هایلایت ( ۲۳ )

photo_2016-04-11_09-40-29

  • سود کسب و کار از مشتریان تکراری حاصل می‌شود، مشتریانی که بخاطر استفاده از محصولات و خدمات شما به خود می‌بالند و دوستانشان را هم مشتریان شما می‌کنند.
  • بیشتر آنچه که ما مدیریت می‌نامیم ایجاد مشکل برای کار کردن افراد است.(پیتر دراکر)
  • ایده ها سرمایه هایی هستند که در دست اشخاص مستعد به سود دهی می رسند.
  • کیفیت زندگی بشر نسبت مستقیم با تعهدش برای تعالی دارد، صرفنظر از حوزه کاری اش.
  • سازمان توانمند سازمانی است که کارکنانش دانش، مهارت، اشتیاق و فرصت برای رسیدن به موفقیت شخصی دارند به گونه ای که منجر به موفقیت جمعی سازمان می شود.
  • برای خود یک بیانیه موفقیت بنویسید و مرتبا به آن رجوع کنید.
  • برخی از ما به دلیل رویاهای بزرگی که در سر داریم، احساس می‌کنیم به کمبود زمان گرفتار شده‌ایم
  • فقط تغییرات پایدار است.
  • انسان در بازی گاهی می‌برد و گاهی چیز یاد می‌گیرد.
  • مشتریان زبان گویایی دارند, اگر بی‌واسطه با آن‌ها در ارتباط بوده و گوشی شنوا داشته باشیم می‌توان از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفت.
  • مسیر ناهموار تحول باید به‌کوشش خود مدیر پیموده شود, زیرا تحول چیزی نیست که مدیر فرمان دهد و دیگران اجرا کنند.

 

 

 

The short URL of the present article is: http://pms.ir/Z21GA
به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
بدون نظر

پیام بگذارید