0
تومان
0
تومان

اگر میخواهید زندگیتان تغییر کند، دوستانتان را عوض کنید

تاثیر دوست خوب

آنچه در این مقاله می‌خوانید

()

دوستی در زندگی انسان بسیار مهم است؛ چرا که هر فردی به دوستی نیاز دارد که در تمام زمینه‌های زندگی در کنار او بایستد و از او حمایت کند، انسان بدون دوست نمی‌تواند به‌تنهایی زندگی کند. داشتن یک دوست واقعی یک گنج در این دنیاست که باید حفظ شود و تاثیر دوستان در موفقیت فرد مهم است.

تاثیر دوستان در موفقیت ما چیست؟

تاثیر دوستان در موفقیت

تاثیر دوستان در موفقیت بسیار تأثیرگذار است، به‌طوری‌که روانشناسان وجود یک دوست خوب را به دلایل زیر مهم می‌دانند.

کیف برای اسرار:

دوستی‌ها کیف پولی برای به اشتراک گذاشتن تمام رازهایی هستند که برای ما اتفاق می‌افتد، چه کوچک و چه بزرگ.

افزایش اعتمادبه‌نفس:

ممکن است گاهی به تصمیمات و توانایی‌های خود شک کنیم، اما دوستانمان هرگز این کار را انجام نمی‌دهند، بلکه در کنار ما می‌ایستند و از ما حمایت می‌کنند.

پناهگاه آرامش:

دوست خوب

همه ما در ملاقات با مردم از مسئله مراقبت از ظاهر خود رنج می‌بریم، اما برای دوستانی که نیازی به تزیین نیست قضیه فرق می‌کند، بلکه آن‌ها پناهگاهی هستند که منظور ما احساس راحتی و آزادی است.

احساس تنهایی نکردن

دوری از افراد برای دوره‌های خاص یکی از مواردی است که همه ما برای آرامش به آن نیاز داریم، اما ماندن طولانی‌مدت در آن‌ها ما را فردی ناامید و غمگین می‌کند، بنابراین نقش دوستان در اینجا به‌عنوان یک درمان طبیعی و مؤثر مطرح می‌شود.

شریک خاطرات:

دوستان شریک همیشگی همه خاطرات ما هستند و صرف‌نظر از اینکه آن خاطرات چقدر جدی و طبیعی باشند، دوستان ما را به شکستن قوانین غیرقابل‌تصوری سوق داده‌اند که همچنان به‌عنوان خاطرات شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی در قلب ما حک‌شده است، به‌خصوص در مواقع سختی و دردسر.

تأثیر دوست خوب و بد

دوست خوب و بد

دوستان بخش مهمی در زندگی هر کسی هستند و انتخاب دوستان بخش مهمی برای تاثیر دوستان در موفقیت است.

ویژگی های یک دوست خوب و تاثیر آن در موفقیت

یک دوست خوب چند ویژگی دارد که بر هیچ‌کس پوشیده نیست که ما به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

فرد حامی

یک دوست خوب سعی می‌کند تا حد امکان از دوستش حمایت کند، چه حمایت مادی یا معنوی.

فرد وفادار

دوست وفادار

سعی می‌کند به هر وسیله و روشی دوستش را راحت کند و اگر حالش بد باشد تا لبخند بر لبانش ننشیند، دوستش را رها نمی‌کند.

منبع اعتماد

دوست خوب برای دوستش مایه اعتماد است و هر مشکل و فشاری بین آن‌ها پیش بیاید اسرار خود را فاش نمی‌کند و از روی موقعیت یا لغزش دوستش را بد قضاوت نمی‌کند.

او به دوست خود صدمه نمی‌زند

یک دوست خوب با هیچ گفتار یا عمل عمدی یا غیرعمدی دوست خود را آزار نمی‌دهد و باعث خجالت او نمی‌شود.

به دوستش احترام می‌گذارد: دوست خوب کسی است که به عقاید و عقاید صاحبش احترام بگذارد و او را هر چه که باشد در معرض خنده و تمسخر قرار نمی‌دهد.

تأثیر دوست بد در زندگی انسان

تاثیر دوست بد

نام دوست بد به افرادی داده شده است که رفتارها نادرست و منفی از خود بروز می‌دهند. دوست بد از طریق خانواده‌های ازهم‌گسیخته و عدم علاقه والدین به او و اعمالش و هدایت نکردن او به راه درست ایجاد می‌شود. از تأثیرات دوست بد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از زبان توهین‌آمیز
  • گرفتار شدن در دام مصرف مواد مخدر
  • از دست دادن اشتیاق به یادگیری و تمایل به تنبلی

پیشنهاد می‌کنیم برای نحوه انتخاب درست دوست و آگاهی از تاثیر دوستان در موفقیت ، کتاب تأثیر دوست در زندگی انسان را مطالعه کنید.

تاثیر دوست بر زندگی

 

شما معادل، 5 تا آدم اطرافت، صفحه‌های اینستاگرام و دنیای مجازی هستید. برای پیشرفت در کسب و کار بهترین تکنیک از هوش مالی، عوض کردن دوستانتان است. برای ثروتمند شدن باید تعریف ثروت را بدانید، یکی از مهمترین کارها حل مسئله خواهد بود، ثروت از حل زنجیره، تمام نشدنی مسئله‌های لاینحل بدست می‌آید.

فروشنده‌های که برای تامین زندگی‌شان کار می‌کنند، موفق هستند. یک نکته که هیچ وقت نباید فراموش شود، چیزهای که جواب می‌دهند، تکثیر کنید و آنچه که شما را به اینجا رسانده برای ادامه مسیر کافی نیست. دکتر امیرحسین مظاهری سیف در سمینار هوش مالی، تمرین جالبی را به دانشجوها داد، به این عنوان، خلاق‌ترین دوران زندگی‌تان چه زمانی است؟! دوران کودکی، نوجوانی، جوانی، دوران رشد و دوران نقاهت، آن را مشخص کنید.

از زمان تولد تا الان را بسنجید که چه کارهای را انجام دادید و از الان تا زمان مرگتان، طبق میانگین مرگ اجداد را برآورد کنید که تا آن دوران چه دستاوردهای خواهید داشت. بنابراین خلاصه تمرین، چه کار انجام می‌دهید؟! زمان تولدت کجا و چی بودید، مهم نیست الان کجا هستید، در زمان باقیمانده چکار باید بکنید؟!

نقش دوست در زندگی

این تمرینات باعث می‌شوند از روزمرگی نجات پیدا کرده و بسیار سفر کنید. زیرا سفر چیزی جز آرامش و تکامل نیست و در کسب و کار سادگی یک نوع استراتژی است آن را بکار ببرید. کارشناسان ثروت آفرینان در مقاله قبلی با موضوع مهارت فروش، مهارت میلیاردر شدن است قصد دارند به شما آموزش دهند تا مهارت فروش را یاد بگیرید و اجرا کنید، کارها را درست انجام دهید و محصولات را بفروشید.

من امروز صبح پولدار می‌شوم

زمان سکوت چه زمانی است که باعث پیشرفت می‌شود؟ زمانی که با آرامش مطالعه کنید و این زمان، زیرساخت میلیاردر شدن است. زمانی در کسب و کار به مانده توجه نشود و مهندسی مالی نکنید، نمای کار خوب می‌شود، اما از درون چیزی در آن نیست. مهارت خیلی مهم در هوش مالی می‌گوید اصولا تو عصبانیت تصمیم‌گیری نکنید.

چه تعریفی در شرایط احساسی برای کسب و کارتان دارید؟ تا سقف لیاقت‌هاتان رشد کنید (مطالعه کن، یادبگیر و مشاوره بگیر). اگر شما سریع پول بدست نمی‌آورید، حتما یه جای کار می‌لنگد، اگر می‌خواهید ثروتمند شوید یک روال درستی را تقویت کنید. حد لیاقت یعنی اینکه تو یک چیز را نمی‌بینی اما یکی از بیرون آن را می‌بیند و همه چیز را درست می‌کند. تفاوت مدیر و کارآفرین بر پایه احتیاط و براساس حس درونی است که موفقیت مال افراد جسور خواهد بود.

تاثیر دوست در موفقیت

 

در هوش مالی این تکنیک را برای ثروتمند شدن یاد می‌دهند که کسب و کار جنگ است باید بدانید شکست کجا اتفاق می‌افتد، نکته اینجاست که در ذهن اتفاق می‌افتد؟! آدمها اگر در ذهن شکست بخورند واقعا شکست می‌خورند. برای پیشرفت در کسب و کار به بررسی الگوهای مالی بپردازید. اهداف شرکت و سازمان برای افرادی که داخل سازمان هستند کاملا واضح است. اهداف کمی مشخص و گزارش پیشرفت به همه، بنابراین ارزش هر چیزی به خودش نیست به شکل ارائه آن است.

 

تجربه مشتری چیست؟

یکی از ویژگی‌های آدم‌های که تو زندگی هیچی نمی‌شوند؟! آدم‌ها دارای دو استراتژی بنام آینه و شیشه هستند. آینه مثال آدم‌های که خودش را می‌بینند و شیشه آدم‌های که دیگران را می‌بینند. افراد موفق در موفقیت مثل شیشه هستند و افراد کوچک موفقیت را در آینه می‌بینند. دانش به قیمت تجربه بدست می‌آید، استفاده تجربه خود و دیگران به کار شما می‌آید. بحران روحی واکنشی به خاطرات که موجب بیماری می‌شود و اثرش را می‌گذارد.

هوش مالی، منطقه آرامش را برای پیشرفت در کسب و کار می‌داند. از فضای نامحسوسی که عادتهای برایمان ایجاد می‌کنند و اگر بخواهیم از آن بیرون بیایم باعث می‌شود حالمون بد شود، باید از این منطقه عادتی خارج شویم.

تجربه مشتری

در مذاکرات سه حالت پیش می‌آید (انتقاد، انحدام و انتقام)، انتقاد یک رفتار اصلاحی است برای بهبود یک رفتار، انتقام زمانی که شما طرف را با یک چیز مقایسه می‌کنید، انحدام از بین بردن خود فرد. بنابراین آدم‌های موفق می‌توانند تهدید را به فرصت تبدیل کنند و یکی از روش‌های رشد در زندگی ادعا و اثبات است. برای داشتن یک مذاکره موفقیت آمیز می توانید دوره اصول و فنون مذاکره را تهیه کنید.

مدل اسم گذاری برای کسب و کار چیست؟ بهترین مدل اسم گذاری؟! مشتری دنبال چیه، همان را اسم برندتان بگذارید. تکنیک‌های که در هوش مالی برای فروش پیشنهاد می‌شود. همه چی در فروش کاربردش اینه؟ روش تبلیغ چیه؟ اسم بشود چیزی که دنبالش هستند، وای پسر منم می‌خوام؟! در مذاکرات جای که با دیگران به بحث می‌پردازیم، اگر چیز بهتری به ذهنتون رسید تغییرش بدهید.

تاثیر دوست

در مذاکره برای فروش، چگونگی ارائه، خیلی مهم خواهد بود، بهترین جایگزین در مذاکره، ایجاد نقطه مشترک و بهم ریختن ذهن مشتری است. بنابراین یافتن نقطه مشترک در مذاکرات اثرگذاری بالای دارد. توصیه می‌شود، قدرت و اثرگذاری را تمرین کنید و امتیاز پوشالی را که این امتیاز به چیزی که برای مشتری مهم ولی برای فروشنده مهم نیست، اشاره دارد.

سخن آخر

در پایان اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه نحوه انتخاب دوست و تاثیر تاثیر دوستان در موفقیت ، در زندگی شخصی و پیشرفت مالی خود هستید، می توانید دوره mb از سایت ثروت آفرینان تهیه کنید تا بتوانید هر آنچه را برای موفقیت در کسب و کار نیاز است بیاموزید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین دوره های آموزشی

دوره جامع کوچینگ سوئیسی