0
تومان
0
تومان

مهارت فروش، مهارت میلیاردر شدن است

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

مهارت فروش را یاد بگیرید و اجرا کنید، کارها را درست انجام دهید و محصولات را بفروشید. فروشندگی، مهارتی است که تمام میلیاردرهای دنیا داشته‌اند. در Financial intelligence هم باید دیوانگی یک کارآفرین را داشت و هم عاقلی یک مدیر را داشته باشی. آدم‌ها شما را همیشه با گذشته‌تان می‌شناسند و می‌سنجند، در کارهای که نمی‌توانید و به مشکل برمی‌خورید از دیگران کمک بخواهید. انسان موجودی اجتماعی هست که به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازهایش را رفع کند، کمک خواستن یک ویژگی انسانی است. در سمینار هوش مالی دکتر امیرحسین مظاهری سیف، یک سری الگوهای رفتاری مالی بیان شد که آنها را بصورت مقاله درآوردیم و در این سایت گذاشتیم تا شما دوست عزیز بخوانید و لذت ببرید. در مبحث قبلی، تکنیک‌های هوش کلامی با موضوع به جای حرف زدن یاد بگیرید درست سوال کنید، بیان شده، توصیه می‌کنم که این مقاله را هم بخوانید. این نکته خیلی مهم است، داشتن رویه در فروش، یعنی ایجاد وحدت رویه، فروشنده داره چی میگه؟! چه چیزهای باید بفروشد؟! داستان مرغ، تخم و مرغ یک الگو برای موفقیت مالی است. حجم زیاد تولید، حجم زیاد تبلیغ و حجم زیاد فروش. یکی از کارهای افراد موفق داشتن چک لیست بوده، یعنی داشتن یادداشت و دائما نوشتن. بدانید که هیچ چیز در دنیا نمی‌تواند جای پشتکار را بگیرد، اراده و پشتکار به تنهایی پرقدرت هستند و نشان می‌دهند هیچ کاری در دنیا نمی‌تواند تو را شکست دهد. آینده تو در دستانت قرار داره، انسان با تغییر در زندگی می‌تواند زندگی خود را تغییر دهد.

غذا دادن به روح و جسم

انسان تبدیل می‌شود به چیزهای که در روز بهش فکر می‌کند و این چیزها در زندگی رشد می‌کنند. تغذیه روحی خیلی مهمه، چه چیزهای می‌بینید و فکر می‌کنید. افرادی که ترکیبی از ویژگی‌های کارآفرین و متخصص دارند یک کار را، راه می‌اندازند. لازم است که بدانید، در مذاکرات سرعت حرف اول را می‌زند.

آدم‌ها دارای چند ویژگی هستند و باید این ویژگی‌ها تخصصی‌تر شود. یکی از تکنیک‌های هوش مالی از کسب و کارهای دیگر ایده بگیرید و در کسب و کار مزیت جدید بکار ببرید. فرآیند انجام کار را شبیه سازی کنید و اشکالات کار را در بیاورید. برای موفق شدن در کسب و کار، تو رویا به خودت فرصت پیشرفت بده.

یکی از نکاتی که باید بهش دقت کنید، تغذیه ذهنی است. یعنی چی می‌خوریم؟! هر چیزی که به شکل قالب به ذهنت می‌دهی، همان می‌شود. تغذیه ذهن با موسیقی از بدترین، تغذیه‌ها به روح است. شما دائما مغزتان در حال تغذیه است با چیزهای که می‌بینید، می‌شنوید و به خودتان می‌گویید، چی می‌بینید؟! چی می‌شنوید؟! چی می‌گویید؟!

هر کسب و کار باید یک سری ویژگی داشته باشد. ویژگی مثلث بنیانگذاران در کسب و کار، اولی کارآفرین، جسور و رویاپرداز، خوش ارتباط، آدم راه بنداز و شروع کن. دومی متخصص، کار را به نحوه احسن انجام می‌دهد، تفکر کارآفرین دارد اما نمی‌تواند اجرا کند و سومی خویش فرما که کارآفرین، متخصص و مدیر است.

چه تعریفی برای کسب و کار دارید

فرآیند رشد باید تو زندگی تغییر کند، زیرا دلیل رشد، تغییر است. تعریف جدیدی برای کسب و کار خود داشته باشید، تغییر کردن درد دارد. اولین گام خودتان را تعریف کنید، یک تکنیک در هوش مالی که به آن قانون در پوش می‌گویند؛ اگر می‌خواهید پیشرفت کنید باید لیاقتت را افزایش دهید.

جدا کردن مالکیت از مدیریت، کارآفرین خوب برای کسب و کارش خلاقیت و ایده دارد و مدیر به نظم و انظباط در کار می‌پردازد. کارآفرین مالک کسب و کار است. بنابراین تعریف قائده در پوش؛ تقویت خودتان در ارتباط و مشاوره‌ گرفتن. در هوش مالی این مهارت را باید تقویت کرد که فرآیندی را برای رشد کسب و کار قرار بدهید، اگر چیزی را عاشقانه می‌خواهید، بهش می‌رسید.

گفتگو درونی داشته باشید، باید بجنبی؟! فقط یک فرصت داری؟! هویت برای خودتان تعریف کنید؟! چطوری کار کنی؟! تو چه تعریفی در مورد خودت داری؟ یکی دیگر از تکنیک‌های هوش مالی، قائده معرض است، اگر قرار است چیزی به دست بیاورید در معرض آن قرار بگیرید (جایی که هستید وجود دارند). بدترین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری که فقط پول دارد و حتما باید برنده شوید. علاوه بر پول باید کسی را انتخاب کنید که مهارت داشته باشد و برای هر کار اشکالات و گیرهای پروژه را بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی