0
تومان
0
تومان

چطوری می‌توانیم سرمایه‌گذار جذب کنیم

چطوری می‌توانیم سرمایه‌گذار جذب کنیم

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ما در این قسمت از وب سایت ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص این نکته صحبت کنیم که چطوری می توانیم سرمایه‌گذار جذب کنیم. به یاد داشته باشید که جذب سرمایه گذار یکی از مهمترین اقداماتی است که باید برای موفقیت در کسب و کارتان انجام دهید. ما در ادامه به صورت کامل در خصوص اینکه چگونه سرمایه گذاران را برای کار خود جذب کنید، صحبت می کنیم.

خیلی‌ها فکر می‌کنند نمی‌شود سرمایه جذب کرد، چون سرمایه جذب کردن را بلد نیستند. ما چطوری می‌توانیم سرمایه جذب کنیم. وقتی که می‌خواهیم سرمایه‌گذار جذب کنیم یادمان باشد، سرمایه‌گذار دغدغه‌های خودش را دارد و اگر مطابق خواسته‌هایش رفتار نکنیم نتیجه نمی‌گیریم. در دوره کوچینگ مدرن شما باید یاد بگیرید، چطوری یک برنامه و پلن سودآور را به صاحب کسب و کار ارائه دهید.

بنابراین باید بلد باشید با ادبیات سرمایه‌گذار صحبت کنید و در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه سودآور باشید، البته توصیه می‌کنم دوره ویژه مینی کوچینگ را حتما مطالعه و تمریناتش را انجام دهید تا بتوانید در کسب و کارتان به موفقیت چشمگیری برسید. برای اینکه سرمایه‌گذار جذب کنید به سه تا قلاب یا میم نیاز دارید که در ادامه این مبحث توضیح داده می‌شود. علاقه مندان همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “چگونه در اولین قرار ملاقات، او را به خود جذب کنم؟” مراجعه کنند.

دکتر امیر حسین مظاهری سیف می‌گوید در یکی از سفرهای تجاریم در سال 1388 با یکی از اعضای هیئت تجاری اتاق بازرگانی بودم که موقع شام از من پرسید چه ایده‌ای دارید. در رابطه با ایده یک فست فود صحبت کردم و ایشان حساب کرد که تا 5 سال آینده می‌توانم سرمایه زیادی بدست بیاورم و بعد 10 سال از من پرسید که چرا این ایده را انجام ندادم، جواب من این بود که این برنامه از اولویت‌های من نبود.

رذاز جذب و چطوری می‌توانیم سرمایه‌گذار جذب کنیم

راز جذب سرمایه‌گذاران چیست؟

دوره Modern coaching می‌گوید اگر قرار است، سرمایه‌گذار جذب کنید باید 3 میم را بدانید، این که شما تبدیل به یک جنگنده اقتصادی بشوید و سر میزی که می‌نشینید بتوانید طرف مقابل‌تان را متقاعد و از آن سرمایه بگیرید، باید از آن در این سه میم استفاده کنید.

میم اول، میم مطمئن بودن است یعنی پلنی که دارید ارائه می‌کنید باید مطمئن باشد، کسانی که به عنوان شریک تجاری وارد کسب و کار شما می‌شوند چه چیزی می‌گیرند و اطمینان چیست؟ اولین کاری که می‌کنید باید به سرمایه‌گذار نشان دهید که جای پاش محکم است و پول زیادی نصیبش می‌شود.

میم دوم در دوره کوچینگ مدرن، میم مثبت بودن است یعنی سرمایه و سود هر چقدر کوچک همینطور که جلو می‌روند رشد بیشتری می‌کنند. سود مثبت یعنی هر چقدر جلو می‌روید سود شما افزایش می‌یابد و کسب و کار به سمت نمودار بالا رشد می‌کند.

میم سوم مستمر بودن است یعنی دغدغه سرمایه‌گذارهای حرفه‌ای و بزرگ مستمر بودن است. بسیاری از سرمایه‌گذارهای حرفه‌ای، یک سرمایه‌ای که یکباره بوجود می‌آید وارد نمی‌شوند، اینها سراغ پلن‌های می‌روند که سالها دوام بیاورند.

کوچینگ مدرن روش منحصر به فردی است تا شما را به یک ژنرال حرفه‌ای تبدیل کند. تیم ثروت آفرینان در مقاله قبلی با موضوع چطور می‌توانم کمک کنم؟ تکنیک‌های برای موفقیت در کسب و کار آموزش داده است.

حل مشکلات به کمک کسب و کار من

کسب و کار من چه مشکلی را حل می‌کند

یکی از اساسی‌ترین پایه‌های هر کسب و کار، بینش مشتری است. شما برای اینکه خوب بفروشید و یک بیزینس کوچ باشید، برای خودتان، مشخص کنید که مشتری‌تان چی میبیند و چه بینشی دارد، چطوری به محصولتان نگاه می‌کند.

برای اینکه به این سوال جواب دهید در دوره کوچینگ مدرن براتان چک لیست تهیه شده که لینک آن در پاراگراف اول هست. چک لیست‌تان را باز کنید و این سوال را از خودتان بپرسید، کسب و کار من چه مشکلی را حل می‌کند؟ برای چی مشتری باید به من پول بدهد؟! چرا مشتری می‌آید سراغ من؟! چون من سود بسیاری به او میدهم؟!

کسی که اهل کسب و کار است دنبال یک کوچ خوب است که به او بگوید موقع چالش چکار کند. او می‌داند که چالش پله‌های رشد است و بهش کمک می‌کند بالا برود. کوچ به شما می‌گوید، دلیل اینکه تو زندگی و کسب و کارت به نتیجه نمی‌رسید اینه به دنبال نسخه‌های دیگران می‌روی و تقلید میکنی، باید فقط به دنبال نسخه‌های شخصی خودت بروی؟!

نسخه شخصی تو برمی‌گردد به مدلی که براساس آن دانش و بینشت را چیده‌ای، وقتی می‌گویید نسخه شخصی این نمونه را می‌خواهم یاد بگیرید و باید توی نقشه ذهنیت پیاده کنی مثل نت برگ. زیرا نت برگ برای هر چیزی یک ارزش دارد و یک مدل دیگر مدل نستله است که اول ضرر می‌کرد و بعد از مدتی سود آن به 600 تا 800 درصد رسید.

یاد بگیرید که چطوری می‌توانیم سرمایه‌گذار جذب کنیم

در آخر برای اینکه منحصر به فرد باشید و خیلی زود رشد کنید حتما از مطالبی که در دوره‌های کوچینگ مدرن آموزش داده می‌شود استفاده کنید.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل در خصوص اینکه چگونه می توان سرمایه گذاران مختلف را جذب کرد، صحبت کردیم. همچنین به خوبی رازهای موفقیت جذب سرمایه گذاران را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید به خوبی مسیر موفقیت خودتان را طی کنید. شما با شرکت در دوره کوچینگ موسسه ثروت آفرینان می توانید به هر آن چیزی که از موفقیت در ذهن دارید، دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی