0
تومان
0
تومان

ریچارد برانسون و ۵ فرمان ثروت آفرینی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

فرمان شماره ۱: سخت تلاش کنید

شما اگر میخواهید در هر کاری که در آن قدم گذاشتید موفق شوید، باید سخت تلاش کنید… نباید تصور کنید موفقیت راهی آسان است و اگر سخت است پس اشتباه است؛ خیر ، بلکه برعکس، اگر راه موفقیت آسان بود، همه ثروتمند و موفق میشدند؛ اما آیا چند نفر از اطرافیانتان ثروتمند و موفق هستند؟ ایا زندگی راحتی داشتند؟

فرمان شماره ۲: یک متخصص شوید

در هر کاری هستید، در هر رشته ای که فعالیت میکنید، در هر حوزه ای که مشغول هستید، باید تمام ریز و بم آنرا بلد باشید. نباید از کوچکترین قسمت آن هم غافل بمانید و آنرا فراموش کنید.

اگر میخواهید موفق شوید و سریع تر ثروتمند شوید، باید در کاری که مشغول آن هستید، متخصص شوید (این مطلب را حتما بخوانید)، نه به خاطر اینکه بیشتر پول کسب کنید، بلکه به خاطر اینکه هوشمندانه تر کار کنید.

فرمان شماره ۳: از نصیحت کردن و نشان دادن راه صحیح به دیگران نترسید

اگر فکر میکنید راه صحیح موفقیت و نصیحت دیگران میتواند باعث تبدیل شدن آنها به رقیبتان و بعد ضرر شما شود سخت در اشتباه هستید. زیر نه تنها اینطور که فکر میکنید نیست، بلکه برعکس، دقیقا کمک کردن به دیگران باعث میشود، شما ابتدا دانسته های خودتان را محک بزنید، سپس یاری را در مسیر موفقیت به تیم تان اضافه کنید.
هر فردی که از کاری شما راضی باشد و یا از شما خاطره خوبی در ذهن داشته باشد، خواسته یا ناخواسته تبدیل به یک منبع تبلیغات سیار برای شما خواهد شد… پس به قدرت سخن پراکنی اطرافیانتان شک نکنید.

فرمان شماره ۴: روابط اجتماعی قدرتمند داشته باشید

موفق ترین افراد با معلومات ترین افراد نیستند ! موفق ترین افراد (این مقاله را بخوانید) افرادی هستند که میدانند چطور با دیگران روابطی خلق کنند و از آن روابط به نفع هردو طرف استفاده کنند.

یکی از ویژگی های بارز افراد موفق، ایجاد و مدیریت منابع انسانی است. شاید مدیران ارشد شرکت های برتر دنیا، واقعا به اندازه مهندسین و کارمندان آن شرکت معلومات و تخصص نداشته باشند، اما بهتر از آنها میدانند چطور مردم را مدیریت کنند تا در جهتی که برای هردو طرف سودمند است حرکت کنند.

فرمان شماره ۵: از اشتباهات درس بگیرید

نباید از کنار هر اشتباهی به راحتی بگذرید.، از هر اشتباهی باید درس بگیرید و اگر اینکار را نکنید، زندگی آنقدر شما را مردود خواهد کرد تا درس را یادبگیرید تا به مرحله بعد بروید، این یک قانون است.

در زمان مدرسه به ما یاد داده اند، افراد موفق کسانی هستند که کمتر اشتباه میکنند (شاگردان اول کلاس) در صورتی که در زندگی واقعی، افراد موفق آنهایی هستند که زیاد اشتباه میکنند و از اشتباهاتشان درس میگیرند و تجربیاتی باارزش تر از افرادی دارند که کمتر اشتباه میکنند و هیچ تجربه ی باارزشی ندارند.

موفق و پایدار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی