است؟، آموزش داده‌اند که چگونه اول به هدفتان توجه کنید و تصمیم بگیرید تاثیرگذار باشید و در موقعیت‌های حساس، فرصت ساختن به منظور رسیدن به بیشترین سطح از دستاورد را داشته باشید.

به کوچ خودت اعتماد داشته باش

شاید مهمترین معیار در هر نوع رابطه‌ای، اعم از دوستی، عاشقانه، خانوادگی و یا شغلی، اعتماد باشد. اگر به کوچ خود اعتماد داشته باشید، پایه‌ی همه‌ی جنبه‌های دیگر رابطه‌تان شکل می‌گیرد، مطمئنا اعتماد در هر رابطه‌ای اهمیت دارد.

در اکثر دوره‌های کوچینگ مدرن این اعتماد در کنار عوامل دیگر، مانند برنامه‌های کاری که باعث رشد کسب و کار می‌شود و ارزش قائل شدن برای یکدیگر لحاظ شده است. اعتماد به معنی احساس امنیت در برابر آسیب‌پذیری است و زمانی که به مربی‌تان اعتماد دارید باعث می‌شود در کارها سرعت بیشتری داشته باشید و خیالتان بابت همه چیز راحت باشد و به هم وفادار بمانید.

بنابراین اعتماد به مربی بسیار ارزشمند است، کسی که همیشه باید از اتفاقات با خبر باشد و کوچی‌هایش او را مرحم اسرار خود بداند. در دوره Modern coaching، بارها به این اشاره کرده‌اند که اعتماد اساس موفقیت در کسب و کار است زیرا پایه و اساس هر آموزشی می‌باشد.

دکتر مظاهری در این ویدئو درباره ی مبحث کوچینگ مدرن می‌گوید: از سال 2012 شروع شده و در سال 2017 خیلی کاربردی شد، طوری که همه دانشگاه‌های معتبر دنیا شروع کردن روش کار کردن و ادامه بحث داخل ویدئو است.

از کوچ چه انتظاری دارید؟

دوره کوچینگ مدرن به این سوال که از کوچ چه انتظاری دارید؟ اینگونه پاسخ می‌دهد: کوچ به شما چیزی را می‌گوید که نمی‌خواهید بشنوید، به شما چیزی را نشان می‌دهد که نمی‌خواهید ببینید، پس می‌توانید چیزی بشوید که همیشه می‌توانستید باشید.

افرادی که می‌خواهند بهترین نتیجه را از کوچینگ بگیرند، باید پذیرا باشند که پیشرفت کنند. کوچ‌ها باید بدانند که کوچی‌هایشان چقدر خودشان را می‌شناسند و نقاط قوت و ضعف آنها مطلع باشد. ویژگی‌های که در کوچینگ باعث می‌شود فرد پذیرای تغییر باشد، صداقت و تواضع، میل به پشتکار و سخت کوشی است و کوچ باید تماما به حرفهای شما گوش دهد.

از کوچ مدرن چه انتظاری دارید

مربی اگر خوب گوش کند و به اینکه می‌خواهید چی بگوید فکر کند، اطلاعات خیلی بیشتری را به دست می‌آورد. هنگامی که کوچ به افراد گوش می‌دهد، به آنها احساس ارزشمند بودن می‌دهد، زیرا افراد احساس می‌کنند احترام دارند، دیده و شناخته می‌شوند. احساس به چالش کشیده شدن و تجربه‌ی کسب مهارت و پیشرفت در کسب و کار در طرفین ایجاد شده. این ارتباطات قوی، روحیه بخش بودن کوچ که باعث ایجاد درک در شرایط و موقعیتهای خاص می‌شود، خود عامل موفقیت است.

سخن آخر در دوره کو چینگ مدرن یاد می‌گیرید که یک کوچ ماهر باید دارای مهارتهای فوق‌العاده‌ای باشد که شما بتوانید در تمام موقعیتهای موجود در کسب و کار بهش اعتماد کنید و ازش کمک و مشاوره بگیرید.

 

سخن پایانی

ما در این مطلب به صورت دقیق و شفاف در خصوص این نکته صحبت کردیم که چگونه با کمک کوچ، زمان و کار خود را اولویت‌بندی کنیم؟. همچنین مشاهده کردیم که یک کوچ مدرن حرفه ای تا چه اندازه می تواند منجر به موفقیت کسب و کارهای مختلف شود. شما برای ارتقا توانایی کوچینگ خود و رسیدن هرچه سریع تر به موفقیت، می توانید در دوره کوچینگ موسسه ثروت آفرینان شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی