سبد خرید
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
100% پرداخت مطمئن!
تومان 0
تکنولوژی مدیریت و افزایش بازدید سایت

تکنولوژی مدیریت برای افزایش بازدید سایت

فهرست مطالب

ما در این قسمت از وب سایت موسسه ثروت آفرینان قصد داریم تا در خصوص موضوع مهمی با نام تکنولوژی مدیریت صحبت کنیم. شما به کمک تکنولوژی مدیریت می توانید با به کار گیری روش های هوشمندانه ای، افزایش سایتتان را در کوتاه مدت، افزایش دهید. در صورتی که قصد دارید تا با روش های مختلف تاثیرگذاری بر روی مخاطبین آشنا شوید، می توانید به مقاله” چگونه تصمیم گیری مخاطب را کنترل کنیم؟” مراجعه کنید.

تکنولوژی مدیریت و بالا بردن فروش

تکنولوژی مدیریت و 10 کلمه ای که میتواند بیننده را برای بازدید از سایتتان ترغیب کند.

در زمینه تکنولوژی مدیریت به‌کارگیری کلید واژه ها و کلمات هوشمندانه در جذب مخاطبین در حوزه های مختلف به ویژه تبلیغات بسیار مؤثر است و ۱۰کلمه ای که می تواند بیننده را برای ورود به وب سایت شما تحریک کند و موجب افزایش بازدید کننده شود در ذیل آمده است. شما همچنین می توانید به کمک دوره فروش و بازاریابی موسسه ثورت آفرینان، با جذب مخاطب بیشتر، آمار فروش خودتان را افزایش دهید.

۱- کلمه”سریع”(fast ) را در تبلیغات خود استفاده کنید. مردم معمولا انتظار نتیجه سریع، تحویل سریع، سفارش سریع و… را دارند. مردم این روزها ارزش بیشتری برای وقت خود در قیاس با پول قائل هستند.
۲- کلمه “ضمانت”(guaranteed) را در تبلیغات خود به کار ببرید. مردم مایل هستند از شرایط کالایی که می خرند خاطر جمع باشند آنها بر روی پولی که به سختی به دست اورده اند ریسک نمی کنند.
۳- از کلمه “محدود”(limited) استفاده کنید. مردم می خواهند چیزی هایی را دریافت کنند و داشته باشند که کمیاب یا انحصاری هستند زیرا آنها در این اندیشه هستند که دارایی های با ارزش تری داشته باشند.
۴- از کلمه” ساده یا آسان”(easy or simple) استفاده کنید. مردم سفارش دهی آسان، آموزش اسان، کاربرد آسان، پرداخت آسان و… را می پسندند.
۵- از کلمه “گواهی نامه/تاییده “(testimonial ) استفاده کنید. مردم می خواهند قبل از خرید مدارک قابل استنادی در مورد صحت و مزیتهای کالای شما داشته باشند. این مورد می تواند شامل مدارک اطمینان بخش و ویژه شما باشد.

کلمات مهم در تکنولوژی مدیریت
۶- از کلمه” تخفیف”(ِdiscount) استفاده کنید. مردم به دنبال خرید ارزان هستند. می توانید برای آنها امکاناتی همچون تخفیف در اولین خرید، تخفیف در معاملات زیاد و حجیم، ارائه یک سری امکانات رایگان و… را فراهم کنید.
۷-از کلمه “رایگان”(free ) استفاده کنید. مردم قبل از وارد شدن به جریان معامله نیاز به ایجاد انگیزه از طریق دریافت برخی خدمات رایگان دارند. که می تواند شامل کتابها، لوازم و خدماتی از این دست باشد.
۸- از کلمه “شما یا متعلق به شما”(you/your) اسفاده کنید. مردم نیاز دارند که احساس کنند شما با آنها حرف می زنید. این کار باعث می شود که آنها احساس کنند برای شما مهم هستند.
۹- از کلمه” مهم”(important) استفاده کنید. مردم نمی خواهند اطلاعات مهمی که ممکن است در زندگی اشان مؤثر باشد از دست بدهند. آنها بر روی این کلمه تمرکز می کنند و به آن توجه خواهند کرد.
۱۰- از کلمه “تازه” (new ) استفاده کنید. مردم محصولا ت و خدماتی را می پسندند که باعث بهبود زندگی اشان بشود مثل اطلاعات تازه، طعم های تازه، فناوری های جدید، نتایج جدید.

همچنین شما می توانید به مراجعه به مقاله “چگونه در اولین قرار ملاقات، او را به خود جذب کنم؟” بعد از دریافت مخاطبین جدید، روش های جذب آن ها را بیبشتر بشناسید.

@honaremodiriat

 

سخن پایانی

ما در این مطلب در خصوص تکنولوژی مدیریت و روش های مختلف برای جذب مخاطب صحبت کردیم. شما با شرکت در دوره جامع mba موسسه ثروت آفرینان، می توانید به سادگی با روش های مختلف جذب و افزایش فروش در کسب و کار آشنا شوید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید