0
تومان
0
تومان

معیارهای گوگل ادوردز برای کسب و کار شما

آنچه در این مقاله می‌خوانید

چه برای نخستین بار باشد که از سیستم پرداخت به ازای کلیک [PPC] استفاده می کنید و چه به عنوان یک مشتری جدید تازه ثبت نام کرده باشید، دانستن اینکه کار خوبی انجام می دهید یا خیر دلهره آور خواهد بود.

مطمئنا همه ما می خواهیم تبلیغ منحصر به فردی بسازیم که بالاترین میزان کلیک و مراجعه مخاطب را جذب کند. اما یک معیار خوب برای صنعتی که لزوما برای دیگران خوب نیست چیست؟
برای موفقیت در کار خود به چه تعداد کلیک و بازدید نیاز دارید؟
ما برای پیدا کردن جواب سری به داده های خود زده ایم! به این منظور، ملاک های صنعت گوگل ادوردز را که مشتری های ما می بینند، بررسی کنید؛ از جمله:
• میانگین میزان کلیک (CTR) در ادوردز بر حسب صنعت؛ هم از جهت جستجو و هم نمایش
• میانگین هزینه هر کلیک (CPC) در ادوردز بر حسب صنعت؛ هم از جهت جستجو و هم نمایش
• میانگین نرخ تبدیل (CVR) در ادوردز بر حسب صنعت؛ هم از جهت جستجو و هم نمایش
• میانگین هزینه به ازای هر اقدام (CPA) در ادوردز بر حسب صنعت؛ هم از جهت جستجو و هم نمایش
شما می توانید معیارهای ادوردز برای تمام این بیست صنعت را پیدا کنید: گروه های حمایتی، خودرو، تجارت میان شرکت ها (B2B)، خدمات مصرفی، اشخاص و دوستیابی، تجارت الکترونیک، آموزش، خدمات اشتغال، امور مالی و بیمه، بهداشت و پزشکی، لوازم خانگی، خدمات صنعتی، حقوقی ، املاک و مستغلات، فناوری، و هتلداری و گردشگری.
میانگین میزان کلیک (CTR) در ادوردز بر حسب صنعت:
معیارهای گوگل ادوردز برای کسب و کار شما [اطلاعات جدید] (مرتضایی)
اگرچه CTR خدمات اشخاص و دوستیابی با رقم ۳٫۴۰% اغراق آمیز به نظر می رسد – اما PPC آن کاملا حقیقی است. بی شک هنگامی که مراجعه کننگان به دنبال عشق هستند، کپی برداری و نوشتن یک متن احساسی قوی، آسان خواهد بود. حوزه های دیگر که CTR دارای جستجو بالا برخوردار هستند عبارتند از (۲٫۶۵٪) برای امور مالی، (۲٫۶۵%) برای تجارت میان شرکتی، (۲٫۴۰٪) برای خدمات مصرفی ، و (۲٫۳۸٪) در زمینه فناوری.
خدمات حقوقی (با میانگین نسبتا کم ۱٫۳۵% CTR) در جلب توجه در صفحه نتایج موتور جستجوگر (SERP) دچار مشکل هستند. از علل عمده این مشکل، محدودیت تبلیغاتی است که بر گوگل و سازمان های دولتی اعمال شده است. آگهی های حقوقی برای موفقیت خوب در PPC باید فوق العاده هوشمندانه و ماهرانه طراحی شوند. دیگر حوزه هایی که معمولا از CTR ضعیفی برخوردارند، عبارتند از تجارت الکترونیک (۱٫۶۶٪) و خدمات صنعتی (۱٫۴۰٪).
شرکت های فن آوری با CTR (0.84٪)، از آنجا که اپلیکیشن های زیادی با CTR بالا آگهی های محصولات و خدمات آنها را نمایش می دهند، برای رسیدن به نمایش در صفحات باید با قدرت بیشتری عمل کنند. در سوی دیگر، تبلیغ خدمات اشتغال با میانگین CTR 0.14%، از عملکرد ضعیفی برخوردار هستند و در خلق آگهی برای جلب توجه بالقوه کارجویان در شبکه، دچار مشکل هستند. شاید بهتر باشد که آنها کار خود را به لینکدین بسپارند!
میانگین میزان کلیک (CTR) در ادوردز تمام صنایع، برای جستجو ۱٫۹۱٪ و برای نمایش ۰٫۳۵٪ است.

میانگین هزینه به ازای هر اقدام (CPA) در ادوردز بر حسب هر صنعت

جای تعجب نیست که خدمات حقوقی تقریبا بالاترین CPC در جستجو شبکه را به خود اختصاص داده است. هم «وکیل» و هم «دادستان» گران قیمت ترین کلیدواژه ها در گوگل و در بینگ هستند. میانگین CPC در حوزه حقوق ۵٫۸۸ دلار است – یعنی ۴۰٪ گرانتر از حوزه گران پس از خود، یعنی خدمات اشتغال (با CPC به ارزش ۴٫۲ دلار).

در حالی که بیشتر حوزه ها برای نشان داده شدن در شبکه نمایش گوگل CPC تا حدودی پایینی را پرداخت می کنند، صنعت خدمات اشتغال با پرداخت ۱٫۶۶ دلار به ازای هر کلیک در شبکه نمایش گوگل، یک استثنای قابل توجه است. بدون شک برخی از مشکلات آنها از CTRS بسیار زیاد آنها در نمایش (۰٫۱۴٪ CTR) ناشی می شود. این امر به میزان کیفیت شبکه نمایش آنها لطمه می زند، و باعث می شود رقم بسیار قابل توجهی را به ازای هر کلیک پرداخت کنند.
متوسط هزینه هر کلیک در لغات در تمام صنایع ۲٫۳۲ $ برای جستجو و ۰٫۵۸ $ برای صفحه نمایش است.
تعجب کنید که چگونه شما را اندازه گیری؟ درجه حساب خود را به صورت رایگان!
میانگین هزینه هر کلیک (CPC) در ادوردز تمام صنایع، برای جستجو ۲٫۳۲ دلار و برای نمایش ۰٫۵۸ دلار است.
میانگین نرخ تبدیل (CVR) در ادوردز بر حسب هر صنعت
معیارهای گوگل ادوردز برای کسب و کار شما [اطلاعات جدید] (مرتضایی)
امور مالی و بیمه مالی هم در زمینه جستجو (۷٫۱۹٪ CVR) و هم نمایش در شبکه (۱٫۷۵٪ CVR) گردش مالی بسیار خوبی دارند. در بسیاری از این موارد، بهترین آگهی دهندگان دارای مبادله از تغییر پیشنهاد خود یا تبدیل جریان برای افزایش نرخ تبدیل خود هراس دارند.
نرخ تبدیل لوازم خانگی و املاک و مستغلات در شبکه نمایش (به ترتیب ۲٫۱۹٪ و ۱٫۴۹٪) از جایگاه چشمگیری برخوردار است. بی شک به این دلیل است که هر دو آنها صنایعی بصری هستند که در آن یک عکس جنسی می تواند افراد را به کلیک و بررسی کردن ترغیب کند.
مشتریان تجارت الکترونیک ممکن است گزینه های زیادی برای تغییر پیشنهاد خود نداشته باشند، و به تبع آن دچار یکی از پایین ترین متوسط های نرخ تبدیل جستجو (۱٫۹۱٪ CVR) هستند. آنها برای بهره وری معمولا فهرست موجودی بزرگی دارند که مانع از تنظیم دقیق در کپی آگهی در تمام کلید واژه های تجاری می شود. در حالی که از بین بردن موانع خرید همیشه یک ابزار CRO مهم برای کمک به مشتریان تجارت الکترونیکی خواهد بود، آگهی دهندگان باید از طریق کمپین های جستجوی خود، بر بهبود عملکرد آن دسته از کلید واژه های خود تمرکز کنند که از محتوای تجاری بالایی برخوردار هستند.
میانگین نرخ تبدیل (CVR) در ادوردز تمام صنایع، برای جستجو ۲٫۷۰% و برای نمایش ۰٫۸۹% است.
میانگین هزینه به ازای هر اقدام (CPA) در ادوردز بر حسب هر صنعت
معیارهای گوگل ادوردز برای کسب و کار شما [اطلاعات جدید] (مرتضایی)
سایت های اشخاص و دوستیابی تا حد زیادی از کمترین میانگین هزینه به ازای هر اقدام از جستجو (CPA 6.91 دلار) برخوردار هستند. با اینکه گوگل جای گرانی برای پیدا کردن کارمند، پزشک، یا وکیل است، اما ممکن است جای خوبی برای پیدا کردن یک دوست پسر باشد – CPA برای خدمات اشتغال ۱۰۵٫۷۹ دلار، خدمات پزشکی ۱۲۶٫۲۹ دلار، و برای خدمات حقوقی ۱۳۵٫۱۷ دلار است. مسلما در هر یک از این حوزه ها ارزش طول عمر مشتری بسیار بالا است، و در کل ارزش آن را دارد.
در شبکه نمایش، شرکت های فن آوری با CPA زیر ۲۰ دلار (۱۹٫۲۳ دلار) پیروزی راحتی را به دست آورده اند. اگرچه روشن است که گوگل و همتایان او در زمینه فناوری با هم خوب جفت و جور می شوند، به این نکته نیز باید توجه کرد که موفقیت از آگهی دهندگان فناوری، برنامه های نصبی خود را در سراسر شبکه های جستجو و نمایش ترویج می کنند.
میانگین هزینه به ازای هر اقدام (CPA) در ادوردز تمام صنایع، برای جستجو ۵۹٫۱۸ دلار و برای نمایش ۶۰٫۷۶ دلار است.
معیارهای گوگل ادوردز برای کسب و کار شما [اطلاعات جدید] (مرتضایی)
همه ی اینها به چه معنا است؟
اگر شما خود را در پایین ترین قسمت این اعداد مشاهده می کنید، این فقط به این معنی است که جای زیادی برای بهبود وجود دارد! سعی کنید گوگل ادوردز گریدر رایگان را برای تشخیص دقیق اینکه کجای کار شما در مقایسه با همکاران تان اشتباه بوده است اجرا کنید. اگر به این معیارها رسیدید، متوقف نشوید و تمام میانگین ها را حل و فصل کنید! با نوشتن، کپی کردن و ایجاد صفحات منحصر به فردی که بهتر از هر کس دیگر ترغیب می کند، بهترین باشید!
معیارهای گوگل ادوردز برای کسب و کار شما [اطلاعات جدید] (مرتضایی)
منابع اطلاعات:
این گزارش بر اساس نمونه ای از ۲۳۶۷ حساب کاربری مشتریان در WordStream است که در آمریکا مستقر هستند. اینها در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ در مجموع، ۳۴٫۴ میلیون دلار را به تبلیغ در شبکه های جستجو و نمایش گوگل ادوردز اختصاص داده اند. «میانگین ها» به لحاظ فنی ارقامی میانگین برای توجیه کسانی است که دور از این وادی ها قرار دارند. در ضمن تمام مقادیر بر حسب دلار آمریکا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی