0
تومان
0
تومان

هرچیز را رها کنی، آن را به دست می آوری! (قانون رهایی)

آنچه در این مقاله می‌خوانید

رها کن تا بدست آوری
همه چیز را رها کن تا همه چیز بدست آوری

آیا تاکنون شده است که در میان اطرافیان دیده باشید یا داستانی با این مضمون شنیده باشید که زن و شوهری، بعد از سال­ها درمان ناباروری و ناامید شدن، کودکی را به فرزندی قبول می­کنند و بعد از مدتی، بدون هیچ درمانی زن باردار می شود؟! تضاد جالبی است، نه؟! هر لحظه که بتوانید هر آنچه دارید و ندارید و هرچه هست و نیست را رها کنید، می توانید هر آنچه اراده می کنید را داشته باشید.

آری! این راز نهفته در دل کائنات است. تنها زمانی که به سطح هوشیاری مالک هیچ نبودن برسید و بتوانید همه چیز را رها کنید، همان موقع است که می توانید هر چیزی که اراده می کنید را به سرعت داشته باشید.

قانون رهایی

اگر می خواهید هر خواسته ای که دارید را در مقابل خود ظاهر کنید، باید هنر هیچ کاری نکردن و هیچ قصدی نکردن و فقط حضور در همین لحظه را یاد بگیرید. این قانون رهایی است.

اگر به روشنی بدانید که خواسته تان چیست، کائنات بهترین لحظه را برای فرستادن آن به شما انتخاب می کند و در نتیجه شما با یک سوپرایز دلپذیر مواجه می شوید! دقت کنید که شما هیچ کاری را به صورت خودآگاه نمی کنید، حتی اگر کاری قرار است انجام شود، شما اجازه می دهید کار از طریق وجود شما و بدون دخالتتان و به شکل طبیعی جریان یابد.

در این حالت است که هیچ محدودیتی برای آنچه می خواهید وجود ندارد و هر آنچه بخواهید را خلق خواهید کرد. این قصد کردن و عمل کردن بسیار قدرتمند است و همان قصد کردنی است که خداگونه رخ می دهد و در مقابل شما ظاهر می شود.

قصد کردن به شیوهء قصد نکردن، قوی ­ترین نوع قصد کردن است!

درخواست یک چیز از کائنات، دارای مراحل زیر است:

  • اول ـ تعیین دقیق خواسته با تمام جزئیات و مشخصات مطلوب
  • دوم ـ ایجاد باور امکان رسیدن به خواسته
  • سوم ـ ایجاد احساس لیاقت رسیدن به خواسته
  • چهارم ـ تمرکز بر هدف و خواسته
  • پنجم ـ تمرین تصور خلاق و تصویرسازی ذهنی
  • ششم ـ رهایی خواسته
    • الف) دیگر ماموریت ما به انتها رسیده است. ما دیگر اطمینان کامل داریم که در مدار خواسته خویش استقرار یافته­ایم و در مسیر خود در مدار حرکتمان آن خواسته را ملاقات می کنیم
    • ب) از طرفی با رها نمودن آن در مرحله نهایی از احساس وابستگی به آن خود را آزاد می کنیم (چرا که براساس قانون جهان هستی به هرچیزی که وابسته باشی از دستش خواهی داد)
    • ج) با ایمانی بیشتر از آنچه در شروع مسیر در وجودمان جاری بود و با آرامشی ستودنی، خود را به جریان قوانین جهان هستی می سپاریم و یاد می گیریم که به جای تخریب احساساتمان با استرس ها و نگرانی ها و عجله های بی مورد، صبــــر و امیــد را قرین و همراه خود برگزینیم.

جهت ثبت نام در دوره جامع کوچینگ سوئیسی بر روی عکس بالا کلیک کنید

همچنین بخوانید که ثروت آفرینی فراآگاه چیست؟

رها کن تا بدست آوری

وقتی چیزی را بخواهید که روزگار برایتان مقدر نکرده و لجوجانه با دنیا و زمین و زمان بجنگید، به جای اینکه بایستید و بگویید چرا من باید در این موقعیت قرار بگیرم و این رویداد چه درسی برای من دارد، خواسته هایتان از شما دور و دورتر می شود.

قانون رهایی که سومین مورد از قانون جذب هم محسوب می شود به این معنی است که وقتی اهداف و خواسته هایتان را مشخص کردید، وسواس نشوید و دائماً روی خواسته هایتان اصرار نکنید. بلکه باید خواسته و هدفتان را در کائنات رها کنید. در یک کلام: رها کن تا بدست آوری

اگر قوانین جهان هستی را بشناسیم هــــــرگز در زندگی غافلگیر نخواهیم شد.

می توانید با تمرکز بر روی خواسته هایتان به آن چیزی که می خواهید برسید. وقتی خواسته و هدفی دارید، باید با خونسردی کامل و احساس خوب در جهت رسیدن به آن تلاش کنید، این فرآیند دقیقا مثل پرتاب کردن توپ است، اگر اجازه ندهید که برود و آن را پرتاب نکنید. هرگز به مقصد نمی رسد.

7 پاسخ

  1. برای اینکه مطالب کتاب سرنوشت یا حقیقتی از زندگی افراد موفق است که نشان میدهد چطور میتوان یک فرد موفق بود درست مثل زندگی عقبابی که تصمیم میگیرد به هر قیمتی زندگی خود را تعقیر دهد تا مثل عقاب زندگی کند.مرگ با عزت بهتر از زندگی در ذلت است

  2. با سلام، وقتی یه فردی رو عاشقانه دوست داری و میخوایش اما از هم جدا میشین تکلیف چی میشه؟باید رهاش کنی یا برای برگشتن و رسیدن دوباره تمرین کنی و امید داشته باشی و دعا کنی؟! بلاخره چیکار کنیم؟! اینجوری که هرچیزی رو بخوای ولی بهش نرسی و اسم حکمت بزاری روش خیلی ناراحتم میکنه… باید چیکار کرد واقعا؟! تکلیف عشق و احساست به یه آدم چی میشه؟

  3. با سلام مقاله بسیار پر محتوا و زیبا بود
    لطفا جمله زیر بیشتر شرح بدید
    حتی اگر کاری قرار است انجام شود، شما اجازه می دهید کار از طریق وجود شما و بدون دخالتتان و به شکل طبیعی جریان یابد.
    متوجه نمیشم

  4. سلام
    پیشنهاد می کنم با کتاب های زوج نویسنده(دکتر رضائی و دکتر مرزبان) در این زمینه ها آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی