0
تومان
0
تومان

بررسی های اقتصادی سال 1400برای تدوین استراتژی جنگنده های اقتصادی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

نهمین سمینار «استراتژی پیشرو» در 18 فروردین ماه سال 1400 در محل «خانه فرهنگ زعفرانیه » توسط مجموعه « ثروت آفرینان» با حضور صد تن از صاحبان کسب و کار، برگزار شد .
گزارش : در این سمینار یک روزه ، صاحبان کسب و کار از هر صنفی حضور داشتند که مشتاقانه برای رسیدن به اهداف شان در سال جدید در این گرد همایی حضور پیدا کرده بودند، تا با توجه به نکات طلایی آموزشی که مهندس امیرحسین مظاهری عنوان می دارد. در این سمینار به اهمیت لینک سازی و اصلاح متن هم اشاره شد.

مستمع سخنرانی یکی از برگزیدگان اقتصادی ، دکتر سرزعیم هم باشند . تا پاسخ سوالات اقتصادی خود را گرفته و از پیش بینی هایی که در رابطه با وضعیت اقتصادی سال 1400 میشود مطلع گردند.

نقاط قوت سمینار استراتژی پیشرو

از نقاط قوت این سمینار که با محوریت « استراتژی پیشرو » برگزار شد، شاید این باشد که : روش های حل بحران، شناخت ویژگی های کار آفرینان ، عملکرد های درست و اشتباه آنها و معنا و مفهوم استراتژی و نحوه داشتن یک استراتژی درست و پیش برنده و همچنین پاسخ به پرسش های متداول دررابطه با موفقیت و عدم موفقیت افراد مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت در دوره استراتژی پیشرو را به شما پیشنهاد می کنیم.

مهندس امیر حسین مظاهری در این سمینار پنج ساعته با استناد به منابع تصویری مستندی که در اختیار مخاطبان قرارداد، آنها را به سمت رویارویی با موانع ثروت آفرینی کشاند و با چالش های متفاوتی روبرو کرد. شرکت در دوره ثروت آفرینی را به شما پیشنهاد می کنیم.
موسس ثروت آفرینان از آنها خواست تا با انجام تمریناتی در این راستا ، با محک عملکرد خود در سال 1399 رو برو شده وبه نقاط قوت و ضعف خود پی برده و برای کارایی بیشتر در کسب و کارشان در سال 1400 استراتژی بهتری داشته باشند
از جمله برنامه های کاربردی این سمینار به دست گرفتن بخشی ازسمینار توسط دکتر «سرزعیم» بود که با ارائه نمودار های مستند و صحبت در مورد روند اقتصادی کسب و کارها در ایران مدعوین را مصمم کرد تا برای عملکرد مثبت سال 1400 آماده شوند .

تاریخ برگزاری سمینارها

این فرصت استثنایی هر ساله در فروردین ماه برای آمادگی جنگنده های اقتصادی برگزار می شده است. در این نهمین سال برگزاری شاهد جمعیتی چشمگیر با توجه به وضعیت کرونا بوده ایم. برای همین تدابیر بهداشتی خوبی دیده شده بود تا بدون هیچ مشکلی با رعایت پروتکل ها این سمینار هم به کار خود پایان دهد.

در بخش جنبی سمینار در تنفس ها، پرسش و پاسخ و مشاوره های کسب و کار به صورت رایگان توسط دکتر مظاهری صورت گرفت. هر یک از صاحبان کسب و کار با فراق بال به واشکافی مشکلاتشان پرداختند و جویای راه حل شدند.

پذیرایی با رعایت کامل بهداشتی صورت گرفت و در خلال زمان استراحت مصاحبه ای با صاحبان کسب و کار به انجام رسید و علاقمندان برای ثبت نام در دوره های MBA حضوری و غیر و حضوری نزد مشاوران موسسه ثروت آفرینان حاضر شدند تا برنامه آموزشی خود را که تا پایان اسنفد 1400 مدون شده است دریافت کنند. سمینار یک روزه استراتژی پیشرو با شکر گذاری و احترام به پرچم مقدس کشور و بستن آرمان برای آبادانی و پیشرفت سرزمینمان ایران به کار خود پایان داد!

در فرصتی دیگر با ارائه گزارش سمینار شم اقتصادی که در روزهای پایانی فروردین ماه 1400 برگزار خواهد شد درخدمتتان خواهیم بود. برای اینکه شاهد حضور گرم و با تدبیر شما در این سمینار باشیم می توانید با مشاورین موسسه ارتباط بگیرید و برای ساختن آینده مالی درخشان از آموزش های موسسه بهره مند گردید. شرکت در دوره شم اقتصادی هم برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی