هایلایت ( ۲۰ )

photo_2016-04-11_09-40-29

  • در بازاریابی نوین (بازاردانی) به جای داشتن سبد محصولات باید به داشتن سبد مشتریان توجه داشت.
  • ناراضی ترین مشتریان شما، بزرگترین منبع یادگیری شما هستند.(بیل گیتس)
  • اگر پرنده ای فضله اش را بر سرت ریخت، خوشحال باش که گاوها نمی توانند پرواز کنند.(.برایان تریسی )
  • انسانهای خوش بین شکست را موقتی، ولی فرد بدبین آن را دائمی می داند.
  • مهم نیست که چه قدر سقوط می کنید، مهم این است که دوباره چه قدر جهش می کنید.(چارلی چونز)
  • شکست فقط فرصتی است که دوباره اما هوشمندانه تر شروع کنیم.( هنری فورد)
  • اجرا، بزرگ‌ترین مسالهء مطرح نشده در مدیریت امروز است و نبود آن بزرگ‌ترین مانع موفقیت و بیش‌تر ناکامی‌هایی است که به اشتباه به گردن علل دیگر گذاشته می‌شود
  • یک فرمانده به خوبی یا بدی لشگر تحت امرش است
  • به جای پرداختن به برنامهء استراتژیک, به تفکر و ایده‌های استراتژیک روی آورید.
  • مدیران پیروزمند دنیای امروز, رمز پیروزی سازمان خود را بهره‌مندی از انسان‌ها فرهیخته می‌دانند.

The short URL of the present article is: http://pms.ir/XLYB7
به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
بدون نظر

پیام بگذارید